krátký příběh, který ještě neskončil...
11.8. podána na Vodafone žádost o převod práv a závazků z jednoho s.r.o. na jiné. Jedná se pouze o převod smlouvy v rámci Vodafone, nepřevádí se k jinému operátorovi
16.8. první urgence, nikdo nic neví, nic se neděje
21.8. přišly nové SIM, potvrzení převodu SMS stále nikde
29.8. dorazila potvrzujcí SMS že žádost bude zpracováana 5.9.
4.9. 22:00 přestaly fungovat staré SIM, nepřihlásí se do sítě. Nové sim se nepřihlásí do sítě. Při pokusu zavolat na své číslo se dozvím že "Asi Vás to nepotěší, ale tohle číslo neexistuje". Volání na operátora, nic neví, nic nemůžou, máme volat firemní péči. Voláno číslo které nám dal 800 77 22 77, přepojeno zpět na stejného operátora.
4.9. 22:45 voláno na operátora znova, tentokrát jsme se dozvěděli že vše je v pořádku, tohle je normální a nic s tím nemůžou udělat. Po tom co jsem řekl "no když nemůžete, tak se zařídíme jinak" se operátorka začala vztekat že jí nemáme urážet a zavěsila
5.9. 8:30 číslo stále neexistuje, SIM karty se nepřihlásí do sítě.
pokračování příště...