Ahoj lidi, chtel bych znat vas nazor, popripade zda se to stalo nekomu jinemu.
Prisla mne faktura od T-Mobile na ktere byla vuctovana castka 90,- za aktivaci sluzby MobileBox, kterou jsem si nikdy neaktivoval. Po telefonatu na infolinku mne bylo sdeleno ze o tom vedi a ze to je systemova chyba, nic vic. Takze jsem ji rekl ze chci vyuctovani reklamovat a zadam o nove spravne vyuctovani a fakturu. Tak mne bylo receno ze NE, ze mam zaplatit to co je na fakture a ze mne to pristi mesic odectou. Ale mne se takovyto postup nelibi, pro mne 90,- (108,- s dani) neni zadny peniz, ale dokazu si predstavit studenta, pro ktereho je to peniz treba na cely tyden. Zkousel jsem to pani vysvetlit, ale nechtela se se mnou vubec bavit, ze at si to dam pisemne, ale ze to stejne do splatnosti musim zaplatit. Vzdyt pristi mesic muze prijit vyuctovani spatne napr. o 10.000,- a oni zase reknou ze to priste vrati.
Kdyz si vezmu ze se tohle stalo u nejakeho tisice lidi ci vice (klidne 10 000 lidi, v poctu klientu je to nejake male procenticko), tak se jedna o krasnou bezurocnou pujicku na mesic v radech desitek tisic.
Myslite ze maji pravo takto postupovat?