Lživé praktiky operátorek na infolince O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod jan.vykotlany 11. 3. 2008 19:20

Nedávno jsem si v bývalém Telepointu koupil O2 kartu X plus za 300,- Kč. Volat se dá prostřednictvím přístupového čísla 822 11 22 44. Jelikož patřím asi k té menšině co preferuje volání z telefonních automatů a jelikož není možné volat z telefonních automatů na audiotexová prémiová čísla, kartu x Plus jsem si koupil právě proto abych mohl otestovat volání na audiotexová prémiová čísla se zvýšenou tarifikací s prefixem 900, 906,908,909.

Jaké mé zklamání bylo, když po zadání PIN karty a čísla 906 70 XX YY mi systém oznámil " Promiňte toto číslo nemůžete volat ".

Volal jsem tedy na infolinku O2 předplacených karet a operátorky mi neustále lhali o tom, že přístup z O2 karet X plus je normálně povolené a že se z těchto karet bez problému dovolám na prémium linky 90x Jenže když jsem řekl, že mi to oznamuje negativní hláskou, tak mne operátorka začala zpochybňovat mé sebevědomí.
Tvrdila pane " musíte na svém koncovém zařízení odkud voláte přepnou pulzní volbu na tónovou ".
Tak to mne dostalo, dneska kdy 99 % telefonů mají v sobě automaticky tónovou volbu mne chtěla přesvědčit, že volám z telefonu, který toto nemá.
Pak jsem jí řekl ,že jsem volal ze všech možných telefonních budek a dokonce i z HTS a ISDN a přesto mne to nechtělo spojit.

Tak jsem nakonec po špatných zkušenostech s komunikací s operátorkami napsal e-mail na O2 a ti mi napsali toto cituji



[color=red]Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš e-mail.

Dovolujeme si Vás informovat, že dle vyjádření specializovaného pracoviště naší společnosti byly přístupy na série 90x pro kartu X Plus byly zrušeny v červenci 2007.
V případě zájmu o aktuální informace o způsobu volání či stavu Vaší karty můžete volat 24 hodin denně na bezplatnou linku 800 190 161.d/color]


Takže zkrátka je jisté, že i nadále fungují lživé praktiky operátorek na infolinkách O2 aniž by si ověřili nějaké podmínky, které jim schválilo vedení. To je prostě pro zákazníka, který nemá přístup k netu nespravedlivé a nemůže si korektně informaci zjistit.

Přesto po této zkušenosti, všem pokud možno radím " Vyhněte se svými problémy se svým operátorem na infolinky O2, místo toho aby vám poradili, tak z vás udělají hlupáka, nebo vás znejistí a tak radši používejte otevřenou e-mailovou korespondenci na stránkách O2. Je to nejlepší cesta jak dospět k nadému problému. :idea:

P.S. Přesto jsem se nedozvěděl důvod proč byli hovory z Karet X Plus zablokovány od července 2007. :hm
Až dosloužím, chci do sběru !!!
jan.vykotlany
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod goob 12. 3. 2008 00:09

Nojo, mně se zase snažil operátor na O2 infolince tvrdit, že když podám reklamaci přes infolinku, tak se na to nevztahuje 30 denní reklamační lhůta a že mi neposlali fakturu za mobil proto, že když nejsem jejich zákazník, tak se do systému musí nejdřív naskenovat proforma faktura nebo co.. Osobně si myslím, že to je hlavně diletantismus vedoucích pracovníků, kteří nejsou schopni operátory pořádně vyškolit.

Jinak i operátoři ostatních operátorů říkají občas bludy... Bohužel...
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod toxic_woxit 12. 3. 2008 05:18

Taky si myslím že to nebyla úmyslná lež ale bohužel neznalost za kterou mohou nadřízení.

mně ale vadí jiná věc: přítelkyně si aktivovala na předplacence pomocí SMSky tarif Data Nonstop s tím že by vyzkoušela možnosti 3G sítě a pak bychom třeba oba přešli k O2 na paušál. Po objednání jí asi za půl hodiny přišla SMS že služba byla aktivována. Takže vesele surfovala, přitom pro jistotu průběžně kontrolovala stav kreditu - zůstatek byl pořád stejný, něco přes 500Kč. Po asi třech hodinách ale přišla SMS že z kreditu byla odečtena částka necelých 100Kč za prosurfoná data. Takže přestala surfovat, za další hodinu přišla další SMS s odečtením zůstatku kreditu a vzápětí ještě jedna kde jí bylo sděleno:
O2 Data Nonstop bude aktivni od dnesni pulnoci. Mate neomezene pripojeni k Internetu pres GPRS, 30 min na volani v CR a 500kB na placeny wap pres GPRS. O2
, dále přišlo ještě několik dalších SMS s odečtem kreditu a nakonec že zůstatek kreditu je 0Kč. Druhý den se pokoušela volat na linku *11 aby jí to vysvětlili, ale z toho čísla to díky nulovému zůstatku nešlo, ačkoliv je linka bezplatná a k tarifu Data Nonstop je těch 30 min zdarma :D:D. Takže jsem to řešil já a bylo mi sděleno že kdyby si službu objednala prostřednictvím živého operátora tak by jí řekl že ji může využívat až od půlnoci ale takhle má smůlu a nedá se to prý ani reklamovat. A to jen nechtěla zbytečně obtěžovat operátora, proto si službu objednala SMSkou...
Takže teď je přítelkyně o 500kč chudší, oba jsme naopak o zkušenost bohatší a O2 přišel o dva zákazníky...
Upozornenie administrátora: nevkladajte do podpisu linky
###########
Mé upozornění pro milého neznámého pana administrátora: Mýlíte se. Toto nebyl, není a nikdy nebude link: forum.n73.eu.
A proto znova:
Bydlím na forum.n73.eu
toxic_woxit
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod edhimm 12. 3. 2008 09:14

Manipulativní praktiky často využívající momentální duševní převahy při "verbování" např. starších lidí na ulici, kteří nejsou schopni vše správně pochopit v krátkém okamžiku ( třeba vnucení drahého "výhodného paušálu" ) a úmyslné či neúmyslné nepravdivé údaje, kdy je pak najednou vše jinak a další nepříjemné zkušenosti s O2........ :!: to vše mě přimělo změnit operátora už před rokem. Já vím, každý má mozek a má možnost si nejdříve vše promyslet, ale praxe je taková, že lidi věří víc než je zdrávo a O2 rejžuje. Otázka je, zda víc získal, nebo ztratil, když nas**ný zákazní od něj uteče jinam. Dost často jsem se setkával na infolince s tím, že tam dotyčný neuměl zodpovědět ani základní věci, na které jsem se ptal, no hrůza. O2 už prostě nemusím. Pohodlnost lidí neprostudovat si pořádně podmínky "výhodných smluv" ještě O2 nezbavuje morální odpovědnosti za to co dělá. Je to velice dobře prokalkulovaný systém nabízených služeb a takové ty řeči, že si to špatně zákazník vyložil, je zcela nefér. Služby se u slušných firem mají nabízet čitelně a jasně, aby je každý i intelektuálně podprůměrný člověk pochopil. Ale oni páni od O2 dobře vědí, jak sesmolit nabídky tak, aby jako za nic nemohli a je to promyšlená psychologie, kdy přesně ví, jak asi bude zákazník postupovat a kam ho tak dostanou. Možná to zní přehnaně, ale takhle to vidím a vnímám a nejsem sám. Pokud se mýlím, budu jen rád.
edhimm
Junior

Odeslat příspěvekod andre (novy) 12. 3. 2008 18:52

a co se teda stalo ? Ze sis neprecetl veskere podminky vyuzivani teto sluzby, za to O2 opravdu nemuze.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 12. 3. 2008 21:08

andre: ty sis ještě nezvykl, že tady všichni chtějí, aby jim zaměstnanec všeobecné podmínky přečetl? :mrgreen:
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Michal P 12. 3. 2008 21:16

No ale to z tou aktivací až od půlnoci po předchozím potvrzení aktivace dané služby je pěkná lumpárna. Podmínky nepodmínky, tohle by se jim stávat nemělo.
...
Michal P
Pokročilý

Odeslat příspěvekod le_fox 12. 3. 2008 21:53

Michal P/ nevím jak uživateli zde, ale mně o aktivaci Data Nonstop vždy přišla smska "Data nonstop máte aktivní od dnešní půlnoci"

A u všech operátorů to beru tak, že pokud něco aktivuju přes smsku, která má maximálně 160 znaků, tak si o té službě zjistím informace dopředu. Zvlášť pokud jde o tak drahou službu. Pokud o ní nevím, že se zapojuje od půlnoci, tak zavolám na automat nebo operátora a zapojím si ji tam, abych se o ní dozvěděl víc. To je to samé, jako by sis u Vodafonu aktivoval smskou připojení na dlouho a pak teprve zjistil, že ti naúčtovali 200 za celý měsíc, když sis myslel, že na pár dní je to proporcionálním účtováním. Fertig.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 12. 3. 2008 21:56

Doporučuji se zákaznickým linkám O2 velkým obloukem vyhnout, vždy při řešení problému dostanu od každého operátora jinou informaci, takže tímto způsobem již s O2 delší dobu nekomunikuji...
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 12. 3. 2008 22:01

michalreznar/ hovor je však evidován a tak je poté případná reklamace jednoduchá a samozřejmá. S T-Mobile mých 5 asi zákaznickou linku O2 nepotřebujete.
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod michalreznar 12. 3. 2008 22:03

le_fox: Využívám také aktivně i nadále paušálních i předplacených služeb O2, takže mám několik osobních zkušeností, které nejsou zrovna pozitivní, bohužel...
michalreznar
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod le_fox 12. 3. 2008 22:09

michalreznar/ bohužel to pak odnesou konzultanti na prodejně :) nejlepší CC má asi Vodafone, když už něco potento, tak to napraví. T-Mobile se taky snaží, O2 tam má asi brigádníky z pekárny :-/
| Svět je šílené místo, ale jsem rád, že jsem jeho součástí
_________________________________________________
NENÍ UMĚNÍ UDRŽET SE NA VRCHOLU, ALE BÝT NA NĚM NĚCO PLATNÝ.
le_fox
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andre (novy) 12. 3. 2008 22:17

njn, chudaci na prodejne, nemuzou za to a bohuzel s tim nic nemohou udelat. Ale podminky jsou podminky, pokud si je nekdo neprecte tak at se pak nedivi.
,,The World is not Enough"

Blackberry 9700 Bold
andre (novy)
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marty75p 12. 3. 2008 22:55

toxic_woxit píše:Taky si myslím že to nebyla úmyslná lež ale bohužel neznalost za kterou mohou nadřízení.

mně ale vadí jiná věc: přítelkyně si aktivovala na předplacence pomocí SMSky tarif Data Nonstop s tím že by vyzkoušela možnosti 3G sítě a pak bychom třeba oba přešli k O2 na paušál. Po objednání jí asi za půl hodiny přišla SMS že služba byla aktivována. Takže vesele surfovala, přitom pro jistotu průběžně kontrolovala stav kreditu - zůstatek byl pořád stejný, něco přes 500Kč. Po asi třech hodinách ale přišla SMS že z kreditu byla odečtena částka necelých 100Kč za prosurfoná data. Takže přestala surfovat, za další hodinu přišla další SMS s odečtením zůstatku kreditu a vzápětí ještě jedna kde jí bylo sděleno: oquote]O2 Data Nonstop bude aktivni od dnesni pulnoci. Mate neomezene pripojeni k Internetu pres GPRS, 30 min na volani v CR a 500kB na placeny wap pres GPRS. O2
, dále přišlo ještě několik dalších SMS s odečtem kreditu a nakonec že zůstatek kreditu je 0Kč. Druhý den se pokoušela volat na linku *11 aby jí to vysvětlili, ale z toho čísla to díky nulovému zůstatku nešlo, ačkoliv je linka bezplatná a k tarifu Data Nonstop je těch 30 min zdarma :D:D. Takže jsem to řešil já a bylo mi sděleno že kdyby si službu objednala prostřednictvím živého operátora tak by jí řekl že ji může využívat až od půlnoci ale takhle má smůlu a nedá se to prý ani reklamovat. A to jen nechtěla zbytečně obtěžovat operátora, proto si službu objednala SMSkou...
Takže teď je přítelkyně o 500kč chudší, oba jsme naopak o zkušenost bohatší a O2 přišel o dva zákazníky...b/quote]
Ahoj,never tomu ze by se to nedalo reklamovat,Ja mel to same,tedy na pausalu kde jsem pomoci operatora aktivoval data a rekl po pulnoci,asi v pul jedne jsem tedy zacal netit a jake prekvapko bylo kdyz mi prisla faktura na 3000,ale nenechal jsem se odbit a hucel do nej ze to je jejich chyba.Pak mi zdelil ze mam tedy napsat zadost,rekl jsem ze zadnou psat nebudu,nemam cas ani chut si dopisovat a ze skratka nzaplatim dokud neposlou oni novou,a ejhle,trvalo jim to 3 mesice,neblokli mi to ani jednou a nova faktura prisla.Clovek si musi uvedomit zda je opravdu v pravu a pak nemaj sanci uspet s vyhruzkama,a hlavne nebat se byt drzej.A to nemluve ze pred tim sem se ptal kolik je za kb kdyz data nemam,vsude sem se docetl ze 0,06 a to mi potvrdilo 5 operatoru a tak sem mel icq v mobilu z vesela pustene,po mesici fa na 2OOO coz me nastartovalo a volal.A najednou mi zdelili ze 6 ha je jen pro predplacenky,po tom co jsem je serval ze se mne jeste ptali zda se informuji na cislo ze ktereho volam a tudiz museli vedet ze to neni predplacenka a jak mi tedy 5 opu mohlo zdelit tuto castku a ne tu pravou,tak jen rekli ze se zmilili a ze to stejne musim opet zaplatit a pozadat o navraceni,opet to probehlo jako tamto,nezaplatil jsem a rekl ze rozhovor maj nahranej a tudiz maj zadost o to aby mi to vratili.Ze si nebudu dopisovat,a vse se odehralo tak ze mi to opet zrusili a poslali spravnou fa.Operatori jen mlzi a hraji na neznalost cloveka,na jeho naivitu a strach z mozmejch postihu ale nebojte se byt drzej,oni lzou a vy mate pravo jim vynadat,do vezeni za to nepujdete a jeji manzel vam neublizi :lol:
marty75p
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Fido+ 12. 3. 2008 23:40

le_fox píše:Michal P/ nevím jak uživateli zde, ale mně o aktivaci Data Nonstop vždy přišla smska "Data nonstop máte aktivní od dnešní půlnoci"

A u všech operátorů to beru tak, že pokud něco aktivuju přes smsku, která má maximálně 160 znaků, tak si o té službě zjistím informace dopředu. Zvlášť pokud jde o tak drahou službu. Pokud o ní nevím, že se zapojuje od půlnoci, tak zavolám na automat nebo operátora a zapojím si ji tam, abych se o ní dozvěděl víc. To je to samé, jako by sis u Vodafonu aktivoval smskou připojení na dlouho a pak teprve zjistil, že ti naúčtovali 200 za celý měsíc, když sis myslel, že na pár dní je to proporcionálním účtováním. Fertig. /quote]


Hmm. Ani na tohle se neda spolehnout. Taky jsem asi pred rokem potreboval zaktivovat datovy pausal a prisla smska, ze je aktivni od pulnoci. Jenze asi za 4 dny prisla dalsi smska, ze data jsou aktivni od pulnoci ackoliv jsem nic nemenil. Samozrejme ze za ty 4 dny vsechno nauctovali. Nasledne pak ztratili pisemnou reklamaci a az potom co jsem jim donesl ukazat od nich potvrzenou kopii tak ji najednou nasli a vsechno vyridili rychle.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků