od jege 2. 7. 2019 18:59
Tak Tesco Mobile mě dnes zase totálně namíchlo, pořád mění ceny a člověk už v tom má totální kaši. Na SIM člena rodiny, který měl nevyčerpaný Internet 250 i bonusový kredit cca 80 Kč, jsem aktivoval obnovení kreditu za 10 Kč 50 MB, jelikož je to výhodnější a lépe škálovatelnější než obnova FUP za 100 Kč. Jaké bylo mé překvapení, když se mi po každém přidání 50 MB, odečetlo 10 Kč z NORMÁLNÍHO kreditu. Okamžitě jsem volal na infolinku a prý je to tak správně, Internet 250 se platí primárně z bonusového kreditu, obnova FUP za 100 Kč také, ale přidání 50 MB se platí ze z normálního kreditu. Prý už to tak pár měsíců, ovšem od kdy přesně, mi nebyla schopná říct.
Tohle byla asi poslední kapka, po prázdninách jdu asi zpět k O2 nebo Emtéčku. Teď jdu psát reklamaci, ať mi napíšou, kdy proběhla změna a kdy mě na ni upozorňovali. V mobilu mám SMS, že se měnily podmínky kvůli GDPR a ještě jednou kvůli něčemu, ale prý ceny zůstávají stejné. Pokud mi nebudou schopní odpovědět nebo ta změna bude v době, kdy psali jenom o GDPR nebo že se ceny nemění, tak budu žádat vrácení normálního kreditu a odepsání bonusového kreditu a v případě odmítnutí podám podnět na ČTU!
Apple iPhone 13 Mini 128GB Black|Apple iPad mini Cellular 256GB|Apple Watch Series 8 45 mm Cellular Graphite Steel|Apple AirPods Pro 2 (2022) | Apple MacBook Air 13,3"/M1/ 8GB/256GB/stříbrný.