T-mobile - špatná volba tel. čísla u Nej nonstop/reklamace

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Bigpet 14. 10. 2007 09:53

Dobrý den. Aktivoval sem si u dvou svých telefonních čísel službu Nej nonstop. Čísla znám nazpaměť, přesto sem byl při vyúčtování nemile překvapen když sem uviděl své vyúčtování. Faktura byla místo něco kolem 1000 Kč na 2300 Kč. Na jednom z nich (opravdu nechápu jak) sem uviděl v t-zones, že mám číslo jiné než sem zamýšlel (př. místo 737 111 111 se měl 737 110 111). Zavolal sem tedy na operátora a popsal mu svůj problém. Ten mě ujistil, že se na to podívají a dají vědět. Po dvou dnech mi přišla SMS, že v rámci vstřícného řešení mi z příštího vyúčtování dají slevu ve výši 500 Kč a Nej nonstop je nyní u čísla 737 111 111 aktivní. Čekal sem, že když uvidí, že se jednala o zjevnou chybu, že provedou přeúčtování a fakturu přepočítají podle správně nastaveného čísla. Druhý den sem úplně náhodou provedl kontrolu a byl nemile překvapen číslo u Nej nonstop bylo stále 737 110 111, proto sem opět zavolal operátorovi a ten mi sdělil, že si to číslo musím změnit sám, marně sem se snažil vysvětlit, že mi bylo v SMS slíbeno, že mi číslo již změnili. Ona mi tvrdila, že vidí co mi posílali, tak sem jí tvrdil, že tu SMS co mi poslali mám před sebou a klidně jí ju pošlu ať vidí kdo v tom má zmatek. Sdělila mi, že mi ho paní může změnit za 95 Kč bez DPH. Tak sem paní říkal, jak se mi takové jednání nelíbí, že kdybych po tom nepátral a opět volal podle starého nastavení mohl sem se dostat do stejné situace jako minulý měsíc. Načež sem se dozvěděl, že oni mi udělali vstřícný krok a co já si budu ještě vyskakovat a jestli se mi to nelíbí, že to můžou ještě přehodnotit. To sem teda zůstal opravdu paf. Takže vzkaz pro tebe T-mobile, mám zkušenosti i s jinýma operátorama, ale takový "vstřícné" jednání od nich opravdu neznám. Klidně si nech peníze za špatné číslo nej nonstop i když se jednalo o zjevnou chybu a na které sem neprovolal ani korunu, klidně si nech i těch +- 1300 které musím zaplatit navíc oproti normálu, tvá sleva 500 - 113 za aktivaci jiného Nej nonstop a zjevný pokus o uvedení mě v omyl tím, že si mi přenastavil mé Nej nonstop i když to není pravda mě vede k nejvyšší opatrnosti a jen mě mrzí, že nemám schovánu původní SMS abych věděl jak to opravdu bylo s mou původní aktivací a na jaké číslo.....

//Aleš P. > Bigpet : Tohle nebude nikdo číst, rozdělte text do odstavců, nejdůležitější části vět naformátujte tučně. Použijte tlačítko Obrázek
Bigpet
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 14. 10. 2007 11:03

Hm, tak napište stížnost, tady Vám těžko někdo pomůže. Tyhle "vzkazy pro operátory" nechápu, vzkažte to jiným způsobem.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Bigpet 14. 10. 2007 11:05

Má to být spíš takové zamyšlení a možná poučení pro ostatní, nečekám tady žádné řešení.
Bigpet
Junior

Odeslat příspěvekod sandra 14. 10. 2007 11:06

Sice nechápu co to má být za poučení, ale tak, když myslíte.
iPhone Xs :-*
sandra
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Fido+ 14. 10. 2007 11:33

Nejak jsem z toho prispevku nepochopil jestli to byla chyba operatora nebo uzivatele, ktery si omylem zvolil jine cislo. Pokud uzivatele, tezko cekat, ze operator reklamaci uzna. Pak je i takovy symbolicky vstricny krok jen dobra vule operatora. Pokud je to chyba operatora, uznat by mel vsechno vcetne prenastaveni cisla zdarma.

Co se tyce sms, ty je treba vzdy ulozit a pote argumentovat textem sms, presnym casem odeslani a cislem z nehoz byla odeslana.
Sam jsem prave na zaklade ulozenych sms provedl uspesnou reklamaci u O2.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod pan Y. 14. 10. 2007 11:57

Fido+:
Bigpet píše:... a jen mě mrzí, že nemám schovánu původní SMS abych věděl jak to opravdu bylo s mou původní aktivací a na jaké číslo.....
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků