Ahoj,
mám problém. Operátor si strhol z predplatenej karty kredit za službu ktorú som nevyužil. Riešil som to s nim cez facebook a nejaký webový formulár. Stále si stoja za tým že službu som využil. Chcel som podať riadnu reklamáciu a mať spísať reklamačný protokol. Na predajni to však odmietli a nechceli so mnou spísať reklamáciu. Na telefonickej linke mi tiež povedali , že oni reklamáciu nemusia prijať , pretože som to riešil cez facebook a emaily. Avšak nejaké emaily nemájú formu riadnej reklamácie, reklamačného protokolu. Ja chcem prejsť normálnym reklamačným procesom a nie dohadovať sa cez emaily kto má pravdu. Nemá operátor povinosť prijať reklamáciu na ktorokoľvek pobočke? Na telefonickej linke mi operátorka povedala že to nie sú boty a u nich klasická reklamácia nefunguje. Viem, že operátori dosť zavadzajú a klamú. Z informácii na internete som sa dozvedel že i operátori majú povinosť spísať reklamačný protokol. Operátorka na tel. linke mi povedala že ak chcem, môžem poslať reklamáciu písomne poštou na sídlo spoločnosti. Takže tak to ide? Na pobočke a ani inak reklamáciu prijať nechcú. Nie je to porušovanie zákona?