O2: tarify Pohoda a Pohoda Simple

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod esquire 14. 1. 2007 16:52

ales76: Všichni víme, jaké informace podává infolinka, že?? Já si myslím, že toto bude platit, otázkou je, zda se to účtování změní i stávajícím zákazníkům, ale to by se dalo považovat za porušení smlouvy ze strany O2.

tommy: U Pohody Simple je ale uvedeno přímo pod ceníkem účtování 60+30 a pod klasickou Pohodou taky. Moc se mi to nezdá, ale doufám, že je to jen chyba.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 14. 1. 2007 17:03

to by byli hovada. Nicméně by to byla strategie pro přesun lidí z pohody na simple pohodu. Která už by tak byla výhodnější.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod AgentSvr 14. 1. 2007 17:45

V tom PDF je chyba a hodně operátorů s tím mělo problémy. Pravdou samozřejmě je, že u pohody je to stále 60+1. Takže soíše věřit webu než PDF...
AgentSvr
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 17. 1. 2007 15:37

Tak mi mailem přišla odpověď na to účtování u Pohody. Nemusíme se bát, vše zůstává při starém. :D

O2 píše:Vážený pane,

reaguji na Váš e-mail ze dne 15.1.

Účtování u tarifu O2 Pohoda je stále stejné, tedy pvrní minuta celá a poté po vteřinách. Od října tohoto roku ovšem nabízíme již nový tarif O2 Pohoda Simple, který má nový způsob účtování a je zde účtována první minuta celá a poté po 30 vteřinách. Ná základě předložených informací jsem předala k dořešení úpravu v ceníku služeb, aby zde informace byly zcela jasné. Za upozornění Vám děkujeme.

S dalšími dotazy se můžete obrátit na pracovníky Centra péče o zákazníka, kteří jsou Vám k dispozici 24 hodin denně na bezplatných telefonních
číslech *11 (z mobilního telefonu O2) nebo 800 123 456. Pokud se rozhodnete na tento e-mail reagovat, prosím přiložte vždy veškerou předchozí korespondenci.

S přáním hezkého dne,

Jana Samková
Centrum péče o zákazníkad/quote]
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 17. 1. 2007 16:51

a za to, že jste nás upozornil na tuto chybu vám za odměnu odpovídáme :-)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod esquire 17. 1. 2007 17:02

tommy: Teď ale není jisté, kde tu chybu opraví. Aby ji neopravili z účtování 60+1 na 60+30. :D
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fortunato 17. 1. 2007 19:41

Já nechápu co ste poslední měsíce dělali.

účtování u simple tarifů je odjakživa co se tarify simple spustily tak 60+30
u tarifů klasických je to pořád 60+1

Pokud ste to zjistili až teď tak žasnu :tleskani

Pokud se ovšem někde v ceníku uváděly informace jiné tak to je samozřejmě chyba a tím neomlouvám chybu ze strany O2.
Fortunato
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 17. 1. 2007 19:50

Fortunato: tvá logika nezná mezi, že? Kdyby si četl dříve, než reaguješ, zjistil bys, že v novém ceníků je u standardní pohody napsané účtování 60+30. A o to se tu celou dobu jednalo. Tvůj příspěvek tedy přinesl jen narážky a žádné nové informace. Hodnota nižší než nula. Děkujeme.

Edit: jen porad nechapu zavedeni 60+30, kdyz celosvetovy trend je snizovani uctovaci jednotky. Viz Slovensko. Tim se simply zabily, myslim :-(
Naposledy upravil tommy:-) dne 17. 1. 2007 20:21, celkově upraveno 1
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ostrava.777 17. 1. 2007 20:00

Vážený pane Tommy Váž příspěvěk není hodnotný sám reagujete na mé podle vás "špatné" příspěvky a Vy? Popřemýšlejte než budete psát dále. Mladý muž ničím nikoho neuráží tak si zameťte před svým prahem.
ostrava.777
Junior

Odeslat příspěvekod Aleš P. 17. 1. 2007 20:26

Vážený pane Fortunato, ujišťuji vás, že jakés takés povědomí o službách (nejen) O2 máme a takové zásadní věci skutečně víme..

Také ale bohužel mají někteří z nás operátorem O2 zkušenost takovou, že změní služby v tichosti k horšímu.. A vzhledem k nevýhodnosti účtování tarifů Simple je zde možná iniciativa O2 vedoucí ke sjednocení účtování s ostatními tarify..

Vážený pane tommy:-), moderátorství a napomínaní uživatelů je zde moje práce :)

Vážený pane ostrava.777, totéž.. 8)
externí redaktor e15.cz/finexpert a mobilmania.cz
Aleš P.
Redaktor MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Thom 18. 1. 2007 21:59

Teda ještě jednu skopičinu jako bylo skrouhnutí Benefitu a končím s váma, vážený Český Telecome, ať se teď jmenuješ Kyslík, Draslík nebo Plutonium :pozor2 Taky bych se tomu nedivil, kdyby 60+30 zavedli. Napadá někoho, co O2 zavedl (a ČTc či ET předtím neměl a ani netestoval) nového a pozitivního? Mně ne :cry:
Thom
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod just.in® 19. 1. 2007 21:49

Ano. O2 zavedl problémy s účtováním, neschopnost zaměstnanců řešit včas dané reklamace, skvěle vylepšení věrnostního programu a tak jsem si řekl, že jsou tak dobří, že si O2 ani nezasloužím :-) jedu teď na červenou. Ať už je studentský tarif výhodný sebe víc, přístup společnosti k zákazníkovi je katastrofální.
just.in®
Junior

Odeslat příspěvekod glock69 23. 1. 2007 14:10

Čerstvá zkušenost. V dnešním vyúčtování jsem zjisti, že už nemám Pohodu ale O2 TXT. Volám na infolinku a tam se dozvím, že jsem nedoložil potvrzení o studiu. Tak jsem té paní vysvětlil kde a přibližně kdy jsem tak učinil a ejhle, chvíle hledání a našli moji rádcové, našli... Ale pokuď chci vrátit peníze, tak pouze písemná stížnost na reklamační oddělení, tam není žádný fon ani mail(pro zákazníky)... Pouze písemně. A to se píše rok 2007.....
Výborný přístup k zákazníkovi pravidelně platícího. Jen nevím, ke komu přestoupit
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod esquire 23. 1. 2007 15:48

glock69: Něco podobného už se stalo i někomu jinému. Viz zde
Nezbývá než podat reklamaci, prostě v tom mají bordel. :|
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod just.in® 23. 1. 2007 16:58

Reklamací můžete poslat i e-mailem. Po dlouhém naléhání na operátora by vám ji měl sepsat také.
just.in®
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků