Výměna telefonu po 3. reklamaci - T-Mobile

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod milovnik 15. 6. 2011 12:21

Zdravím, mám otázečku. Koupil jsem si při prodloužení smlouvy u T-M HTC Desire za nějaké 3500kč (standartní cena byla tuším cca 9495,-). Chtěl jsem se optat když mám 2 stejné zavady,vyřešené a ted mám tu samou zavadu po 3. a budu chtít odstoupit od kupní smlouvy, tak co mi T-Mobile nabídne? Peníze nepožaduji,chtěl bych vědět jaké telefony mi mohou nabídnout. Jestli v cennové relaci 3500kč nebo v té hodnotě kolik stál předtím (9500,-) + opět muj dopplatek 3500kč nebo jak to vlastně chodí :hm . Máte s tím někdo zkušenosti? Děkuji
milovnik
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 17. 6. 2011 14:10

Já jsem si sám při 3.opravě telefonu požádal o odstoupení od smlouvy, dají logicky jen to co zaplatíš - mě vrátili nedotovanou cenu za tehdy Nokii N95 kterou jsem zaplatil při koupi, což bylo cca. 16tisíc Kč.
Dá se předpokládat že u dot.telefonu ti nabídnou telefon za stejnou dotovanou cenu se stejným závazkem, poř. lepší kde budeš muset doplatit rozdíl těch dotovaných cen.. Alternativně by ti mohli nabídnout zrušit dotaci a vyplatit peníze (skutečně zaplacenou dotovanou cenu) s tím že prodloužit pak můžeš opět kdykoli znovu.
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod portapro 16. 1. 2013 16:44

Mám podobný dotaz, v rodině byl vyměněn telefon za nový u O2(swap). Vzniká vždycyk nárok na novou 24 měsíční záruku? Protože pán co mi to předával říkal, že mi běží pořád stará záruka, ale kdysi jsem četl, že pokud dostanu nové IMEI číslo, tak na každé nové IMEI je nová dvouletá záruka, je to tak?
portapro
Junior

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 16. 1. 2013 18:41

forum.mobilmania.cz/viewtopic.php?f=10&t=1069105
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lol7 20. 1. 2013 09:24

Zalezi na tom, co mas uvedeno v protokolu o reklamaci. Jestli je tam neco ve smyslu "Vada opravitelna, z ekonomickych duvodu reseno vymenou", pak mas novou dvouletou zaruku nehlede na imei. Pokud je tam vsak napsano "Vyreseno vymenou vadne zakladni desky", pak se ti zaruka prodluzuje o dobu mezi odevzdanim a vyzvednutim telefonu na prodejne (v servisu).
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod Honza20 20. 1. 2013 09:49

portapro
Pokud byl telefon vyměněn celý jako jednotka, tak ano. Pokud máš ale v servisním listu výměna IMEI, tak ne, a běží ta stará záruka, ale běží ti nová záruka na tu základní desku, kterou ti vyměnili.
---> HP EliteBook 8540w
---> LCD TV Samsung LE32R86BD
---> Peugeot 206 Black edition
Honza20
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod portapro 21. 1. 2013 18:03

Mám v záručáku nové imei, ale dostal jsem kompletně nový telefon, zafoliovaný(jednalo se o iPhone 4)
portapro
Junior

Odeslat příspěvekod lol7 24. 1. 2013 13:04

A zpusob vyrizeni reklamace je? Oprava nebo vymena celeho pristroje? Ja dostal v Czc novej kus a v protokolu bylo oprava, abych nedostal novou zaruku :))
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod Mažorka 24. 1. 2013 13:12

Funguje to asi takhle, pokud ti v servise vymění celou základní desku (taky se tomu říká swap nebo nové IMEI), tak máš opět novou záruku. Servis totiž musí na opravený díl dát v podstatě záruku. Takže je jedno co ti do protokolu napíší. Pokud mění základní desku, což je v podstatě nový telefon ve starém krytu, máš opět záruku 24měsíců. Já takhle měním telefony každých půl roku :). Pokud máte v protokolu opravu, jednalo se o závadu odstranitelnou- formou výměny Swap nebo celého kusu přímo v servise. Pokud tenhle problém nemohl servis vyřešit (neměl třeba už danou základní desku nebo jiný náhradní díl) řeší se reklamace na prodejně a tam pak máte přímo kus za kus. Vždy je ale záruka při změně Swap nová :) takže se nemusíte bát :)
Mažorka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod lol7 25. 1. 2013 00:50

Pokud Vam vymeni zakladni desku a display nechaji (a do protokolu napisou reseno opravou), tak mate 24m zaruku jen na tu zakladni desku. Pokud vymeni cely telefon a do protokolu napisi "vada odstranitelna, z ekonomickych duvodu reseno vymenou", tak mate novou zaruku na cely telefon nehlede na to, ktery dil byl vadny.
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod Petule.e 17. 3. 2014 21:44

Dobrý den,

před Vánoci jsem si koupila lumii 520 a 8.3.2014 jsem ji byla reklamovat. Vypínala se atd.. 17.3.2014 jsem si ho vyzvedla z reklamace a bylo tam napsáno, že příčinou problému mobil.telefonu byla vadná základní deska. Záruční oprava provedena výměnou telefonní jednotky, nove IMEI. Vůbec tomu nerozumim a chci se zeptat co to znamena. koupila jsem si ho ve žluté barvě a dali mi černý s folii na displeji. Je to nový telefon nebo ne? Nebude kvůli té barvě problém s další reklamací kdyby byla potřeba? Díky za odpověď. Petra
Petule.e
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vabo 8. 9. 2015 13:26

Dobrý den, dne 7.8.2015 jsem byl na pobočce v Karviné kvůli ukončení reklamace, které již skončila reklamační lhůta. (5.8. - 4.9.2015) Jednalo se o reklamaci mobilního telefonu. Ten sice již přišel a SMS o vyzvednutí mi přišla 21.8.2015. Jenže jsem si povšiml, že na jedné straně je prasklý display. Ukázal jsem to zaměstnankyním prodejny a ty hned MT poslali zpět na servis. Alespoň mi to řekli. Bylo mi řečeno, že po vyřešení mi přijde zpráva SMS. Zpráva stále nepřišla. Dne 2.9.2015 jsem se byl informovat o stavu reklamace. Bylo mi řečeno, že ještě žádná zpráva ani MT ze servisu nepřišel a že okamžitě jak přijde mi bude zaslána SMS. Nemusím tam stále chodit. Bohužel telefonicky jsem stav nemohl zjistit neboť na značkovou prodejnu T-mobile v Karviné není telefon. Včera 7.9.2015 jsem byl na prodejně znova a bylo mi řečeno, že reklamace je již na prodejně dávno a najednou se objevil i email, který servis zaslal prodejně už 11.8.2015 s upřesněním stavu MT: prasklina displaye na rámu. Nevím tedy proč mi to nebylo sděleno? A proč mi již MT nebyl vydán ani nebyla zaslána zpráva o ukončení reklamace. Tak jsem musel zbytečně čekat 30 dní. Reklamace byla podána 5.8.2015 a 30 ti denní lhůta
již uplynula. Vše bylo staženo na pracovnici prodejny, která je nová a ještě vše nezná. Nevím tudíž proč tato pracovnice reklamace vyřizuje když to jěště plně neovládá. Má se o reklamace starat někdo kdo to ovládá. Alespoň tak je to v jiných prodejnách. Reklamace jsem vyřizoval také tak vím jaké jsou postupy dle občanského zákoníku. Doba 30.ti dnů již uplynula tak jsem měl myslím nárok na náhradu výrobku.
Bylo mi řečeno, že reklamaci mi mohou pouze vydat a ne vyřídit dle občanského zákoníku vrácením peněz nebo nabídnutím nového výrobku.
Jsem velice znechucen chováním a vyřízením této reklamace. Proč jsem tedy nebyl o stavu informován když zpráva ze servisu již na prodejně byla dávno?
Zjistil jsem si, že toto vyřízení na prodejně není ojedinělé. Takhle se tedy T-mobile chová ke svým zákazníkům.
Při vyřizování reklamací :-\ jsem si připadal jako bych smlouvu o koupi uzavíral se servisem a ne s T-mobile. :/ ]:-< :grr:
vabo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lol7 10. 9. 2015 05:33

kazdej jsme jednou nekde zacinal :)
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod endiiik 10. 9. 2015 07:13

Ze zákona nemusí prodejce o vyřízení reklamace informovat, informační "povinnost" je na straně reklamujiciho .....
endiiik
Junior

Odeslat příspěvekod Havers 10. 9. 2015 07:59

Havers
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků