Propojení s PC

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Jirkafil 21. 5. 2020 11:40

Ahoj, koupil jsem si Samsung Galaxy A70 a zjistil jsem,že se mi nechce zobrazit ani po připojení k PC a ani příručka nic neříká. Telefon mám připojený přes USB,odemčený a nikde nevidím kde se má odsouhlasit nebo povolit připojení.Telefon jsem otevřel,připojil kabel a nic,pouze se telefon nabíjí...Nevíte někdo co s tím?Děkuji ;-)
Jirkafil
Jirkafil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lokomot1 21. 5. 2020 12:25

nový mobil? jaký windows užíváš?
lokomot1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod _Rocco_ 21. 5. 2020 13:09

Stačí si v mobilu nastavit připojení USB jako přenos souborů. Je to někde v nastavení, už nevím. Rok Android nepoužívám, ale bude to určitě tím.
_Rocco_
Junior

Odeslat příspěvekod radim 21. 5. 2020 13:22

Některé kabely jsou jenom nabíjecí a nejdou přes ně data.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vjetsik 21. 5. 2020 19:18

Zkus do compu nainstalovat AdbDriverInstaler, mě to pomohlo
vjetsik
Junior

Odeslat příspěvekod Jirkafil 23. 5. 2020 10:25

Tak nainstalován a co mám udělat dál,nějak se nevyznám
Jirkafil
Jirkafil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _Rocco_ 23. 5. 2020 11:45

Jirkafil píše:Tak nainstalován a co mám udělat dál,nějak se nevyznám

A co to nastavení Připojení USB v telefonu, to nepomohlo?
_Rocco_
Junior

Odeslat příspěvekod Mr.Bombastic 23. 5. 2020 14:18

Android telefon zvycajne po pripojeni k PC vyhodi na vyber niekolko druhov propojenia (len nabijanie, prenos suborov, prenos multimedii...) ... nic take sa nedeje?
Zatiaľ sa vedci domnievajú, že hlavnou príčinou smrti je život.

Apple iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue | Apple MacBook Air M1 Space Gray 16/256GB | Apple iPad Pro 12.9" M1 128GB Wi-Fi Silver
Mr.Bombastic
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jirkafil 24. 5. 2020 09:11

Otevřu mobil,připojím kabel a nic,stále se nedaří propojit,pouze se nabíjí....
Jirkafil
Jirkafil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod _Rocco_ 24. 5. 2020 10:53

Pane Bože, chlape, z kama jsi přišel? https://support.google.com/android/answer/9064445?hl=cs Pokud to nenabídne, musíš najet do telefonu v sekci nastavení a připojení USB kde zvolíš přenos souborů.
_Rocco_
Junior

Odeslat příspěvekod XIII. 24. 5. 2020 13:08

Proč kabel? Není lepší využívat služby Google přes Wi-fi? Přenesou z PC do mobilu a opačně to co potřebuji.
Jan Třináctý
XIII.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jameslont 24. 5. 2020 15:47

Musíte aktivovat režim pro vývojáře. Až se vám aktivuje, musíte povolit "ladění usb" ,pak se už připojí k pc. Postup zde:
http://global.drfone.biz/cs/usb-debuggi ... s7-s8.html
jameslont
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jirkafil 26. 5. 2020 10:01

_Rocco_ píše:Pane Bože, chlape, z kama jsi přišel? https://support.google.com/android/answer/9064445?hl=cs Pokud to nenabídne, musíš najet do telefonu v sekci nastavení a připojení USB kde zvolíš přenos souborů.

Neboj nejsem z jiné planety,ale fakt to nejde propojit a zkusil jsem to podle tohoto návodu a vůbec nic se neukázalo.
Odemkněte telefon.
Připojte telefon k počítači pomocí kabelu USB.
Na telefonu klepněte na oznámení Nabíjení zařízení přes USB.
V sekci Použití USB vyberte Přenos souborů.
V počítači se otevře okno Přenos souborů. V něm přetáhněte soubory.
Až budete hotovi, telefon ve Windows odeberte.
Odpojte kabel USB.
Jirkafil
Jirkafil
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PetrJč 26. 5. 2020 20:19

Častá závada a velmi častý dotaz napříč všemi značkami.
Možné příčiny nefunkčního připojení telefonu pomocí kabelu k PC. (Ano – přenos dat lze řešit i bezdrátově, ale zde se nyní řeší nefunkční přenos po kabelu.) Podmínka je, že samotné PC je Ok.

a) Problém uživatele – neumí si na telefonu zvolit (povolit) přenos souborů – poměrně častá závada.
b) Vadný, popřípadě nevhodný USB kabel – častá závada.
c) Mechanická záležitost – uvolněné, nebo utržené datové piny USB od DPS. Konkrétně datové piny mají nejmenší pájecí plošky a velmi trpí na nešetrné používání USB kabelu. Popřípadě mechanicky zdevastovaný samotný USB konektor – velmi častá závada.
d) Softwarová závada, procesor nezpracovává data, nutný přepis SW, Hard reset apod. – nejméně častá závada.
e) Elektronická závada – nefunkční datová komunikace. Datový vstup čipu bývá na své sběrnici USB_DM a USB_DP proti předpětí „z venku“ chráněn zenerovou diodou (popř. transilem) a sériovým rezistorem o hodnotě cca 2R. Právě rezistor bývá často přerušen a dioda proražena na jednom, nebo obou vstupech. Čip to vydrží, ale PC telefon vůbec nevidí. Po výměně zenerek a rezistorů je datová komunikace opět funkční. Tato závada se dá poměrně rychle a přesně zjistit i bez rozebrání telefonu pomocí multimetru – méně častá závada, ale není až tak neobvyklá. Navíc tato závada bývá příčinou, když všechno ostatní selže.
Tuto, či trochu jinak řešenou přepěťovou ochranu používají všichni výrobci mobilů.

K Tvému konkrétnímu Samsungu: Pokud máš naprostou jistotu, že máš PC Ok a zároveň máš jistotu v dobrém kabelu a USB, zbývá bod e. Pokud máš multimetr a umíš změřit úbytek napětí pomocí bzučáku na datových pinech USB - ideálně na starém USB kabelu, kde jednu koncovku odstřihneš a dostaneš se k samotným drátkům a napíšeš mi hodnotu, jsem schopen ti říci více.
Pokud je to složité, lze konkrétně u značky Samsung (ale pouze u značky Samsung včetně nabíječky Samsung) tuto závadu zjistit tak, že nabíječku máš připojenou přes měřič proudu (Charger Doctor). Např.:
https://www.amazon.com/Homern-Charger-V ... B073YDHCJP
Přes originální nabíječku Samsung a měřič proudu lze zjistit datové poškození. Pokud tomu tak je, telefon nabíjí pouze do 0,5A i při vybité baterii. Pokud je datová komunikace OK, nabíjí více než 0,5A (1A atd.) Originál Samsung nabíječky mají na datových pinech 1,2V a telefon s tím počítá. Ale platí to jen pro Samsung - je to trochu komplikované, zdlouhavé na vysvětlení a mimo daný problém.
PetrJč
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod PD 27. 5. 2020 11:19

Tady bych se ho zastal, mám A40 a předvolbu na chování kabelu v nastavení jsem nikde nenašel. Samsung to má asi jinak. Podíval bych se do správce zařízení v PC, jestli tam neni nějaký zařízení s otazníkem. Zkusil bych jinej počítač, pak se ukáže, jestli je kousnutej telefon nebo PC.
Mot. T180 | SX1 mod. (Symbian OS 6.1) | N80 (Symbian OS 9.1) | E71 (Symbian OS 9.2) | Huawei U8160 (Android 2.2.1) | LG Optimus L9 II (Android 4.4.2) | Samsung Galaxy A40 (Android 10)
PD
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků