Vánoční nabídka společnosti Eurotel

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod fany 8. 11. 2005 11:11

Eurotel změnil počátkem listopadu strukturu „Hlasového informačního systému“ známějšího pod názvem Go linka *88. Nová struktura linky viz: http://www.mobilgo.cz/public/d7/11/5d/2 ... 051101.jpg.
Nejzávažnější změna se týká dovolání se na „živého“ operátora této linky. (Dříve používaná volba *88 a 9 je neplatná). Nově se ukrývá pod názvem : Další služby a dotazy (volba 8 vnořeném v základním menu volby 2. Problémem je, že ihned po navázání hovoru na *88 není možné volit 2(a následně 8/zkrácená volba/). Toto použití automaticky přepne na anglický jazyk.
Jak na to: vytočit *88 a vyslechnout si úvodní menu až po ohlášení ….volte 0, dále volit 2 a následně 8 a vydržet až budou předříkány nějaké nesmyslné hlášky. Počkat na spojení s operátorem
N720,N440,N540,N550,N640,N650,N2110,N2116,T10,N3310,T18,C25,N7650,P910i,
fany
Junior

Odeslat příspěvekod radim 8. 11. 2005 11:22

Anebo za *88 vložit několik pauz (počet zjistit pokusem a omylem).
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Conrad 8. 11. 2005 11:36

Docela by mne zajímalo,zda někdo ověřil informaci o placení hovorů na Go kartě při aktivaci po 3 minutě zdarma? viz zde v diskuzi.Díky za potvrzení či vyvrácení
Conrad
Conrad
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fany 8. 11. 2005 13:19

Včera jsem vyzkoušel "dlouhé hovory" aktivace jak jsem popsal výše. Funguje to "zatím" (podotýkám zatím) k naprosté spokojenosti. (Včera po 19 hodine hovor cca 60 minut).
N720,N440,N540,N550,N640,N650,N2110,N2116,T10,N3310,T18,C25,N7650,P910i,
fany
Junior

Odeslat příspěvekod Conrad 8. 11. 2005 13:25

To jsem ani tak nemyslil,spíše to,zda je pravda, že při aktivaci volno po 3 minutách VŠECHNY hovory každý den po celý týden i kdyby trvaly vteřinu stojí minimálně 15 korun za hovor/ a v udanou dobu po 3 minutách zdarma do Eurotelu a na pevnou.
Naposledy upravil Conrad dne 8. 11. 2005 13:53, celkově upraveno 1
Conrad
Conrad
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fany 8. 11. 2005 13:51

V souvislosti s rozdílnými názory na použití tohoto produktu jsou zjišťovány další podrobnosti, jež by měly problematiku vyjasnit k plné spokojenosti.
N720,N440,N540,N550,N640,N650,N2110,N2116,T10,N3310,T18,C25,N7650,P910i,
fany
Junior

Odeslat příspěvekod Zdenek.K 8. 11. 2005 14:19

Za ty aktivační smsky na to volání se neplatí nic :) Dobrý
Zdenek.K
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod KubbY 8. 11. 2005 14:27

Muzou byt ale uctovany ;-)
Ou tů - ken dů
KubbY
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdenek.K 8. 11. 2005 14:31

Účtovaný nejsou :D aktualizoval sem si kredit a za 1go sms odečteno 0.00 :D
Zdenek.K
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Zdenek.K 8. 11. 2005 14:49

Neví někdo když mám paušál go data nonstop s 30 volnýma minutama jestli se to taky vztahuje na ty tři první minuty??
Zdenek.K
Kolemjdoucí


Odeslat příspěvekod fany 8. 11. 2005 15:55

Vzhledem ke stálým rozporuplným názorům ve výkladu nabídky produktu „Dlouhé hovory“ s ohledem na GO kartu. Jsem položil na GO linku následující dotazy. Hovor byl monitorován (pro zkvalitnění služeb, jak praví slogan). Čas dotazu 15.25,.Podotýkám, že se jedná o info z *88 „per huba“,ale je známo pro případ reklamace jméno operátora vyřizujícího dotaz.
Otázky položené v dotazu:

1. Kdy je možné službu deaktivovat po aktivaci (časové období) a následně znovu aktivovat?
2. Jak jsou účtovány v době aktivace a čase od 19 do 7 hod ve všední dny od 0 hod do 24 hod v době sobot nedělí a státních svátků hovory do jiných sítí?
3. Jak jsou účtovány hovory v době aktivace do ostatních sítí a sítě Eurotel v pracovní dny mimo časy uvedené v nabídce?
4. Jak je řešeno účtování v případě využití obou produktů „Dlouhé hovory“ a „Víkendové volání“?
5. Jak je v případě hovoru kratším než 3 minuty do sítě ET a CT v době aktivace?
6. Jaký je poplatek za aktivační a deaktivační sms?

Odpovědi:
add1. Službu je možno deaktivovat v libovolný časový okamžik po aktivaci (teoreticky i po jedné minutě). Nová aktivace služby je možná až po uplynutí 24 hodin od doby poslední deaktivace.

add2. V případě aktivace produktu „Dlouhé hovory“ v čase od 19 do 7 hodin ráno a od 0 hodin do 24 hodin v sobotu, neděli a stáních svátcích jsou hovory do jiných sítí kromě ET a pevných sítí Telecomu t.j Oskar a T-mobile, účtovány dle nastaveného GO tarifu zákazníka.
add3. V pracovní době v případě aktivní služby „Dlouhé hovory“ jsou hovory do všech sítí účtovány dle nastaveného GO tarifu zákazníka.
add4. V případě aktivních obou produktů t.j Víkendové volání a Dlouhé hovory je prioritní produkt Víkendové volání. T.zn. Do sítě ET zdarma ostatní sítě dle go tarifu. T.z.Víkendové volání je prioritní.

add5. V případě aktivního produktu „Dlouhé hovory“ a volání do sítě ET a pevné linky a době hovoru kratším než 3 minuty se vždy odečte 15 Kč za hovor (Kromě víkendu pokud je aktivní Víkendové volání, v tomto případě do sítě ET zdarma).

add 6. Aktivační a deaktivační sms je zdarma
N720,N440,N540,N550,N640,N650,N2110,N2116,T10,N3310,T18,C25,N7650,P910i,
fany
Junior

Odeslat příspěvekod fany 8. 11. 2005 16:09

Zdenek.K píše:Neví někdo když mám paušál go data nonstop s 30 volnýma minutama jestli se to taky vztahuje na ty tři první minuty?? /quote]

TaK daty do vypadá ne přílš dobře (s pohlednu zákazníka), nejdříve je nutné vyčerpat 30 minut z go data nonstop a teprve poté se to přepne na dlouhé hovory.
V praxi to vypadá asi takhle ativované dlouhé hovory a volání do ET noc, nejdříve se sejmou volné minuty z go data nostop a teprve až nejsou žádné přepne se to na dlouhé hovory zdarma s tím, že se znova odečte 15Kč za "sestavení hovoru". Je to neradostné zjištění,ale "žádná sleva není zadarmo" (Je třeba více Vánoček :? )
Lakonicky řečeno vztahuje,ale jenom za určitých nevýhodných podmínek.
N720,N440,N540,N550,N640,N650,N2110,N2116,T10,N3310,T18,C25,N7650,P910i,
fany
Junior

Odeslat příspěvekod fany 8. 11. 2005 16:36

Vážení kolegové a kolegyně na fóru, při využití produktu „Dlouhé hovory“ Vám vřele doporučuji používání hlasitého HF nebo alespoň HF typu bondovka. Zejména u mladších kolegů a kolegyň velice žádoucí (u mě jako starého šedivého osla už na tom tak nezáleží). Minimálně nebudete mít druhý den hlavu jako po flámu. Důsledně dbejte na to aby zejména děti školou povinné to takto řešili. „Jenom lama a osel drží více jak 10 minut denně u hlavy MT“ (viz: http://mobilforum.mobilmania.cz/viewtop ... ht=#158786)
N720,N440,N540,N550,N640,N650,N2110,N2116,T10,N3310,T18,C25,N7650,P910i,
fany
Junior

Odeslat příspěvekod Petr T. 8. 11. 2005 17:05

fany píše:Jak na to: vytočit *88 a vyslechnout si úvodní menu až po ohlášení ….volte 0, dále volit 2 a následně 8 a vydržet až budou předříkány nějaké nesmyslné hlášky. Počkat na spojení s operátorem /quote]


Stačí ihned po přihlášení "plechové huby" zadat 128. Tou jedničkou (nebo asi čímkoliv jiným než dvojkou) zvolíte češtinu místo angličtiny a hned můžete pokračovat. Takhle to fungovalo i postaru.
Petr T.
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků