chování Vodafone při převodu práv

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mikicz 5. 9. 2012 07:30

krátký příběh, který ještě neskončil...
11.8. podána na Vodafone žádost o převod práv a závazků z jednoho s.r.o. na jiné. Jedná se pouze o převod smlouvy v rámci Vodafone, nepřevádí se k jinému operátorovi
16.8. první urgence, nikdo nic neví, nic se neděje
21.8. přišly nové SIM, potvrzení převodu SMS stále nikde
29.8. dorazila potvrzujcí SMS že žádost bude zpracováana 5.9.
4.9. 22:00 přestaly fungovat staré SIM, nepřihlásí se do sítě. Nové sim se nepřihlásí do sítě. Při pokusu zavolat na své číslo se dozvím že "Asi Vás to nepotěší, ale tohle číslo neexistuje". Volání na operátora, nic neví, nic nemůžou, máme volat firemní péči. Voláno číslo které nám dal 800 77 22 77, přepojeno zpět na stejného operátora.
4.9. 22:45 voláno na operátora znova, tentokrát jsme se dozvěděli že vše je v pořádku, tohle je normální a nic s tím nemůžou udělat. Po tom co jsem řekl "no když nemůžete, tak se zařídíme jinak" se operátorka začala vztekat že jí nemáme urážet a zavěsila
5.9. 8:30 číslo stále neexistuje, SIM karty se nepřihlásí do sítě.
pokračování příště...
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod johny_x 5. 9. 2012 08:47

Podat stiznost na CTU a pohrozit zalobou za poskozeni firmy a usly zisk, prip.ji rovnou podat.. Posledni dobou si Vodafone nic jinyho nezaslouzi.
johny_x
Junior

Odeslat příspěvekod mikicz 5. 9. 2012 13:10

tak už konečně po 14 hodinách alespoň funguje volání. Není aktivní net co měl být, nejde ani stará ani one net samoobsluha. Vodafone si řekl o písemnou reklamaci, tak ji dostane.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod polda 5. 9. 2012 17:19

O co jde, jste záhranná služba nebo obranný útvar státu,že musíte být 24 hodin ve spojení ? A volat v 22:45 ,že mi nejde telefon .........
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tergan 5. 9. 2012 17:41

polda: Tvůj nick vypovídá asi i o inteligenci, vtipy budou nejspíš realitou. Nepředpokládám že by se jednalo o ZS nebo něco podobného, ale i maličká firma musí být dostupná 24/7, kvůli zakázkám. V případě větší firmy je to samozřejmost, potřeba kontaktovat zaměstnance atd. Poradím stížnost na ČTÚ a písemnou reklamaci. Popřípadě stížností pohrozit a to se dějou věci.
-- Všichni jsou mrtví, Dejve --
Tergan
Junior

Odeslat příspěvekod lol7 5. 9. 2012 18:01

polda píše:O co jde, jste záhranná služba nebo obranný útvar státu,že musíte být 24 hodin ve spojení ? A volat v 22:45 ,že mi nejde telefon .........

Kdyz nejde ve 22:45, tak je velka pravdepodobnost, ze nepujde asi v 8:30 a to uz je problem. Pro mensi firmu rozhodne. Par zakazniku se nedovola a hned se najde 10 jinych dodavatelu, kteri jim radi zakazku zrealizuji. Mobilni telefony nejsou jen o volani babickam, jestli je zase nechytil houser.
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod polda 5. 9. 2012 18:03

To mi někdo vysvětlete jakto,že tedy před 15 lety když nebylo tolik mobilů lidi dokázali asi běžně žít a firmy vydělávat.......

a s těma firmama opatrně.... nevím co vy máte za obor ale toto jsou pohádky hodné 90. let...
dnes dávno rozhoduje jestli na to vůbec máte kapacity,když se všude šetří.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eLzyx 5. 9. 2012 18:45

polda píše:To mi někdo vysvětlete jakto,že tedy před 15 lety když nebylo tolik mobilů lidi dokázali asi běžně žít a firmy vydělávat.......

říká se tomu rovná příležitost.
Před těmi 15lety mobil neměl nikdo, tj. všichni měli rovnou příležitost získat zakázku (nechme stranou různé motivace, to fungovalo před 100lety a bude fungovat i za 100let atp.).
Dnes mají mobil všichni - abys měl rovnou příležitost, musíš jej mít také.
eLzyx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 5. 9. 2012 21:09

to se nám to zase zvrhlo, měl jsem vodafone kartu 10kč/hovor kterou jsem dal kolegovi v práci. dělali jsme taky převod, do formuláře vše vyplněno, všechna kontaktní tel.čísla a dodnes nic, vodafone převod neudělal ačkoli faxem i emailem formulář dostali, na žádné z tel.čísel (převáděné číslo, kontaktní nového majitele, kontaktní pův.majitele) nic neposlali nebo nezavolali že by bylo něco špatně. takto jsme to opakovali už celkem 4x !!!
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 5. 9. 2012 22:20

nešlo to do 12:00. A problém není až tak nedostupnost, jako hláška "volané číslo neexistuje". Ta totiž dovede dost uškodit. Jak se asi bude zákazník dívat na firmu jejíž všechny čísla neexistují?

Taky to že dělají změny v jiném termínu než si sami stanoví a bez upozornění že to bude trvat déle než pár desítek minut.

Například PPL co nám vozí zboží se nedovolalo, naštěstí přijel i tak.
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 6. 9. 2012 11:10

mobilman píše:to se nám to zase zvrhlo, měl jsem vodafone kartu 10kč/hovor kterou jsem dal kolegovi v práci. dělali jsme taky převod, do formuláře vše vyplněno, všechna kontaktní tel.čísla a dodnes nic, vodafone převod neudělal ačkoli faxem i emailem formulář dostali, na žádné z tel.čísel (převáděné číslo, kontaktní nového majitele, kontaktní pův.majitele) nic neposlali nebo nezavolali že by bylo něco špatně. takto jsme to opakovali už celkem 4x !!!


Dobrý den, pošlete nám prosím podrobnosti přes http://tam.je/forum - nejlépe i datum, kdy jste dokumenty posílali, ať můžeme zjistit, co se s nimi stalo. Díky. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mikicz 6. 9. 2012 12:33

Taky je dobrý postup:
- zavést elektronickou fakturaci přes PDF v samoobsluze
- 4 roky tvrdit že posílat faktury mailem nejde a nesmí
- zrušit přístup do staré samoobsluhy před vystavením faktury
- najednou faktura mailem poslat jde
it is not about the money. it is about sending a message
mikicz
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lol7 6. 9. 2012 13:08

polda píše:To mi někdo vysvětlete jakto,že tedy před 15 lety když nebylo tolik mobilů lidi dokázali asi běžně žít a firmy vydělávat...

Jses demagog. Pred 200 lety nebyly elektricke pripojky do domacnosti. Az ti 2 dny nepujde proud a obsah mrazaku budes mit na podlaze, tak ti to vadit nebude?

Mikiho chapu, hlaska, ze volane cislo neexistuje, podtrhava duveryhodnost u obchodnich partneru. Nekomu, kdo ma 2 prichozi hovory za tyden to vsak nevysvetlis...
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod jiri.pavlicek 6. 9. 2012 14:04

Mám osobní zkušenost s tím, že při nějakých vlastních konverzích systémů mi vodafone snížil FUP ze 600MB na 150MB a operátor mi k tomu řekl, že jsem jejich chybou vypadl z režimu zvláštních výhod a že mě do něho už nemůže zpět vrátit. Nabídl mi kompenzaci zvláštní slevou, která se v samoobsluze nezobrazovala, takže faktura vypadala jinak než "chytrý přehled". Ten režim zvláštních výhod znamenolo m.j., že jsem měl FUP 600MB za cenu 150MB a prapůvodní samoobsluha to prý neuměla, tak se tam zobrazovalo 150MB, ale opravdu byl limit 600MB.
A ještě přidám jedno varování před chováním vodafonu. Měl jsem písemnou smlouvu na dvě telefonní čísla na dobu určitou. Při jakési konverzi systémů mi nabídli, že mi další dvě čísla z jiných zákaznických účtů na dobu neurčitou převedou na tento. Souhlasil jsem. Po tomto kroku mi operátoři tvrdí, že všechna čtyři čísla jsou na dobu určitou!!! Čekám na ukončení smlouvy teď září a jdu jinam.
jiri.pavlicek
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků