od lyn8 19. 6. 2019 10:50
Zdravím, nám nabídli retenční tarif neomezené volání, 100 SMS a 4,5 GB za 299 pro každého člena rodiny, zavazek na 2 roky. No super, ale pořád mi do toho volá paní z Tarifomatu, kde jsem do 14ti dní odstoupil od a snaží se mi tvrdit, že bod 8.3. v podmínkách znamená, že tento tarif mi můžou kdykoliv zvednout a já nebudu od smlouvy moct odejít, jedině když zaplatím nehoráznou pokutu(Cena tarifu S není stanovena číslem, ale poskytnutými slevami 40%z toho 100% z onoho). Prý se tohle stalo mnoha lidem, tvrdí paní z Tarifomatu a dle ní si hodně lidí na toto stěžuje, Paní mi tohle volá už asi druhý týden, protože jsem odmítl nabídku Tarifomatu a vzal nabídku retenčního. Hledám na netu už pár dní a žádné stížnosti tohoto typu zatím nenacházím. Bod 8.3. skutečně píše: Operátor je oprávněn změnit již uzavřenou smlouvu v části týkající se: i) ceny Služeb, ii) podmínek poskytování Služby(vč.ukončení a zavádění nových služeb)..... V uvedeném rozsahu je oprávněn Operátor měnit Smlouvu z důvodů
iii) změny podmínek na trhu elektronických komunikací.....
Změnu podmínek vám oznámí operátor zpravidla jeden měsíc před dnem účinnosti změny smlouvy také informačním textem na vyúčtování služeb...
Má někdo z vás problém s nedodržením slevy od operátora a po půl roce následným bezdůvodným zdražením původně na 2 roky sjednaného tarifu?
Nebo taky vám z Tarifomatu volají s tímhle?