Vodafone - spokojenost?

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Tom_82 20. 4. 2007 08:26

Zdravím všechny,

docela mně zajímá, jak je kdo spokojený s našim operátorem Vodafone. Ať už se jedná o signál, služby či vtipnou (?) hlasovou samoobsluhu.

Já tuto síť využívám kvůli firemnímu telefonu a svůj názor si raději nechám pro sebe.

Ale kvůli tomuto...

Obrázek

... mi už dochází trpělivost. U firemního telefonu tyto služby až tak často nepoužívám, ale jsou chvíle, kdy se hodí a když jsou zapotřebí, tak nefungují.

Neptám se na samoobsluhu - podobné téma zde již existuje. Ptám se na spokojenost celkovou.
Tom_82
Junior

Odeslat příspěvekod Well-being 20. 4. 2007 08:55

Jsem zákazníkem všech tří operátorů, protože využívám pouze předplacené služby (kromě tarifu Odepiš) a akční výhody. Nemám proto důvod stranit kterémukoliv operátorovi. Systém Samoobsluhy u Vodafone je nejpropracovanější, poskytuje největší komfort a nejvíce potřebných informací. Ovšem, pokud funguje. V současné době bohužel. U VF jsem spokojen především s cenami předplacených hlasových služeb a sms, datové služby nevyužívám.
Naposledy upravil Well-being dne 20. 4. 2007 11:17, celkově upraveno 2
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mario 20. 4. 2007 09:07

Take vyuzivam sluzeb vsech tri opu, zvazoval jsem prechod hlavniho cisla k VF, ale ta nefunkcni samoska mne posledni dobou dost stve.. A ten chytry prehled taky je na nic. Jenze u Tm mam zas problemy se spolehlivosti netu a tim, ze bud nedoruci, nebo doruci pozde sms. Ve stejny okamzik mi to zacal delat i VF, tak asi je problem vsude.. Kazdopadne jinak Vf spokojenost... Tm mam jen docasne..
Nedělám to ale znám to, možná bych to dokázal provést...
Mario
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod esquire 20. 4. 2007 09:23

Tom_82: Myslím, že podobné téma už zde je, takže není třeba zakládat pro tvé vylévání zlosti k VF další vlákno. :wink:
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom_82 20. 4. 2007 09:33

Zlost si nevylévám a odkaz, který jsi sem přihodil se týká VŠECH operátorů, což je příliš objektivní.
Tom_82
Junior

Odeslat příspěvekod Fido+ 20. 4. 2007 10:36

Byl jsem spokojeny ale ted uz tak uplne spokojeny nejsem.
Dost se u me doma zhorsil signal a casto je hovor utrpeni. Nejspis za to nemuze vodafon ale neustale rostouci stavby v okoli. Signal se pak vselijak odrazi. Ted je situace takova, ze Vodafon funguje jakz takz ale je to hruza, T-M je nepouzitelny uplne a slusne funguje jen O2.
Co se tyce cen, drive byl bezkonkurencne nejlevnejsi ale dneska uz to neni pravda. Ceny hovoru jsou srovnatelne s konkurenci a napak v necem je nejdrazsi. Vyrazne drazsi data, mms a dalsi sluzby fakt nejsou pro tohohle operatora dobrou reklamou. Prevod volnych minut nebo kreditu (u kreditnich tarifu) je fakt nepouzitelny a timhle konkretne me operator pekne nastval. Pak je to caste a velke zpozdovani sms z internetu, konkretne upozorneni na e-mail. Ono kdyz vam prijde upozorneni na novy mail 40 hodin po jeho precteni, je to ponekud k nicemu.
Ale ostatni operatori taky nejsou zrovna v pohode. Napr. O2 ma stale problemy s uctovacim systemem, nechapu proc datove a faxove hovory ma az 3x drazsi nez hlasove (do stejne site) a proc toto nejde cerpat z volnych minut nebo kreditu.
T-M diky temer nulove funkcnosti u me doma nemam vubec.

Zadny operator se mi nejevi jako idealni a uplne vyhovujici. U vsech je to urcity kompromis. Z toho duvodu prakticky ani nema vyznam prechazet jinam ale pokud se u me signal vodafonu jeste zhorsi, asi mi nic jineho nezbyde.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 4. 2007 10:48

akce: nulové (O2-neomezené volání, T-Mobile: 50%kreditu navíc)
hovorné: už sedmý rok stejné. ostatní operátoři šli stále dolů
data: neskutečně předražená
nové technologie: nedosažitelné
signál: neposilující
spolehlivost sítě: stále horší
přístup k zákazníkům: "familiárnost je ta tam"
hrdost na kontrolu nákladů, vlajkovou loď vodafonu: ta tam, pokud fungující, tak zcestná :(
jediné, co by mně tam teď drželo by byla tarifní zvýhodnění pro rodinu a přátele.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod pan Y. 20. 4. 2007 11:09

Je fakt, že cenově už VF není to, co býval Oskar. Vyčnívajícími body jsou stále ještě Odepiš a předplacenka s nejlevnějším voláním ve vlastní síti (tarify z minulosti sem tahat nebudu, i když vlastním bezlimitní Oskartu). Se spolehlivostí sítě problém nemám. Přístup k zákazníkům se poslední dobou vážně výrazně zhoršuje. U VF mi chybí použitelné datové zvýhodnění typu Surf+. Co se týče v posledních týdnech nefunkční samoobsluhy (Chytrého přehledu), taky mě to zlobí; na druhou stranu to byla vždy unikátní služba na českém trhu, jejíž výpadek je proto omluvitelný. Neomluvitelné je ale nepřiznání problému ze strany operátora. Pro ty, kdo nechtějí přetáhnout měsíční paušál je tu stále ještě AoC, se kterým se dají kontrolovat i tarify Nabito.
“You and I have unfinished business.”
pan Y.
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom_82 20. 4. 2007 11:11

Snowboarder: To píšeš o Vodafonu?? Docela mně to překvapuje, na jednu stranu mně osočuješ, že mám vůči VF antipatie a na druhou stranu sem hodíš takový pěkný příspěvek :wink:
Tom_82
Junior

Odeslat příspěvekod goob 20. 4. 2007 11:21

Je fakt, že VF zabil spoustu věcí, co dělalo Oskara Oskarem a trapná reklama s člověkem, který na ní vydělává, ačkoliv před pár lety si z ní dělal srandu ve svém pořadu Česká soda, to nejspíš již nezachrání.
Ceny už nejsou to, co to bývalo a i v mém okolí se někteří vrací k O2 a T-M. Oproti konkurenci mu chybí některé služby
Na druhou stranu má třeba slušné programy pro volání malých skupin. Z těch by si takový T-M měl vzít příklad. Já sám mám u VF Odepiš, což je skvělý tarif, ale protože používám telefon jen na občasné zavolání do VF (jinak je telefon vypnutý), tak s touto sítí nějaké problémy nemám. Naštvali mne jen minulý měsíc, když jsem pozapomněl zaplatit a ačkoliv jsem si dal prodloužení doby splatnosti a telefon mi ani nebyl zablokován, tak mi naúčtovali 150 Kč.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aleš P. 20. 4. 2007 11:40

Tom_82 : Už mne nebavíš. Neděláš (a neumíš) nic jiného než na něco (někoho) nadávat a stěžovat si.

Ale tvůj pokus vyvolávat nějaké nenávistné diskuze na téma VF samoobsluha nefunguje rychle ukončím.. Navíc vidím, že i ve vedlejší diskuzi jsi začal rozdmýchávat oheň na téma který operátor je nejhorší a zavedl jsi diskuzi úplně jinam.

Diskuzí na toto téma jsem zde četl už hodně, vedle tohoto vlákna také zde: VF a jejich nedostatky.

Zamykám.
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků