Přenositelnost - zkušenost s VF aneb... KONEC? zapomeňte

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod jan.vondrus 14. 4. 2006 21:09

Nejsem nejaky kecalek, ale dneska se mi vrba hodi ;-).

Kdyz jsem se v cervenci rozhodoval, co dal se svym mobilnim telefonem (tehdy jsem jeste patril do site T-mobile a SMS mne stala neco kolem 2 Kc), zridil jsem si Oskaruv tarif Odepis. Zrovna zacali davat novou ciselnou radu 774, coz mi prislo vhod, jelikoz jsem zmenil pouze dve cisla v predvolbe (604 -> 774).
Je zajimave, kdyz ponechate 7 z 9 cisel stejnych, mobilni telefony (zn. Siemens, Nokia) spravne priradi prijatou SMS z noveho cisla ke staremu kontaktu v adresari ;-).

V te dobe jsem moc nevolal, predevsim SMSkoval. A to vite, do vlastni site to bylo za par haliru, do ostatnich za kacku. Takze Oskar byl jasna volba.

Pak prisel Vodafone a ja, zaryty Oskarak, pocitil ochlazeni vztahu k zakaznikum. Kdyz jsem nedavno prohlizel posledni faktury, docela mne prekvapilo, kam se podela sympaticka cena za SMS, najednou do siti mimo V-one platim cca 1,50 - ze by mne to zapomneli oznamit??? Zkratka, svet se meni a my s nim.

Posledni dobou zacinam i vice volat, a proto jsem se porozhlizel po vyhodnejsim tarifu. Bohuzel, Vodafone nenabizel zadny vyhodny tarif, dokonce nema ani zadny studentsky :-(. Volba padla na Eurotel. Proste, bude to Pohoda, rikam si ;-). To jsem jeste nevedel, jak seredne se mylim.

5.4.2006 (vecer) - Na znackove prodejne Eurotelu (OC Carrefour Novy Smichov) podepisuji smlouvu na tarif Pohoda a zaroven zadam o preneseni sveho cisla ze site Vodafone do Etelu. Slecna se snazi vyridit i vypoved u Vodafone, neuspesne Vodafone ji to neumoznuje. Zaroven mi slecna radi, at si zajdu do Vodafone potvrdit prenos.

5.4.2006 (vecer + 10 minut) - Jdu se poradit do značkové prodejny Vodafone. Slečna Andrea mi doporučuje, abych nasledující den dopoledne zavolal na linku 800 777 711 a svuj prechod od VF do ET potvrdil. Pozdeji jsem zjistil, ze tato linka je urcena pro zakazniky, kteri preferuji opacny smer prenosu cisla - no nic, chybicka se stane ;-)).

7.4.2006 (dopoledne) - Stale mi neni umozneno potvrdit objednavku prenosu cisla. Volam na Eurotel, kde mi operatorka sdeluje, ze zadost byla odeslana v 7.4. 11:00. Pozdeji volam na Vodafone infolinku - opet cekam 10 minut, nez jsem prepojen na operatorku, abych se dozvedel, ze problem je u T-mobile (!) a ze budu muset pozadat o novou objednavku.

10.4.2006 (11:00) - Volam na Vodafone. Jsem neustupny. Objednavka mi stale nebyla poskytnuta ke schvaleni. Argumentuji, ze objednavky na prenos dvou SIMkaret spolecnosti Vodafone, o jejichz prenos zadal muj znamy den po mne, mu jiz byly poskytnuty ke schvaleni v patek 7.4. Byl jsem prepojen na technicke oddeleni, kde mi slecna od "sitaru" sdelila, ze to vysetri a da mi vedet - ze mi zavolaji, az to vyresi.
Huraaaa. Svete, zbor se! 11:23 prichazi SMS (nevolaji, ale pisou, detail ;))), mam si potvrdit objednavku.

13.4.2006 - Vodafone stale nepovolil prenos telefonniho cisla k Eurotelu. Na operatorku jiz necekam, asi uz k nim nikdo nevola ;-). Slecna mne ujistuje, ze na objednavce se pracuje a bude potvrzena co nejdrive.

14.4.2006 (12:30) - Vodafone dnes vyprsi zakonna lhuta pro potvrzeni prenosu (do peti dnu). Tuto informaci mi potvrzuje i sama operatorka. Na objednavce se pry pracuje a bude jeste dnes potvrzena.

14.4.2006 (16:50) - Zbyva 10 minut do uzaverky systemu prenosu tel. cisel. Volam na Vodafone, abych zjistil, na cem zase pracuji. Mlady sympaticky operator mi dnes podruhe potvrzuje, ze doba pro potvrzeni je jiz temer vycerpana. Z jeho hlasu poznavam, ze se jedna o vazny problem. Prepojuje mne na "specialni oddeleni". Slecna zacala mile, ale brzo prestala byt nazoru, ze s odchazejicim zakaznikem jedname slusne.
Ptam se, kde je problem. Vzdyt lhuta peti dnu uz skoro vyprsela. Slecna mne poucila, ze lhuta je opravdu pet dnu (sama pouziva predlozku "DO" peti dnu, ale zrejme nechape jeji vyznam). Pak mne snad chtela zacit poucovat o tom, co je to "pracovni den" a jaky je rozdil mezi nim a dnem normalnim. Tuhle kapitolu jsem zarazil.
Zadam vysvetleni, jak je mozne, ze znamy (viz vyse) uz ma datum prenosu, kdezto ja, ktery jsem zadal o den drive, jsem jeste nebyl schvalen. Doplnuji i dalsi priklad, z predchoziho dne, kdy dalsi znamy podal zadost o prenos a nasledujici den ho Vodafone schvalil.
Tazi se tedy slecny, zda ji nepripada divne, ze ma starsi objednavka, ktera ceka ve fronte uz nekolik dni, je predbihana daleko mladsimi zadostmi. Odpovedela: "No, to je vas nazor". Znovu se ptam, jestli se ji nezda, ze Vodafone ten prenos zbytecne zdrzuje. Vzdyt preci nejsem zadny dluznik, faktury platim inkasem, neodliju jim zadne horentni zisky. Opet jsem se dozvedel, ze "No, je to vas nazor". Pak mi totez zopakoval asi jeste 3x, protoze prece system na tom pracuje a tam nedelaji zadni lidi, kteri by to mohli zdrzet! :D.
U teto vety jsem se zamyslel a poucen reklamnim sloganem argumentuji: "Vite, ja uz bych to chtel mit ve svych rukou." Po dvouvterinove odmlce mi slecna vzkazala, "Nebojte, budete.".

Jak se situace vyvine, a jak to celkove dopadne, uvidime v utery dopoledne. Pevne verim, ze Vodafone objednavku potvrdi, i kdyz tomu zatim nic nenasvedcuje. Nerad bych svuj vztah s "temer byvalym" operatorem uzaviral stiznosti u CTU.

Bohuzel uz ted vim, ze Vodafone svym znamym doporucit nemuzu. Uz s tou firmou nechci mit nic spolecneho, a to jsem odchazel kvuli tomu, ze pro mne nemeli vhodny tarif :-(. Ale asi maji dost zakazniku, ze si mohou dovolit takhle jednat. Vzdyt kdo udela lepsi reklamu, nez zklamany zakaznik?
:D


DOPLNĚNÍ ČLÁNKU
18.4.2006 - 11:30 (čas vypršel)
Operátorka Dita Nevečeřelová opravdu netuší, kde se mohla stát chyba, že má objednávka stále nebyla potvrzena. Přepojuje mne na technické oddělení (kolegy z oddělení přenositelnosti čísel). Petr Culek hledá, hledá. Ale prý budeme situaci urgovat a již (!) během dnešního dne bude objednávka ze strany VF odsouhlasena.

18.4.2006 - 16:59 (stále nic)
Operátorka už mne nikam nepřepojuje. Sama vše zařizuje. Loučíme se s tím, že opravdu objednávka vypadá v pořádku, že jsem ji správně potvrdil (toho 10.4.). A že si udělá vykřičník a celou záležitost pošle k prošetření technikům.

Bohužel, už je po 17. hodině = systém na přenášení čísel je již pro dnešek uzavřen. Zkusím zítra a dám vědět. Možná slečně nabídnu pastelky, aby si mohla udělat více vykřičníčků :-D.


19.4.2006 - 9:10
Slečna operátorka už vidí, že stejný problém byl několikrát řešen a už mne nepřepojuje na jiné oddělení (že by měli nějaký limit? :lol: ). Technické oddělení prý usilovně pracuje, a již během dneška bude číslo uvolněno :D. Nevím proč, ale nějak tomu nevěřím...


19.4.2006 (11:30)
Technici stale resi, proc me cislo nelze uvolnit. Pry mam cekat az do PATKU!!!

19.4.2006 (13:30)
Operátor je již sdílnější. Včera v 19.20 prý byla odeslána urgence s vykřičníčkem (:-)) a již byly odstraněny chyby v objednávce (na to, jaké chyby, jsem neměl odvahu se ptát). A již během DNEŠKA bude číslo uvolněno :D.

19.4.2006 (16:10)
Opět rozhovor, opět obecná omáčka, že na všem se pracuje. DOKONCE už na tom pracují technici. Dříve na tom pracoval jenom systém (viz nahoře). Takže Vodafone pokračuje závratným tempem. Nebudu to dále rozmazávat. Se slečnou Rohlíčkovou si tímto tempem budu brzo tykat ;-))


20.4.2006 (10:30 - NOVÁ POHÁDKA)
Člověk by řekl, že už jsem otupěl. Pokračuji ve své strategii a opět volám na Vodafone, abych se zeptal, jak to vypadá s mou žádostí o přenos čísla. Slečna říká, že problém je na straně Eurotelu, který jim údajně zaslal jen číslo objednávky, bez dalších informací. Říkám slečně, že to jsou poněkud nové informace, tedy že se jedná už asi o 4. verzi, kterou v průběhu několika dnů slyším. Opět slibuje, že až to bude hotové, že mi technici dají vědět. Říkám, že ne, že si za pár hodin opět zavolám. Slečna se nabízí, že mi dají sami vědět. "Nene, to už tady bylo, zatím mi nikdo nevolal." Asi to slečnu dopálilo a slíbila mi, že mi v každém případě dá v 18:00 vědět. Jsem zvědav. Řešení: Technici Vodafone se "z vlastní vůle" snaží komunikovat s techniky ET, aby vše bylo v pořádku a tedy aby "chybu" ET opravili. - Budu čekat do 18. hodiny.
Tak jsem slečnu z VF požádal o přesný název firmy, adresu a IČO, protože to přeci potřebuji do té stížnosti k ČTÚ (která už byla včera odeslána :))).

Volám na ET, abych se přesvědčil, zda komunikace mezi VF a ET existuje. Pochopitelně, jak jsem předpokládal, NE. Eurotel znovu zkontroloval mou objednávku a nevidí žádný problém. Technici VF jej vůbec nekontaktovali...

SMS 11:40
Tak změna: Eurotel (!) mi poslal SMS - VF přenos čísla zrušil. Prý se to systému zdálo být dlouhé, tak to prostě utnul. Operátoři z VF tvrdí, že s tím už nelze nic jiného dělat, než že zadat novou objednávku = zajít do značkové prodejny ET.
:hm

13:40 volám na VF
"Chci zrušit veškeré závazky se společností Vodafone Czech Republic."
"Chcete zrušit telefonní číslo, ze kterého voláte?"
"Ano."
"Děkuji, že jste zadal osobní heslo do samoobsluhy. Moment strpení, hned vás přepojím na Deaktivační oddělení."
Kua, to to jde tak rychle? Bez žádné nové lži?

Na deaktivačním se slečna snažila něco plácat, moc jsem ji nevnímal, pustím si to ze záznamu. ;-)

18:00 (marné čekání)
Slečna Nikolajevová nevolá. I když slíbila, že mi dá "v každém případě vědět", nevolá. Chystal jsem se ji pochválit, že už konečně první operátorka dodrží slib a bude mne někdo kontaktovat, ale nedala mi příležitost...

18:15
Volám na VF, abych sprdnul slečnu Nikolajevovou, která tam má být do 18:30. Mladý sympatický operátor mi sděluje, že mne přepojit nemůže, že to jejich systém neumožňuje a b) že slečnu N. nezná :D.
Prosím jej alespoň o e-mail na slečnu kolegyni. Pomohl mi, napsal ji krátkou zprávičku sám: "Děkuji, že jste mi v 18:00 zavolala." "Díky, ona to pochopí." :D

Kapitola Vodafone je pro mne uzavřena. Nyní pouze čekám na konec účetního období a zrušení telefonního čísla.
Naposledy upravil jan.vondrus dne 20. 4. 2006 20:40, celkově upraveno 16
Kdo chce hýbat světem, nech? nejprve pohne sám sebou.
jan.vondrus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 14. 4. 2006 21:15

SMS do ostatních sítí u tarifu Odepiš stojí 1,83 s DPH od začátku.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 14. 4. 2006 21:16

no Viva la Vodafone.. s firemními čísly přecházím postupně po dvojicích, když mi zdrželi první dvě objednávky přes zakonných pět dní a já tam udělal, řekl bych, celkem peklo, tak od té doby mi to schvalují do tří dní. Asi už vědí. Ale lidi kolem mně odcházejí od Vodafone celkem masivně a dělají jim to samé :( A to jsem čekal, že Vodafone na přenositelnosti zvítězí, opak jest pravdou. Zřejmě Vodafone nepřinesl tu správnou taktiku na český trh a jak tak koukám, ani chování k zákazníkům není pro ně známá vesnice. No, budiž jim přáno, s takovou nikdo daleko nedojde. Jsem rád, že jsem zpět u Eurotelu...
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod p!mp 14. 4. 2006 21:17

BTW - myslíš,že je tohle jen u Vodafone? Od známého z TM se mi doneslo echo,že cca 3 týdny zpět jim vypadl systém na přenos a 2 dny nedali konkurenci o tom vědět. Co si pak můžu myslet o tomhle? Je bordel všude a nemaj to vychytaný si myslim ani jedinej operátor zatim.
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 14. 4. 2006 21:17

[quote="Zdeněk L.";SMS do ostatních sítí u tarifu Odepiš stojí 1,83 s DPH od začátku.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod p!mp 14. 4. 2006 21:19

tommy:-) píše:no Viva la Vodafone.. s firemními čísly přecházím postupně po dvojicích, když mi zdrželi první dvě objednávky přes zakonných pět dní a já tam udělal, řekl bych, celkem peklo, tak od té doby mi to schvalují do tří dní. Asi už vědí. Ale lidi kolem mně odcházejí od Vodafone celkem masivně a dělají jim to samé :( A to jsem čekal, že Vodafone na přenositelnosti zvítězí, opak jest pravdou. Zřejmě Vodafone nepřinesl tu správnou taktiku na český trh a jak tak koukám, ani chování k zákazníkům není pro ně známá vesnice. No, budiž jim přáno, s takovou nikdo daleko nedojde. Jsem rád, že jsem zpět u Eurotelu...u/quote]

Utíkaj houfně i od TM a ET,takže co prchne od VDF se 2x vrátí zpět od konkurence :wink: dle posledních zpráv co mám.
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 14. 4. 2006 21:20

p!mp píše:
tommy:-) píše:no Viva la Vodafone.. s firemními čísly přecházím postupně po dvojicích, když mi zdrželi první dvě objednávky přes zakonných pět dní a já tam udělal, řekl bych, celkem peklo, tak od té doby mi to schvalují do tří dní. Asi už vědí. Ale lidi kolem mně odcházejí od Vodafone celkem masivně a dělají jim to samé :( A to jsem čekal, že Vodafone na přenositelnosti zvítězí, opak jest pravdou. Zřejmě Vodafone nepřinesl tu správnou taktiku na český trh a jak tak koukám, ani chování k zákazníkům není pro ně známá vesnice. No, budiž jim přáno, s takovou nikdo daleko nedojde. Jsem rád, že jsem zpět u Eurotelu...u/quote]
Utíkaj houfně i od TM a ET,takže co prchne od VDF se 2x vrátí zpět od konkurence :wink: dle posledních zpráv co mám. /quote]

myslím, že číslo +-1700 příchozích od Vodafone denně není pro Eurotel špatné ;-)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod p!mp 14. 4. 2006 21:21

tommy:-) píše:[quote="Zdeněk L.";SMS do ostatních sítí u tarifu Odepiš stojí 1,83 s DPH od začátku.
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 14. 4. 2006 21:21

tommy:-) píše:[quote="Zdeněk L.";SMS do ostatních sítí u tarifu Odepiš stojí 1,83 s DPH od začátku.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod p!mp 14. 4. 2006 21:22

tommy:-) píše:Utíkaj houfně i od TM a ET,takže co prchne od VDF se 2x vrátí zpět od konkurence :wink: dle posledních zpráv co mám. /quote]
myslím, že číslo +-1700 příchozích od Vodafone denně není pro Eurotel špatné ;-)-/quote]

Tak to tě budu muset krapet setřít,protože nemluvíš pravdu :lol: :lol: - holt pokud děláš pro ČTú tak máš přehled :lol: :lol: :lol: :lol: .Denně - haha. na přenos je denně 500 míst volnejch.
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 14. 4. 2006 21:30

to jsem si myslel taky ;-) nemá cenu se hádat.. uvidíme, až budou čtvrtletní výsledky, kdo měl pravdu.. howgh a fajn večer :)
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod p!mp 14. 4. 2006 21:31

Já se klidně podívám o víkendu - za tu cestu mi to stojí,abych se podíval kolik lidí proteče kanálem na portace čísel.A kam valej :wink: .Nicméně 1700 je opravdu zhovadělost(soráč)
Pimp jako pasák :) né jako xzibit.
p!mp
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.vondrus 14. 4. 2006 22:00

tommy:-) píše:
p!mp píše:
tommy:-) píše:no Viva la Vodafone.. s firemními čísly přecházím postupně po dvojicích, když mi zdrželi první dvě objednávky přes zakonných pět dní a já tam udělal, řekl bych, celkem peklo, tak od té doby mi to schvalují do tří dní. Asi už vědí. Ale lidi kolem mně odcházejí od Vodafone celkem masivně a dělají jim to samé :( A to jsem čekal, že Vodafone na přenositelnosti zvítězí, opak jest pravdou. Zřejmě Vodafone nepřinesl tu správnou taktiku na český trh a jak tak koukám, ani chování k zákazníkům není pro ně známá vesnice. No, budiž jim přáno, s takovou nikdo daleko nedojde. Jsem rád, že jsem zpět u Eurotelu...u/quote]
Utíkaj houfně i od TM a ET,takže co prchne od VDF se 2x vrátí zpět od konkurence :wink: dle posledních zpráv co mám. /quote]
myslím, že číslo +-1700 příchozích od Vodafone denně není pro Eurotel špatné ;-)-/quote]


Taky jsem to slysel. A abych rekl pravdu, trochu mne to mrzi. I kdyz neprekvapuje. Oskara jsem mel rad :(.
Kdo chce hýbat světem, nech? nejprve pohne sám sebou.
jan.vondrus
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod M@tezz 15. 4. 2006 10:37

Každý operátor může zadat 500 objednávek na přenos za den, takže maximum je 1500 (3x500).
Jůzr rekvestuje akces do fajlu na šérpojntu. Responsibl menedžr jeho rekvest ridžektnul.

Upozornění: Přečtením tohoto příspěvku potvrzujete, že souhlasíte s jeho obsahem.
M@tezz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.vondrus 15. 4. 2006 10:40

M@tezz píše:Každý operátor může zadat 500 objednávek na přenos za den, takže maximum je 1500 (3x500).(/quote]


Mas pravdu, ale uz to tak neni. Tohle platilo ze zacatku. Dnes uz je toto omezeni zrusene.
Kdo chce hýbat světem, nech? nejprve pohne sám sebou.
jan.vondrus
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků