By mě zajímalo, jestli se někdo akcí "Spolu po magentové" inspiruje a plánuje podle ní výlety a turistické cíle? Mě osobně ta T-Mobilem zvolená místa přijdou z turistického hlediska většinou nesmyslná, obzvlášť když je ta akce tak turisticky koncipovaná a i v logu mají svou magentovou pěší turistickou značku. Např. pokud bych jel do Velkých Losin, tak kvůli historii, čarodějnickým procesům, zámku, ruční papírně a někde tam bych QR kód T-Mobilu očekával. Ale místo toho jej dají do nějaké výrobny pralinek. Stejně tak, pod bych jel na Pálavu, tak se budu zajímat o místní dominanty jako Mikulov, Děvičky, Sirotčí hrádek nebo aerologie v Dolních Věstonicích a ne o nějakou mýdlárnu. A za největší paradox nebo ironii této akce považuji to, že na propagační fotce s otcem s dcerou a mobilem v ruce je na pozadí zřícenina zámku Zvířetice a přitom tam ten QR kód ani není
.