Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod pokudos 31. 10. 2016 15:43

piski: Přišel jsi s křížkem po funuse. Změna už dávno platí. Stěžovat sis měl do účinnosti změny. O2 sice změnu nepovažuje za zhoršení postavení uživatele, ale lidé podávali podněty na ČTÚ, a z doslechu vím, že O2 nakonec těmto lidem vracelo zaplacenou pokutu. Teď už je to bezpředmětné. Změna už několik měsíců platí.

Samozřejmě můžeš zkusit pohrozit O2 stížností na ČTÚ, ale obávám se, že neuspěješ...
pokudos
Junior

Odeslat příspěvekod Well-being 11. 11. 2016 14:03

Po žádosti o zrušení paušálního tarifu se mnou Vodafone komunikuje prostřednictvím sms v angličtině. Nevím proč ...
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 12. 11. 2016 06:34

Za trest ... :D
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod kokotus 23. 11. 2016 11:40

Chtěl bych odejít od VF, kde mám smlouvu na dobu určitou. Zbývají asi 4 měsíce. Chtěl bych poprosit o sdělení co nejlepšího postupu. Mám zažádat o převod na předplacenku? Kdy? Jde mi o to, abych se vyhnul placení celého paušálu beze slevy. Mockrát děkuju.
kokotus
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Cajky 24. 11. 2016 05:49

Ahoj, potreboval bych poradit. Vyrizuji si tarif od Tmobilu a nyni jsem u Vodafone, kde mam smlouvu do cervence.
Jiz jsem byl osobne na pobocce Vod., kde mi dal k podpisu papir o zruseni slevy.
Takze bych vas poprosil, jaky udelat ted figl, jestli nejaky je, abych nemusel platit dva mesice dvojnasobnou cenu?
Diky za rady.
Cajky
Junior

Odeslat příspěvekod masvers 9. 2. 2017 22:00

Zdravím ,Jak dlouho trvá uvolnění čísel z vodafone k přenosu k jinému operátorovi ? Slečna mě řekla že k 15.3 bude poslední vyúčtování a 20.3.bude něco ale nevím co něco. Mluvila o nějakých specialistech hned na to se zasmála a opravila se a řekla jejich malý speciální team se mně ozve . To bude tak ještě na dlouho ? Vždyť budu mít vyúčtování příští týden 15 únor . Je to vůbec podle pravidel já někde četl že přechod trvá u nás čtyři dny né???
masvers
Junior

Odeslat příspěvekod polda 9. 2. 2017 22:15

Výpovědní lhůta bude asi měsíc což je 15.3.+4dny bude 20.3. asi prevod.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmjack 10. 2. 2017 08:27

Co se takhle podívat do podmínek operátora? Na převod mající 4 dny nemá nic společného s výpovědní lhůtou smlouvy, kterou máš s operátorem.
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 10. 2. 2017 09:40

masvers píše:Zdravím ,Jak dlouho trvá uvolnění čísel z vodafone k přenosu k jinému operátorovi ? Slečna mě řekla že k 15.3 bude poslední vyúčtování a 20.3.bude něco ale nevím co něco. Mluvila o nějakých specialistech hned na to se zasmála a opravila se a řekla jejich malý speciální team se mně ozve . To bude tak ještě na dlouho ? Vždyť budu mít vyúčtování příští týden 15 únor . Je to vůbec podle pravidel já někde četl že přechod trvá u nás čtyři dny né???


Dobrý den,
rádi vám data upřesníme :-) Napište nám prosím přes http://tam.je/dotaz, podíváme se na to. Lenka
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod masvers 10. 2. 2017 09:54

Díky za odezvu milá Lenko z Vodafone. Dotaz byl poslán právě teď. Martin Š.
masvers
Junior

Odeslat příspěvekod marthuf 10. 2. 2017 16:24

Mám smlouvu s úvazkem.
Pokud uzavřu smlouvu přes telefon nebo přes internet, dle zákona mám právo na odstoupení do 14 dnů.
Když uzavřu u stávajícího operátora, u kterého mám úvazek, přes internet/telefon novou smlouvu, která mě zaváže na dalších 24 měsíců a novou smlouvu dle zákona do 14 dnů vypovím, zruší se tím všechny smlouvy a případné sankce za odstoupení?
marthuf
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmjack 10. 2. 2017 18:16

Pokud to v podmínkách tvého (utajeneho) operátora není specifikovano že neruší, pak se neruší a naopak.
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marthuf 11. 2. 2017 11:10

O2
marthuf
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Scaver 5. 4. 2017 21:19

Dal jsem vypoved smlouvy Vodafonu kvuli zdrazeni tarifu. Musim platit ten zdrazeny tarif v ramci tech dvou mesicu vypovedni doby? (To kdyby Vodafone zdrazil treba na 100tis., tak bych jim musel zaplatit 200tis. nez od nich muzu odejit?) Dekuji.
Scaver
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Strady 5. 4. 2017 21:42

Mám stejný problém a už jsem psal i stížnost na hnusné jednání a tady je odpověď.

Na změnu tarifu jsme Vás upozornili včas ve Vyúčtování číslo ......, kde bylo uvedeno: "Vážený zákazníku, snažili jsme se cenu Vašeho tarifu co nejdéle držet na dosavadní úrovni. Abychom však mohli naše služby i nadále poskytovat v požadované kvalitě, od následujícího zúčtovacího období jsme nuceni ji upravit na 347 Kč vč. DPH měsíčně. I tak Váš tarif zůstane stále výhodnější než naše standardní nabídka. Pokud byste se změnou nesouhlasil, dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích máte právo k tomuto datu smlouvu s námi bez sankce ukončit. Věříme však, že budete s našimi službami i nadále spokojeni. Pokud máte na svém čísle nastavený FlexiStrop nebo Volací jistinu tak nízko, že bychom vás na nový tarif nemohli převést, navýšíme vám hodnotu těchto služeb tak, abyste se novým tarifem do limitu pohodlně vešli. Váš Vodafone",tím jsme splnili zákonnou povinnost. S ohledem na to, o jak podstatnou změnu se jedná, jsme zvolili zákonem předepsanou formu komunikace, kterou je zákazníkem zvolený typ Vyúčtování. Informaci navíc zákazníci najdou také ve zprávách v naší samoobsluze.

Neposlali ani jednu sms a ani email kde by mě o změně informovali, prostě hnůj! Takže k tvému dotazu můžeš ihned odstoupit od smlouvy, jelikož Vodafone změnil znění smlouvy.
Strady
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků