cvop po 1 dubnu generovane pred 1 dubnem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod evelista 24. 2. 2020 21:44

Cau lidi,

myslite ze je spravna premisa ta ze u prevodu, kde jsem vypovidal smlouvu v unoru, ale cvop pouziji s datem portace po 1 dubnu, ze tam plati ukonceni smouvy zdarma?


thx za any názor.
evelista
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ze.us 24. 2. 2020 22:06

To je idealni misto pro nejakou klicku - vypoved jsi totiz podaval za jinych podminek (20%).
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod pokudos 25. 2. 2020 01:19

Teď není třeba cokoliv vymýšlet, zvláště když chceš číslo přenést až v dubnu. Nejpozději 1. 4. ti bude vygenerován OKÚ (O2 už ho vygeneroval všem číslům. Je ke každé službě uvedeno v aktuální faktuře.) Na celé ČVOP se můžeš vykašlat, pokud vydržíš ještě měsíc a týden.

Číslo u nového operátora bude nejpozději v úterý 7. 4., pokud bude OKÚ předáno hned 1. 4. novému operátorovi.

Vzhledem k tomu, že samotný přenos proběhne až po 1. 4., nemůže se na něj vztahovat pokuta ve výši 20 %. Novela zákona platí retrospektivně, prostě platí na všechny služby od 1. 4., ale nechceš-li riskovat, zruš výpověď, a tím i ČVOP, a počkej si na OKÚ a 1. 4.
pokudos
Junior

Odeslat příspěvekod suram 25. 2. 2020 17:00

Co je OKU?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 25. 2. 2020 17:24

V souvislosti s novelou zákona o elektronických komunikacích č. 311/2019 Sb. účinnou od 1. 4. 2020 doplňujeme do Vaší smlouvy ověřovací
kód účastníka (OKU) pro přenesení telefonního čísla. Každé číslo má svůj samostatný kód. Najdete ho v tomto vyúčtování u jednotlivého čísla.
Kód pro dané číslo můžete použít u přejímajícího poskytovatele počínaje 1. 4. 2020. Ke stejnému datu uvádíme obchodní podmínky do
souladu s novelou, zejm. upravujeme lhůty a podmínky pro přenesení telefonního čísla, posílení ochrany podnikajících fyzických osob a
omezení úhrady placené fyzickou osobou v případě ukončení smlouvy před uplynutím sjednaného závazku. Upravené všeobecné obchodní
podmínky najdete na www.o2.cz.
Alcatel One Touch Club, Mitsubishi Trium Aria, Nokia 3320, Samsung SGH-V200, Sony Ericsson K800i, Sony Xperia X1, Samsung Wave, Sony Ion, Nokia Lumia 520, Nokia Lumia 825, Microsoft Lumia 950 XL, Samsung Galaxy S10+ Snapdragon.
tomas fuk 1
Junior

Odeslat příspěvekod evelista 25. 2. 2020 22:26

Dobrý den, v souvislosti se změnou zákona o elektronických komunikacích měníme od 1. 4. 2020 Všeobecné podmínky a Obchodní podmínky přenesení čísla. Změny se týkají způsobu, jak požádat o přenesení telefonního čísla. Nově bude možné přenést číslo bez nutnosti kontaktovat stávajícího operátora. Potřebovat k tomu budete ověřovací kód účastníka, který bude od 1. 4. 2020 součástí Vaší Účastnické smlouvy. Najdete ho v Můj T-Mobile, v sekci „Moje smlouva“. Nové podmínky najdete nejpozději od 1. 3. 2020 na stránkách www.t-mobile.cz. Podrobnější informace najdete na www.t-mobile.cz/novela. Hezky den, Váš T-Mobile
evelista
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 26. 2. 2020 13:17

Tak to je špatné, zákazníka akorát zákonem připraví o retenční nabídku, když mu umožní přenos čísla k jinému operátorovi bez kontaktování toho původního. Už se nedivím, že operátoři prý ruší retenční oddělení.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 2. 2020 13:32

Špatné především je, že nějaké retence u nás vůbec existují.
anonymni

Odeslat příspěvekod jiproko 26. 2. 2020 13:41

A co brání stávajícímu operátorovi vás kontaktovat, dříve než odejdete? Retenční bude naopak rychleji konat.
Poco X5 Pro
jiproko
Junior

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 26. 2. 2020 14:07

No, to nevim. Kdyz uz clovek ma OKU, ktery nahrazuje CVOP, tak se stavajici operator dozvi, ze prichazi o zakaznika, az uz bude OKU zpracovany u druheho operatora. Takze uz bude pozde na nejake kontaktovani a nabidku.
Taky to ted vidim jako horsi. Leda by se operatpri zacali o nove zakazniky pretahovat a sli s cenou dolu. Jenze oni moc dobre vi, ze spousta lidi jsou zaslepeni a staci jim rict, ze kdyz si ke stavajicimu tarifu priplati treba 100,- Kc, tak jim pridaji 2 GB dat a spousta lidi na to kyvne. Ze treba vic jak polovina lidi ty navysene data vubec nevyuzije, to uz si neuvedomi. Takhle to na me posledniho pul roku zkouselo O2. Cenu tarifu nesnizime, ale kdyz si stovku priplatite, tak Vam misto 1.5 GB dame 3 GB. Nakonec jsem z nich vylomil flat + 4 GB za 375,- Kc. Clovek nesmi kyvnout hned na prvni nabidku.
Alcatel One Touch Club, Mitsubishi Trium Aria, Nokia 3320, Samsung SGH-V200, Sony Ericsson K800i, Sony Xperia X1, Samsung Wave, Sony Ion, Nokia Lumia 520, Nokia Lumia 825, Microsoft Lumia 950 XL, Samsung Galaxy S10+ Snapdragon.
tomas fuk 1
Junior

Odeslat příspěvekod pokudos 26. 2. 2020 16:06

A co brání stávajícímu operátorovi o zákazníka bojovat? Kdo brání účastníkovi zavolat na podporu a říci, otevřeně, že přemýšlí o změně, protože existuje to a ono?

Vzhledem k tomu, že operátor nebude mít možnost účastníka udržet, protože i největší pokuta bude v ceně 1,2 násobku aktuálního měsíčního tarifu (smlouva ukončena hned první měsíc služby se závazkem), tak je pouze a jen na operátorovi, jak moc se bude snažit.

Například v naší rodině máme jeden tarif FREE 1,5 GB s 50% slevou (374,50 Kč), která skončí zhruba v polovině dubna. Už teď mi nabídli, že mi dají FREE+ 4 GB za 399 Kč BEZ ZÁVAZKU.

Nicméně vzhledem k tomu, že na tomto čísle data nikdo nevyužívá, uvažuji, že číslo přenesu pod ČEZ, kde je česká neomezenka + 2000 SMS za cenu 299 Kč. Takto to jasně povím na retenčním. Když alespoň nedorovnají, jejich škoda. Číslo bude jinde.
pokudos
Junior

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 26. 2. 2020 16:36

Nerozumime si. Operatorovi nic nebrani o zakaznika bojovat, ale kdyz nebude vedet, ze zakaznik chce odejit, tak bojovat nebude, nemuze. Jak se dozvi, ze zakaznik chce odejit???
Do ted mel prehled, kdy, komu konci smlouva a mohl sam operator zavolat a nabidnout cokoliv. Nebo si zakaznik nechal vygenerovat CVOP a hned operator vedel, ze mu chce zakaznik odejit a mohl nabidnout neco "lepsiho". Vetsinou nabidnou vice dat a zvednou stavajici cenu, viz Tvuj pripad a nezapomenout vypichnout BEZ ZAVAZKU. Coz je dnes uz bezpredmetne a delaji vyhodu z niceho.
Od dubna ale operator nebude vedet, kdo chce odejit, protoze uz kazdy ma ke svemu cislu prirazeny OKU, ktery nahrazuje CVOP. Tudiz nikam nevolas, predas OKU novemu operatorovi a ten provede prenos cisla. A teprve ted se dozvi stavajici operator, ze mu nekdo chce odejit, vlastne uz odesel. Takze se zadne premlouvani a nabidka neceho "lepsiho" konat nebude.
Takze bud od dubna budou drzet kartel nebo nastane boj.
Alcatel One Touch Club, Mitsubishi Trium Aria, Nokia 3320, Samsung SGH-V200, Sony Ericsson K800i, Sony Xperia X1, Samsung Wave, Sony Ion, Nokia Lumia 520, Nokia Lumia 825, Microsoft Lumia 950 XL, Samsung Galaxy S10+ Snapdragon.
tomas fuk 1
Junior

Odeslat příspěvekod pokudos 26. 2. 2020 23:20

My si naopak rozumíme až moc dobře. Já moc dobře vím, co je OKÚ. Vím, že platí celou dobu. Vím, k čemu slouží. Vím, jak bude probíhat přenos, i že člověk může na předplacené službě požádat o vrácení zbytkového kreditu při přenosu čísla jinam.

Na závazky se stále hraje. O2 je má u svých tarifů dosud. Jen O2 Spolu je v současnosti bez závazku. Anebo standardní tarify s příplatkem 150 Kč měsíčně.

To, že už prakticky nebudou, víš ty, já a mnoho dalších, ale rozhodně to nevědí všichni. Žiješ v určité sociální bublině, která ale zdaleka není většinová.

O2 dosud NIKDY nikomu standardně nenabízelo výrazně nižší cenu tarifu při konci smlouvy s tím, že zlevněný tarif ještě navíc bude od počátku bez závazku. Po pravdě, FREE+ 4GB bez závazku za 399 Kč není špatná nabídka, ale k tomuto číslu je mi k ničemu.

Operátor se prostě teď bude muset o své zákazníky starat, jinak lidé přejdou klidně kvůli 20 Kč měsíčně. Nic je nebude blokovat. A podle mě je to moc dobře. Proto operátoři nedávno začali dotovat divné věci typu televize, PS4 a podobně. Čím větší závazek, tím lépe.
pokudos
Junior

Odeslat příspěvekod suram 27. 2. 2020 05:00

Nám jde o to, aby operátoři zlevňovali, nepotřebujem dotace na PS4. Zatim se zdá, že zdražují tarify i těm, kterým dříve dali slevu.

Budou muset vracet kredit? A budou ho vracet zdarma nebo za poplatek tak vysoký, že se to nevyplatí? T-M má v sazebníku pěkně tučný poplatek už dlouho, a to byl disud jediný, který kredit na požádání vracel.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod tomas fuk 1 27. 2. 2020 06:21

Pokudos: Otazkou je, jestli se starat budou. Zase to bude mit smysl jen pro urcite lidi. Ja treba nepotrebuji zadnou dotaci na nesmysly, jako PS4, TV, atd. Jistou skupinu lidi to bude zajimat, ale spousta lidi to nechce. Navic tyhle radoby vyhody stejne zakaznik ve finale zaplati.
Jak jsem napsal. Bud uzavrou kartel, nebo zacne boj. Prvne to zkusi temi "vyhodami" ktere si nechaji stejne adekvatne zaplatit.
Alcatel One Touch Club, Mitsubishi Trium Aria, Nokia 3320, Samsung SGH-V200, Sony Ericsson K800i, Sony Xperia X1, Samsung Wave, Sony Ion, Nokia Lumia 520, Nokia Lumia 825, Microsoft Lumia 950 XL, Samsung Galaxy S10+ Snapdragon.
tomas fuk 1
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků