od Miloš... 8. 1. 2014 15:46
Dál od smluv s nimi, zjistil jsem že mi 300 min nestačilo (pův. jsem chtěl za rozumný peníz neomez. volání v rámci jejich sítě a internet), tak jsem ve dvou krocích zrušil tohle bonusový Fértarif z tarifomatu, atohle jsem jim jako dosis na rozloučenou napsal...
Dobrý den,
nejsem spokojený s posledním vyúčtováním.
Když jsem 9.12. pův. chtěl zrušit celou službu tarifu, bylo mi nabídnuto že mi zruší pouze závazek. Což se stalo. Toho se také týkala jediná smlouva, kterou jsem předtím s vodafonem podepsal. Tam nebyl uveden tarif a bonusy, ale pouze min. měs. plnění a doba trvání smlouvy. Při tom rušení jsem nebyl upozorněn, že přijdu i o extra 200 volných minut (o další bonusy mi teď nejde). Tudíž jsem se snažil je provolat, o to více mě zarazilo, že ve vyúčtování nebyly zohledněny. A předtím, když jsem 9.12. tarif úplně rušil, ještě mi paní co se mnou konzultovala můj tarif, připomínala, že mám 300min za 299,- Kč atd.
A pan Turek, co jsem s ním konzultoval min. týden na vodafone lince svou stížnost, to dúvodňoval tím, že zrušením smlouvy se ruší prostě všechny výhody, že je to přeci jasné. Ale to mi připadá jako nedostatečné vysvětlení, když služba tarifu pokračovala dál, a jak jsem uvedl výše, ve smlouvě nebyly uvedeny žádné podrobnosti tarifu či bonusů, dokonce ani Fértarif 599 sám. Na na kterém jste mě, po 13 letech u Vás, pěkně neférově natáhli...
Jen na okraj, mám u Vás jestě dvě čísla, a zbytek rodiny doposud má vodafone, ale po této zkušenosti si patrně dám práci, aby tomu bylo jinak.