Telefónica O2 POZOR napřechod z GO karty na paušál

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Szapet 14. 2. 2008 01:50

Tak tohle je snad i docela vypovídající o serióznosti přístupu firmy k zákazníkovi, ne ? Nějaká menší firma, o které by se podobné informace šířily (lhaní či zatajování informací o nevýhodách jejich nabídek) by asi zanedlouho skončila ... Ale O2 (a další velikáni) si to může dovolit, vždyť takových lidí, kteří neznají všechny podmínky všech smluv, kterými jsou vázáni (pojistky, pracovní smlouvy atd. ... ) je spousta, tak proč tu jejich neznalost nevyužít, že !?
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 14. 2. 2008 01:55

Já myslím, že je dost paranoidní si myslet, že to dělají cíleně. To by akci s bonusem ani nenabízeli. A hlavně by si je lépe hlídali. Prostě ti volá externí firma, která ti prostě řekne co je teď za nabídku, jaké má teď výhody atd. Nevidí kolik máš kreditu natož jaký kredit máš. Ale to je pořád dokola.
Lucky_boy
Junior

Odeslat příspěvekod Lovo 14. 2. 2008 01:57

To vím. To je taky celkem zvláštní, že na eshopu byly 'jiné' karty než na prodejnách. :-) Pokud mi zavolá s nabídkou někdo z infolinky, musí přece vědět, že mi nabízí něco, co je pro mě nevýhodné. Vidí tam přece, že mám bonusový kredit, a ví, že o něj přijdu, když přijmu jeho nabídku. A taky vidí, že volám za pět pade, ne za pět osmdesát tři. A vidí, že se s dvěma stovkami útraty měsíčně nevejdu do kreditního tarifu. Volá s tím, že ví, že prodělám. A přesto volá a záměrně mi zatajuje důležité skutečnosti s úmyslem mě poškodit. Vážně to hraničí s podvodem, není to jen nedbalost. Přece proto, že se nás spousta subjektů snaží na každém kroku okrást, to neprohlásíme za normu a nezaměníme příčiny s následky. To je pak stejné, jako když zloděj, co Ti ukradne mobil, řekne, že za to můžeš Ty, protože sis ho málo hlídal. V první řadě je na vině zloděj, okradený je přece v každém případě oběť.
Lovo
Junior

Odeslat příspěvekod Szapet 14. 2. 2008 02:09

A ještě jsem si připomněl, že když jsem té operátorce řekl, že mi ten kreditní Simple 240 (s takovou cenou za volání) nevyhovuje, nabídla mi minutový tarif za 214,- měsíčně/30 minut ... No je toto normální ? Tak už ne minuta za 5,50 ani za 5,83 ale za 7,10 - perfektní nabídka, co ? Ať se přihlásí, kdo by do toho šel !
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod le_fox 14. 2. 2008 10:31

Lovo/ ale tohle dělá u všech operátorů externí centrum, to je jako když mi na twist, který dobíjím jednou za rok volali s nabídkou Kredit250 :-) to volají prostě lidi, co dostanou sjetinu čísel a doblba na ně musí volat. Tohle naštěstí není u Vodafonu.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lovo 14. 2. 2008 10:56

Potom by se ta externí firma neměla hlásit: "Dobrý den, iks ypsilon, Telefónica O2.", ale naopak: "Dobrý den, iks ypsilon, externí firma. Děláme pro firmu Telefónica O2 a ke službě, kterou vám chceme nabídnout, nám chybí důležité informace." A i externí firmě nemusí předávat na nesmysl akci číslo s bonusovým kreditem. A vlastně vůbec žádné číslo, na kterém stojí minuta do všech sítí pět padesát. Vědí, že je to nabádání ke zdražení služby. Je to krajně neseriózní přístup.
Lovo
Junior

Odeslat příspěvekod jjjjj9 14. 2. 2008 11:10

přesně,a stačí pouze jedna věc:nezahazovat se s takovouto firmou,neztrácet s nimi čas(viz volání na klientskou linku) ani peníze(nepřesné informace).Krásný den všem
jjjjj9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jjjjj9 14. 2. 2008 11:14

To je pěkně deb.lní názor("dělá to pro mne externí firma,takže se zbavím veškeré odpovědnosti"-to by se to podnikalo...)
jjjjj9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Szapet 14. 2. 2008 12:04

Externí firma ??? Na *11 u O2 se mi snad neohlásí nějaká externí firma nebo jo ??? :shock:
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod radim 14. 2. 2008 12:17

Szapet píše:A ještě jsem si připomněl, že když jsem té operátorce řekl, že mi ten kreditní Simple 240 (s takovou cenou za volání) nevyhovuje, nabídla mi minutový tarif za 214,- měsíčně/30 minut ... No je toto normální ? Tak už ne minuta za 5,50 ani za 5,83 ale za 7,10 - perfektní nabídka, co ? Ať se přihlásí, kdo by do toho šel !l/quote]


Jenže u minutového je účtování 60+1, kdežto u předchozích dvou 60+30, je proto nutné počítat reálnou cenu, tj. cca 6 Kč/min. u Fajnu a 6,50 Kč/min. u Simplu (což jsou naprosto astronomické sumy, vzhledem k tomu, že je to i do vlastní sítě). No ale i tak by ten Bronz vyšel dráž. :D Takže já bych do toho nešel. :D
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 14. 2. 2008 12:28

Fajn by neměl chybu, kdyby tam bylo 60+1 :? Jenže Fajn (dříve Special) myslím zrovna 60+30 odstartoval, jestli se nepletu. Byl dočasný a pak přišly nové tarify už s 60+30 :oboze
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků