aeinei píše:Pár dní do konce akce, myslím, že mě T-mobile za ty dva měsíce naučil používat data v mobilu dle potřeby a budou mi teď docela chybět...
Tak princip drogového dealera "první dávka zdarma" není cizí ani legálně fungujícím firmám a evidentně je velmi účinný, a proto oblíbený. Spousta lidí si bude velmi těžko odvykat a aby o to nepřišli, budou i ochotni zaplatit... Co víc si v marketingovém T-Mobilu můžou přát? To budou odměny!
Navíc počet zákazníků, kteří se dneska počítají na jednotky, se jim zvedl o desítky tisíc, dost možná to bylo přes sto, takže ti, co to vymysleli, kopli do zlaté žíly. Firma na tom nic netratí, naopak taky vydělá, takže všichni spokojení. Tentokrát i zákazníci, protože jsme si to fakt dobře užili, výborná akce.