Mario: tu vrací hned po třech měsících placených včas.. na tak drahé přístroje je to celkem logické, nicméně JISTINA se platí u Vodafone VŽDY. Stávající zákazník jí platí při objednání další sim, tak nelakuj
a jen si zůstaň u Vodafone, na takové jako ty v Eurotelu čekají
proč nepoužíváš internet od Vodafone, když je tak dobrý? A bezplatná linka je... A existuje. Jen to chce trošku hledat. Takový T-Mobile ji nemá vůbec. U ET když už platit, aspoň můžeš na pevnou nebo na mob. Kdybys měl standardní hlasové služby, budeš mít linku bezplatnou. A mimochodem - když nejsi zakazníkem s hlasovými službami u Vodafone a přejdeš k jinému opovi tak se do Vodafone nedovoláš vůbec, protože ta úžasná samoobsluha tě nepustí bez čísla.. to už si radši zaplatím, než se vůbec nedovolat.
michalreznar: to nevím, mně vždy řekli, že si mám zavolat na prodejní linku
ale celkově jsme se dostali úplně jinam - jde o to, že si vás chce booknout nějaký operátor, aby na tom vydělal a vy pak musíte volat na nějaké číslo placené... nemyslím, že je to dobrý motivační přístup...
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne