O2 - vrácení kreditu bez reklamace

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod le_fox 13. 2. 2008 11:16

nedávno jsme v rodině řešili, že se nám ztratilo víc kreditu, než by bylo možné, ale nějak jsme to neřešili, při tom množství hovorů je těžké se v tom vyznat. Dnes přišly smsky od O2:
"Vážený zákazníku, vracíme vám kredit za chybně vyúčtované hovory v období 27.1. až 5.2. Vaše O2".

Reklamaci nikdo z rodiny nenahlašoval, prostě to zjistili zřejmě sami a dokázali napravit aníž by se kdokoliv ozval. Dohromady na 4 číslech šlo o kredit kolem 1200.

Co říkáte na tento postup? Mně to přijde jeden z mála super přístupů u O2 a rozhodně ho cením.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 13. 2. 2008 13:03

Já říkám, že tady má někdo příliš velké štěstí nebo si to nedovedu vysvětlit. Dlouholeté zkušenosti s několika čísly u O2 říkají, že chyby se stávají pouze ve prospěch operátora, nějaké samovolné napravování čehokoli je zbožné přání a pokud se člověk (několikrát) neozve, tak nic zpátky nedostane a k žádné nápravě nedojde.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod le_fox 13. 2. 2008 13:07

Aleš P./ s tím samozřejmě souhlasím. Za Eurotelu byl přístup ještě o něco blíž, ale teď už je to typické chování kolosu. Spíš mě příjemně překvapilo (a píšu to hlavně proto, že bych to vůbec nečekal :mrgreen: ), že zjistili sami, že se špatně účtoval Dlouhý víkend a Volejte domů zdarma a došlo k vrácení.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lucky_boy 13. 2. 2008 19:04

No ono jde o to, o jaké pochybení se jedná. Když třeba ví, že jim vypadlo účtování jedné služby, tak to zpětně dají do systému a je to pro ně rozhodně lepší než čekat kdo se ozve. Ušetří si čas a omluvy. Tohle se mně stalo v době kdy účtovali active. Pak mi přišlo asi 180kč zpátky. Kdysi se mi to stalo i u t-mobile, ale ti mi to vrátili v tichosti bez smsky. Jen jsem si všiml, že se kredit navýšil. Myslím že to bylo za nějaký sms balíček.
Lucky_boy
Junior

Odeslat příspěvekod Szapet 14. 2. 2008 09:45

Ono je možná škoda, že spousta lidí si stěžuje a "hlásí to do světa" a ti co jsou spokojení - jsou v klidu a mlčí - o pochválení už nemluvě ...
A nejhorsi ze vseho jsou trpaslici - ty potvory vam vlezou vsude ...
Szapet
Junior

Odeslat příspěvekod finn d 14. 2. 2008 11:06

Musím se také přidat: Při zahájení active zdarma mně naúčtovali 200Kč, ale po urgenci zase vrátili. Takže jsem nyní spokojen a je to skutečně zdarma.
finn d
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod jjjjj9 14. 2. 2008 11:51

To je skvělé:O2 mi něco neoprávněně naúčtuje,já musím řešit(pokud vůbec zjistím neoprávněnost naúčtování) reklamaci,počkám až mi milostivě vrátí moje peníze...a vlastně je vše O.K:je to "príma firma" vždyť na mne byli tak hodní...,že mi po mojí urgenci(!!!) vrátili moje peníze. haha
jjjjj9
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků