Lživé praktiky operátorek na infolince O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lovo 14. 3. 2008 12:40

Zbytečně se rozčiluješ, le_foxi! Při aktivaci Data Nonstop chodí aktivační zprávy přesně tak, jak popsala SylvaT. Je to podvod od samého začátku a tato situace trvá už několik let. Taky jsem na to skočil, a stálo mě to naštěstí jen korunu čtyřicet. Teď už to vím, a taky vím, že každému vždy doporučím se vyhnout kterékoli nabídce O2. Nejen proto, že jde o dlouhodobé podvádění - a zdaleka se netýká pouze Data Nonstop - ale především pro takřka nemožnou reklamaci. Dokonce v podobném duchu chodí i zprávy při ukončení služby (tedy zpráva o ukončení v půli dne, přestože je služba aktivní v rámci paušálu až do půlnoci). Za to sice člověk nic nezaplatí, ale pod dojmem nepravdivého upozornění přestane užívat službu, kterou má do půlnoci zaplacenu. Takže taky prodělá. Fungovalo to tak už za Eurotelu, Telefónica s tím neudělala naprosto nic. Nikdo za nic nezodpovídá, každému je všechno jedno. Typická velká firma.
Lovo
Junior

Odeslat příspěvekod jjjjj9 14. 3. 2008 12:56

Lovo/Teď už to vím, a taky vím, že každému vždy doporučím se vyhnout kterékoli nabídce O2. Nejen proto, že jde o dlouhodobé podvádění - a zdaleka se netýká pouze Data Nonstop - ale především pro takřka nemožnou reklamaci. Dokonce v podobném duchu chodí i zprávy při ukončení služby (tedy zpráva o ukončení v půli dne, přestože je služba aktivní v rámci paušálu až do půlnoci). Za to sice člověk nic nezaplatí, ale pod dojmem nepravdivého upozornění přestane užívat službu, kterou má do půlnoci zaplacenu. Takže taky prodělá. Fungovalo to tak už za Eurotelu, Telefónica s tím neudělala naprosto nic. Nikdo za nic nezodpovídá, každému je všechno jedno. Typická velká firma.
:mrgreen: BRAVO,PODEPISUJI OBĚMA RUKAMA....od TO2 co nejdále... :mrgreen: zaplaťpánbůh za konkerenci...je to banda nenažranců...
jjjjj9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Já Osobně 14. 3. 2008 12:57

le_fox píše:já pořád nechápu, kde berete jistotu, že "SLUŽBA BYLA ZAPOJENA" je k těm Datům? Je tam napsáno, že byla zapojena DATA NONSTOP???N/quote]
Já Osobně pořád nechápu co pořád nechápeš? Je tam snad napsáno, že DATA NONSTOP zapojena nebyla? :twisted: Vždyť to SylvaT jasně napsala:
squote="SylvaT"]podotýkám že karta byla aktivní už několik dnů a db]nic jiného jsem si neobjednávalal/b]:
<999111(16.13)>(O2) Vas pozadavek byl prijat a odeslan ke zpracovani...
<999222(16.44)>Sluzba byla uspesne aktivovana.

To jako mám předpokládat, že když si objednám Data Nonstop a přijde mi SMS, že Služba byla úspěšně aktivována, že mi aktivovali třeba O2TV, kterou jsem neobjednával? Nebo co? U O2 je ale klidně i to možné :-P Mají napsat: Služba bude aktivní od dnešní půlnoci a další bláboly si mohou nechat do druhé SMS. O2 to podělal na celé čáře. Fertig :mrgreen:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod le_fox 14. 3. 2008 13:17

Tak O2 toho podělalo na plné čáře spoustu, to víme všichni :mrgreen: ale v tomhle případě bych já osobně byl opatrnější a ověřil si co, že mi to bylo, zapojeno. Naučil jsem se v nabídkách operátorů něvěřit nikomu a ničemu. Domluvil jsem :D
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Já Osobně 14. 3. 2008 13:24

Tak to popostrč vejš, když tam děláš :wink:

Já Osobně 8)
Já Osobně
Pokročilý

Odeslat příspěvekod le_fox 14. 3. 2008 13:25

Já Osobně: už jsem se na to nemohl koukat, takže jsem modrou mikinu zahodil ;-)

(ale konec OT)
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 14. 3. 2008 15:27

le_fox: Tak mu v tom případě aktivovali ještě něco jiného? :-) Pokud přijde minutu po objednání, tak to asi bude patřit k tomuhle, ne? :-)
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 14. 3. 2008 16:06

goob: přišlo to 31 minut po objednání
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Peťass 14. 3. 2008 16:48

Moje současná zkušenost:
Přepisoval jsem číslo z firmy na soukromou osobu. Pominu takové drobnosti, že to trvalo cca 14 dní, moje denní urgence na infolince a nakonec i opětovná návštěva prodejny, kde jsem o to žádal, protože se ukázalo, že to ti blbouni zapomněli nafaxovat na ústředí..
Dále pominu takovou drobnost, že po úspěšném převedení čísla mně ve stejný den došli DVA uvítací dopisy a to jak na adresu mé soukromé osoby, tak i znovu na firmu. V každém dopise bylo uvedené ono telefonní číslo, ale rozdílné identifikační číslo....takže fajn, zřejmě jsem si mohl vybrat :D
Nu a konečně "dárek" na uvítanou. Ten převod čísla se totiž bere jako uzavření nové smlouvy, a proto vám O2 velkoryse nabídne balíček Start, ve kterém má být zdarma 0,5 MB na wap, 250 MB na internet, 50 MMS atd. atd.
OVŠEM háček je ten, že ač v onom uvítacím dopise bylo napsáno, že balíček je aktivní hned od aktivace simky (v mém případě tedy logicky od přepisu) Naštěstí jsem volal na infolinku kvůli těm dvěma ident. číslům abych se dozvěděl, které teda platí a přitom jsem se zeptal na ten Start a tam mi milá slečna sdělila, že ten aktivní samozřejmě nemám a bude aktivován tak do 5 dnů.
Takže sumasumárum, kdybych věřil jen jejich údajům v uvítacím dopise a hned začal vesele surfovat, a rozesílat mmsky, tak teď bych taky mohl počítat fakturu na 500x0,7 Kč + 250 000x0,24 Kč + 50x10 Kč, což je bratru přes 60 tisíc!!!!
No nejsou ti modří (vy)kuci na zabití?
Peťass
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod X-Brace 14. 3. 2008 16:55

Já když něco chci aktivovat tak to vždy ještě jednou ověřuji po přijetí aktivační sms zda se tak skutečně stalo na infolince ;-)
@peroutka
X-Brace
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SylvaT 14. 3. 2008 19:03

neveceral píše:být na Vašem místě, tak nikam nevolám a normálně jim pošlu z jejich stránek reklamační emaily, nakopíruji ty zprávy a počkám si.
Nejde o peníze, ale o princip. Pokud se nebudete bránit, příště Vás oberou o 1000,- a kde to poté skončí a začnete se bránit?
SylvaT
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod le_fox 14. 3. 2008 19:33

SylvaT: přávěže o tom vím až moc ;-) smsky se těžko při GPRS/EDGE protlačí, při UMTS je to o něčem jiném.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SylvaT 14. 3. 2008 20:06

le_fox: Přes telefon a GPRS/EDGE jsem připojená prakticky neustále a SMS mi normálně chodí, bez zpoždění - jako třeba právě asi před čtvrthodinkou upozornění na odpověď v tomhle tématu. Jen se stává že v okamžiku vysílání požadavku na server nebo během uploadu souboru na ftp se mi nikdo nedovolá a asi v té chvíli ani neprojde SMS - zas tak často neuploaduji abych ty SMS v tomhle případě vysledovala. Ale v daném případě šlo o normální surfování a to zpoždění tam bylo.
SylvaT
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Snekac 15. 3. 2008 10:59

Pokračování zde: :arrow: Jaké máte zkušenosti s infolinkami operátorů ???

Zde byla diskuze založena později, proto dávám zámek.
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků