Nejsem zákazník, nicméně zvažuji emtéčko. Napadá mě akorát jeden dotaz:
Jakým způsobem byste řešili reset FUP mimo ČR v EU?
Jde mi o následující situaci:
- dojde mi FUP, takže se nepřipojím na internet abych si mohl online zajistit FUP reset
- telefonní číslo na které se posílají SMS kódy není v mezinárodním formátu a tudíž neodejde. (viz jejich web
https://www.emtecko.cz/trz/sms-kody-zame.html )
Tudíž mě napadá akorát zavolání na informační linku v plném mezinárodním formátu (ne *68) tam jsem zase limitován provozním časem Po–Pá: 6.30 — 16.30
Což může být zase další problém. Navíc nevím, zdali jsou schopni na infolince vůbec měnit tato nastavení jako je FUP reset.
Je tohle nějak řešitelné? Jak byste to řešili vy, již aktivní zákazníci?
Jsem dost mimo ČR a pokud je tohle realita, tak je to dost smutné.