Vazena pani Podhradska, vazena spolocnost Orange.
Vasa spolocnost si zo mna dnes spravila velmi neprijemny zart, ktory ma presvedcil, ze nasa dalsia spolupraca uz nebude mozna.
Kontaktovali ste ma (konkretne pani Podhradska) o 14:12 a odpovedali na moju otazku kde mozem zariadenie Orange SPV M3100 vidiet nazivo. Vasa operatorka ma instruovala (ako z prilozeneho mailu vyplyva) do predajne na Prievozskej 6/A. Zariadenie malo byt, podla telefonickeho rozhovoru, dostupne aj na odskusanie, nie len na pozretie.
Do predajne som sa dostavil o 3 hodiny po rozhovore. Prekvapeny predavac sa ma spytal, kto ze mi len poskytol tuto informaciu, ze ved zariadenie sice mali, ale ze uz si ho niekto vyzdvihol a tym padom mi ho, samozrejme, nemoze ukazat. Jediny kus je vo vitrine a ten mi nemoze (z nespecifikovaneho dovodu) zapnut a ukazat.
Vysvetlil som mu, ze mi o mesiac konci akcia a ze na podobne zariadenie cakam uz 2 roky a ze by som ho velmi rad videl nazivo, kym zan vyplatim viac ako 10 tisic korun. Bol som sklamany, ze napriek tomu, ze ma priamo Vasa spolocnost do predajne poslala, zariadenie neuvidim.
Na moj zjavne nevesely pohlad odpovedal ponukou, ze mi ho moze nezavazne objednat a ja si ho budem moct pozriet. Pricom objednavka ako taka ma k nicomu nezavazuje a mozem zariadenie odmietnut, ak sa mi nebude z nejakeho dovodu pozdavat.
Neviem si celkom presne predstavit situaciu, ze si dane zariadenie objednam a niekto mi ho spusti pred tym, ako si ho vyzdvihnem. Toto sa vlastne malo stat u Vas na predajni, ked ste ma tam dnes poslali. Pripominam, ze sa nejedna o bezny telefon, je to komunikator s operacnym systemom a teda moznosti nastaveni daneho zariadenia daleko presahuju bezne mobilne telefony.
Nejaky nic netusiaci zakaznik si objednal zariadenie, ktore by som mu ja nastavil, poprechadzal, otestoval. Zakaznik tak vlastne dostane do ruky pouzity pocitac, ktory uz niekto pred nim ponastavoval a s velkou pravdepodobnostou nie prave tak, ako on chce.
Ste na tom skutocne tak zle, ze si nemozete dovolit jeden plne funkcny kus zariadenia dodat na kazdu predajnu podobne, ako tam dodavate ine telefony?
Potesil som sa, ze po tyzdni cakania a zhanania teda budem mat istotu, ze ho aspon uvidim.
Tak som sa spytal, ci mi moze tu objednavku dorucit aj na inu predajnu, kedze jednu z Vasich pobociek mam rovno pod svojou pracou.
To sa, samozrejme, nedalo. Bud si ho pridem pozriet na Prievozsku, alebo nic.
Tak som si povedal, ze mi to stoji za tu cestu a suhlasil som.
Na to sa ma predavac spytal, kedy mi konci akcia (povedal som mu to 2 vety pred tou otazkou). Ked som mu oznamil, ze o mesiac, tak mi povedal, ze tak to bohuzial nebude mozne, lebo ze kym mi trva akcia, nemoze mi zariadenie objednat.
Rozdiskutovali sme moznost objednat ho nezavazne na moju priatelku, ktora bola v predajni so mnou, ale presne vtedy som si povedal, ze stacilo.
Cakal som na podobne zariadenie dlho, Vasa spolocnost nebola schopna reagovat na poziadavky a podobne zariadenia (SPV C700) prisli na slovensky trh az ked uz boli moralne zastarale. Aj v pripade tohoto zariadenia mi sam predavac oznamil, ze ste podcenili trh a ze ziadosti o zariadenie vyrazne prevysili pocet, ktory viete dodat.
Prehanate ma do predajne, potom mi slubujete objednavku, ktoru ale nemozete uskutocnit a nakoniec mam riesit nejaku neuskutocnitelnu objednavku na meno mojej priatelky, len aby som si obzrel tovar, ktory chcem zakupit?
Stacilo.
Priamo predavacovi som oznamil, ze to uz nemienim podstupit.
Bohuzial, vdaka Vasmu velmi neustretovemu pristupu som sarozhodol, ze napriek tomu, ze som so sluzbami a produktami ako takymi spokojny, prejdem ku konkurencii.
Ta ma s podobnymi zariadeniami viac skusenosti (T-Mobile MDA Vario, teraz MDA Vario II) a su schopni reagovat na moje poziadavky bez falosnych objednavok a natahovania sa.
Znamena to, ze kedze mi zostava presne mesiac do ukoncenia akcie je najvyssi cas pausal u Vas zrusit. Nebudem sa ani natahovat s nejakym prenesenim cisla. Svojich obchodnych partnerov budem s radostou informovat a strastiach, ktore som vdaka Vasej spolocnosti podstupil a aj o dovodoch, preco som od Vas presiel ku konkurencii. A predpokladam, ze to zavazi aj pri ich rozhodovani o dalsom pokracovani v spolupraci s Vasou spolocnostou.
Je mi luto, ze 8-rocny obchodny vztah sa konci na takej banalite, akou je jedno zariadenie. Ale ak nie ste schopni zabezpecit ani tak trivialnu vec, akou je telefon, asi ani nema zmysel zamyslat sa nad ostatnymi produktami.
S pozdravom a podakovanim za to pozitivne, co ste mi pocas trvania vzajomnej spoluprace poskytli sa s Vami lucim.
Robert K...