Blesková nabídka Vodafonu (diskuze)

Diskuze na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Který mobil vás zatím zaujal nejvíce?
Sony Ericsson V640i 19 %  24%  [ 19 ]
Nokia 6234 16 %  20%  [ 16 ]
Nokia N70 38 %  49%  [ 38 ]
Sony Ericsson V630i 4 %  5%  [ 4 ]
Celkem hlasů : 77

Odeslat příspěvekod Kubííík 31. 3. 2008 14:14

Hodný zákazník nedostane nic a tvrdohlavý nakonec ano - ale to je přece jako v normálním životě. Ne že bych to chtěl obhajovat, ale je to prostě tak.

Ještě k operátorům na infolinkách a prodavačům v obchodech, aktualizaci eShopu apod.:
Operátoři na infolinkách jsou zase jen lidi - každý má trochu jinou mentalitu, každý má trochu jiný přístup, každý trochu jiný rozhled, každému to trochu jinak pálí a jinak vstřebává technické informace - přestože jsou za to víceméně stejně špatně placeni. Nedělejte si iluze, vy všichni mobilmaniaci, že byste to za ty jejich prachy chtěli dělat. Ručím vám za to, že v drtivé většině byste to dělat nechtěli a nedělali - nechat se poučovat, nechat si nadávat, nechat se vydírat, nechat se ponižovat... - telefon snese zatraceně hodně, zvlášť když člověk nestojí dotyčnému tváří v tvář. Ano, i za to jsou operátoři placeni.

A teď se každý v této diskuzi podívejte sami na sebe - "výkvět" mobilního světa, znalec jeden vedle druhého, každý všemu rozumí od mobilu až po vedení marketingu či PR velké firmy... a přitom jsou někteří schopni klást tak triviální dotazy. Tak proč by operátoři neměli právo být každý jiný - jeden lepší, druhý horší?
Proboha, vždyť jsou to jen lidé (jako my) a ne roboti.

A k tomu si přičtěte situaci, kdy se rozběhla k této akci šuškanda, kdy spousta vyčůránků nakupovala hned po zpřístupnění určitého telefonu některé typy po více (třeba i 10) kusech, kdy obchody dostaly jen pár (desítek) promo kusů, operátoři nestačili sledovat aktuální stavy, nestačil se aktualizovat internetový eShop... Tak za této situace mi ukažte někoho, kdo by každému konkrétnímu prodavači v obchodech a každému operátorovi byl schopen průběžně dodávat aktuální informace, kolik kde je kterého telefonu, zvlášť když k vyprodání některých typů stačilo třeba jen pár (desítek) minut a to, co platilo v jednu chvíli, už v příští minutě vůbec nemuselo být pravda.

To jen tak na okraj, než celá diskuze upadne v zapomnění.
Kubííík
Junior

Odeslat příspěvekod le_fox 31. 3. 2008 14:14

Mijo píše:? vyšší průměrnou útratu zákazníka (vyšší tarif)
? atd.r/quote]


hlavně si myslím, že potřebovali zvýšit počet paušálních tarifů, jejich vítězný podíl přes 50%, kterým jsou jedničkou na trhu začal dost klesat (to je tím, že když někdo ruší číslo tak ho přemluví aspoň na kartu, tkerá pak leží neaktivní v šupleti.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mijo 31. 3. 2008 14:26

Podle mě jsou jedničkou v poměru postpaidu vs. prepaidu hlavně díky tarifu Odepiš. Protože když chceš skončit, tak přemluvit Tě na Odepiš:
- tarif za 10 Kč
- stačí zaplatit 1x za rok fakturu na 120 Kč
- někdy dokonce paušál na rok odpustí vůbec, takže je to paušál a přitom úplně zdarma
...je docela snadné. No a proto někteří jejich zákazníci mají tarify Odepiš třeba 3.
Mijo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod aege 31. 3. 2008 15:41

Ale tak to přece dělá každý z našich operátorů, a nejslušnější operátoři jsou právě u VF !Měla jsem tu čest sledovat rozhovor na infolince kyslíku a nebo Tmobilu .... zlatí vodafounáci!V hodně věcech má kubík pravdu!Kdo ví jak my všichni co sem píšeme,bychom se vyjímali na jejich místech , když mnohdy nevěděli kde jim hlava stojí!!???V mnoha případech se myslím museli držet vší silou,aby nás všechny neodeslali kamsi ... myslím že jim patří přesto všechno ,naše poděkování,alespon to moje ...... :tleskani
aege
Junior

Odeslat příspěvekod wit.cz 31. 3. 2008 17:53

a ja opet musim rict, ze jsou to AMATERI. Poslali mi telefon i simku ve dvou balicich na JINOU adresu nez jsem uvadel :x :oboze
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod booroo 31. 3. 2008 18:12

u mne vsechno v poradku a jeste jsem v krabici nasel nozik VODAFONE:-)
booroo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 31. 3. 2008 18:43

to aby sis mohl podřezat žíly, až zjistíš, co sis to objednal?


šikovnej Vodafone
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod AiR 31. 3. 2008 20:19

Mijo píše:Je totiž březen - tj. poslední měsíc prvního kvartálu (1.Q). /quote]


a ted si dokonce predstav, ze pro Vodafone je celosvetove konec fiskalniho roku, tedy teprve ted je pro nej neco jako prosinec, proste financni Q4
u Vodnika zacina novy rok 1.4.2008 a az v dubnu se bude hodnotit, jak byl ten minuly rok (duben 2007 - brezen 2008) uspesny (finance, narust zakazniku atd.)
tak asi tak ;)
AiR
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vodafone-maniak 31. 3. 2008 21:49

Tipuju, že tahle akce mohla mít za následek aktivaci dokonce tisíců nových tarifů, přechodů na paušál, nebo snad zvyšování tarifů.

Měli to dobře vymyšlené.. :-)
vodafone-maniak
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 31. 3. 2008 22:10

hmm a za pul roku jim toho tolik odpadne ... :)
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod m4lcolm 31. 3. 2008 22:18

tak se udělá nová akce :)

Což by tady nikomu nevadilo... :mrgreen:
m4lcolm
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Szapet 31. 3. 2008 23:31

[quote="Kubííík"o
Ještě k operátorům na infolinkách a prodavačům v obchodech, aktualizaci eShopu apod.:
Operátoři na infolinkách jsou zase jen lidi - každý má trochu jinou mentalitu, každý má trochu jiný přístup, každý trochu jiný rozhled, každému to trochu jinak pálí a jinak vstřebává technické informace - přestože jsou za to víceméně stejně špatně placeni. Nedělejte si iluze, vy všichni mobilmaniaci, že byste to za ty jejich prachy chtěli dělat. Ručím vám za to, že v drtivé většině byste to dělat nechtěli a nedělali - nechat se poučovat, nechat si nadávat, nechat se vydírat, nechat se ponižovat... - telefon snese zatraceně hodně, zvlášť když člověk nestojí dotyčnému tváří v tvář. Ano, i za to jsou operátoři placeni.

A teď se každý v této diskuzi podívejte sami na sebe - "výkvět" mobilního světa, znalec jeden vedle druhého, každý všemu rozumí od mobilu až po vedení marketingu či PR velké firmy... a přitom jsou někteří schopni klást tak triviální dotazy. Tak proč by operátoři neměli právo být každý jiný - jeden lepší, druhý horší?
Proboha, vždyť jsou to jen lidé (jako my) a ne roboti.
To jen tak na okraj, než celá diskuze upadne v zapomnění.
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 31. 3. 2008 23:36

si myslím že ubytek bude menší než tenhle nárust a spousta lidí u VF zůstane..byť třeba s nižšim tarifem..taky sem u VF začínal naprosto bokově s tarifem Slyšim Vás :)
JayDeeSq
Junior

Odeslat příspěvekod m.man 1. 4. 2008 07:57

Objednával sem v pátek přes e-shop N70 a došel jen mejl s přijetím objednávky ale bez čísla. To už jsem tu četl, že se několika lidem stalo taky. Přišel už někomu z nich ten objednaný telefon?
Zkoušel sem to i přes VF linku ale operátor nebyl schopen tuto objednávku najít. Argumentoval ale tim, že pokud mi od nich tento email přišel tak mužu počítat s tim že telefon dorazí ... :hm
m.man
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 1. 4. 2008 08:02

m.man: Mě se stalo přesně to samé, i operátor mi tvrdil že mám asi smůlu. Telefon mi ale dorazil.
Michal P
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků