Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod jamaica 8. 7. 2011 10:59

Zajímavý je že platbu už mužu uhradit,ale vyúčtování si stáhnout a prohlédnout nemůžu.Účetní období mam ke 4 v měsíci.Co tím chtěl vodník říci?
jamaica

Odeslat příspěvekod polda 8. 7. 2011 12:01

Myslím ,že třka ve všech firmách je tento týden jinačí.Mě včera na objednávku měnili u auta sklo a abych se stavil příští týden abychom to dokončili účetně,že teď jsou všichni pryč a snad se po pondělku už vrátěj. :)
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod barney29 8. 7. 2011 12:44

Samoobsluha mi nefunguje vůbec, právě se jim snažim dovolat, ale už 20 minut to nikdo nezvedá...prý jsou jejich operátoři zaneprázdnění. :hm

Ani to pitomý inkaso si nemůžu zřídit takhle. Asi taky půjdu někam jinam... :!:
barney29
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod josh.viklef 8. 7. 2011 12:53

Nevite, jak dlouho trva zauctovani inkasa? V bance mi penize strhli 30.6. a v samoobsluze doted nic neni.
josh.viklef
Junior

Odeslat příspěvekod polda 8. 7. 2011 13:07

max 3 dny pracovní. Spíš nefachčí VF sámoška, systém už je asi ožralej bo se mu zas blíží narozky 1.8., tak začal možná slavit napřed.

-- 8. 7. 2011 14:08 --

barney29 píše:Samoobsluha mi nefunguje vůbec, právě se jim snažim dovolat, ale už 20 minut to nikdo nezvedá...prý jsou jejich operátoři zaneprázdnění. :hm

Ani to pitomý inkaso si nemůžu zřídit takhle. Asi taky půjdu někam jinam... :!:


Nevím kam bys šel,leda k TMO. O2 nemá ani náznak toho co VF.
polda
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 8. 7. 2011 13:10

Pokud bylo k 30.6. odečteno inkaso, tak na účet příjemce bylo připsáno 1.7.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 8. 7. 2011 14:00

ohledně faktury jsem si zavolal na infolinku, faktura je prý vystavená a mají jí tam. já v samoobsluze sice vidím údaje o ní ale samotnou fakturu jako dokument tam přístupnou nemám.
operátor se přihlásil do mojí sámošky a tvrdí mi že tam fakturu mám. znovu se ho ptám jestli jí může stáhnout a vidět teda rozpis a nato on že prý může zaplatit kartou. no takže po chvíli dohadů jsme se dohodli že prostě ta faktura tam není, jsou tam jen údaje o ní a možnost ji zaplatit ale samotná faktura jako daňový doklad nikoli. prý to předá k řešení, tak uvidíme.
když už by měl být problém už i zpřístupnit fakturu tak to už je docela mazec...
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Snekac 8. 7. 2011 18:25

Inkaso z 30.6. bylo nějak zpožděné, posílali i SMSku, mně se platba připsala až dnes... (byť v bance strženo opravdu 30.6.)
> Jak pokračuje kampaň za svobodu informací?
>> Pardon, o tom nelze mluvit.
Snekac
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 8. 7. 2011 19:04

Zjistil jsem zajímavou věc: fakturu ze 4.7.2011 v samoobsluze nemám (pokud se přihlásím do samoobsluhy),
micméně pokud se přihlásím pouze na Poslední vyúčtování tak si tu fakturu můžu stáhnout -čili takhle je přístupná. Evidentně teda chyba sámošky, nikoli samotného vystavení faktur.
https://vyuctovani.vodafone.cz/index.php
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr4k 9. 7. 2011 13:56

No ono vyuctovani bys sice mel mit do 3 dnu, nicmene to ze se objevi pozdeji je mozne, maji to v podminkach.

Pokud máte nastavenou pouze elektronickou formu, budete si moci Vyúčtování prohlédnout nejpozději do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období. Vodafone si však vyhrazuje právo z technických důvodů zpřístupnění Vyúčtování odložit, dojde k němu však vždy nejpozději do 15 dnů ode dne ukončení zúčtovacího období.

No a co se tyka noveho systemu, tak ona holt ta stabilizace systemu trochu trva, neni to program typu hello world.
Mr4k
Junior

Odeslat příspěvekod audiobullys 10. 7. 2011 01:00

chudak bratr zustal jako jedinej z rodiny u vdf, zmenili mu na retencich starej tarif na novej na miru, ale nikdo mu nezachoval vdf passport pri tom prevodu tarifu .
takze 10 min hovor z Tuniska ho vysel na cca 300 Kč , volal v domnění že platí spojovací poplatek 50 kca pak za 4 koruny.
vyhoda passportu se lame priblizen kolem 3. minuty hovoru i ted kdyz je za odchozi hovor 10 korun po EU .
Daň ze samostatného myšlení nebyla dosud zavedena jen proto, že by to byl příjem pro stát zcela zanedbatelný.
audiobullys
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod speedy 10. 7. 2011 15:33

Zajímalo by mě jestli někdo z Vás, kdo platíte inkaso získal už po převodu na nový sistém ve formě 100Kč kreditu případně 20min. Já čekám na fakturu z právě skkončeného ZÚ, ale obávám se, že tam nebude nic.
Takže volání na IL, tak se budu muset nejspíš dohadovat.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod savy 11. 7. 2011 09:38

Já dostal volné minuty i k odepiši na novém systému (podle "centra péče vodafone" by to nemělo jít), jenomže jsem to nevěděl, nepřišla žádná sms, v samoobsluze nic nepřibylo. Jen mi bylo divné že se mi v samoobsluze zasekla grafika zobrazující volné a provolané minuty ale přičítal jsem to její nefunkčnosti . Až na faktuře jsem zjistil že se v pulce měsíce začalo čerpat těch 20 min.
Přílohy
vf.jpg
vf.jpg (7.51 ) Zobrazeno 1188 krát
savy
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod speedy 12. 7. 2011 10:37

Tak mě systém bonus nepřiznal. Jedná se o 2 fakturu v novém systému, takže platba inkasem proběhla. Bonus ve formě kreditu 100Kč nikde. Viz. obrázek jen 120Kč tarif a 19,55Kč převedeno z minula.

//EDIT 15:15: Zavolal jsem na IL s dotazem, kde je zmiňovaný bonus ve formě kreditu/volných (podle tarifu). Škoda nepřihlásit se o cca 20min. volání. Nejprve mě vzal nějaký pán. Pospal jsem mu o co mi jde, že už mám zaplacenou jednu fakturu inkasem a bonus nikde. Řekl, že se na to podívá a pustil mi hudbu.
Poté se ozval, že je tam nějaký problém a že mě hned přepojí na kolegy. Opět hudba. Vzala to nějaká paní s tím, že si kolega situaci popsal a že ví o co jde. Podívala se na účet, že opravdu platím inkasem. Poté řekla, že v systému u té odměny nemám vyplněné telefonní číslo, pro které ten bonus chci čerpat. ;-) Usmívám se proto, jelikož na zákaznickém účtu mám jedno jedinné číslo. A v samoobsluze se k aktivnímu inkasu nic dodatečně nedoplňuje. (asi chyba v Matrixu).
Bonus budu mít až v příští faktuže, až aktuální (z 10.) zaplatím inkasem. Ještě mi bylo sděleno, že bonus je přenosný donekonečna dokud se nevyčerpá a že se čerpá PO provolání kreditu. Na webu je to uvedeno přesně naopak. Ovšem potom by nemělo logiku jeho převádění, kdyby se čerpal jako první. Tolik moje zkušenost. Pokud vám bonus nedorazil musíte zavolat na IL.
Přílohy
bezbonusu.jpg
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 12. 7. 2011 15:15

speedy, nějak jsem to tady moc nepročítal takže sorry jestli se optám na něco do už tady bylo, ale ty máš teda nabito 119 v novém systému a za inkaso máš 20 minut kamkoli jako bonus? žádné další podmínky?
Jestli je to tak tak to si ke svému Nabito 119 se slevou na paušál od ČD taky aktivuju inkaso :)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků