smlouva s o2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod karolina_h 24. 4. 2019 19:40

Dobry den, po telefonu jsem uzavrela smlouvu na tarif od o2 puvodni cena 499,- od operatora jsem dostala slevu na kombinaci s internetem 100,- a pak slevu od jejich pracovnika dalsich 100,- je to i ve smlouve (bohuzel obe dve slevy jsou oznacene jako sleva za kombinace tarifu) pri vyuctovani ktere jsem reklamovala jsem zjistila ze mi byla zauctovana jen jedna sleva na tarif a ne obe. Ted mi nabidly dve varianty odstoupeni od smlouva bez sankci a zaplatit voucher v hodnote 2500,-(byl vramci tarifu koupit si mobil a mit na nej slevu 2500,-) nebo pokracovat v tarifu dal ale za cenu 399,- s uplatnenim jen jedne slevy za kombinaci s tarifem. Pri jednani a reseni problemu mi bylo receno ze jejich pracovnik nemel pravo mi dat druhou slevu (ale na smlouve ji mam) Chtela bych bud tarif za stejnou cenu jakou mi puvodne nabizeli a jakou castku jsem podepsala na smlouve nebo odstoupit od smlouvy ale nechce se mi platit jim 2500,- za ten telefon to jim ho radsi vratim(ale tako varianta vraceni pry neni mozna jen zaplatit). Nevedel by nekdo jak dal? Dekuji
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 25. 4. 2019 06:12

Kdybych ten telefon chtel, ale ne za plnou cenu, tak bych se zkusil dohodnout na vraceni jen casti toho poukazu (treba proto, ze podle Heureky maji jinde ten telefon v ceske distribuci o tisicovku levnejsi). Jinak bych trval na zruseni smlouvy na tarif i na telefon, ze bez poukazu bych si ho nekoupil. Muzes zkusit dotaz na CTU a kopii na O2.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod sonix 25. 4. 2019 07:04

Rozhodně se obraťte na ČTU, protože co je napsáno ve smlouvě, to je směroplatné a pokud O2 požaduje jinou částku s odůvodněním, že se jejich zaměstnanec spletl, tak to vás vůbec nemusí zajímat, ať si to vyříděj mezi sebou. Samozřejmě ovšem musíte zaplatit celou požadovanou částku, protože platba nemá ani v případě reklamace odkladný účinek.
sonix
Junior

Odeslat příspěvekod Jaroslav Neubauer 25. 4. 2019 09:25

Dobrý den,

velice se omlouvám za chybu daného pracovníka a rád bych se detailně podíval na možnosti vyřešení tohoto omylu. Prosím, napište na info@o2guru.cz a uveďte tam odkaz na tohle vlákno + telefonní číslo, k němuž jsou vystaveny faktury. Věřím, že se nám podaří nalézt řešení vzniklé situace.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2
Jaroslav Neubauer
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod karolina_h 25. 4. 2019 12:46

reklamace byla uznana a penize budou vraciny (preplatek) faktury jsem vsechny zaplatila ve stanovene lhute.
Ted jsem bohuzel tlacena pracovnikem reklamacniho abych ukoncila smlouvu a zaplatila voucher nebo ponechala si tarif za jejich cenu 399,-. i ve vyjadreni k reklamaci je tam toto uvedeno.
Na základě telefonické domluvy ze dne 25. 4. 2019 Vás budu telefonicky kontaktovat 29. 4. 2019
v 10:00 na Vašem kontaktním telefonním čísle xxx xxx xxx . V případě neuskutečnění telefonické
domluvy dojde ke zrušení jedné slevy za kombinaci tarifů, služba č. xxx xxx xxx zůstane aktivní se
závazkem do 20. 2. 2021 v souladu s platným Ceníkem a platnými Všeobecnými podmínkami.
Jak si mohou dovolit bez meho souhlasi menit smluvni podminky jen ze jim nezvednu telefon to nechapu.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 28. 4. 2019 15:15

Sleva na tarif ktera je uvedena i ve smlouve na tarif neni pry soucast tarifu. To je vtip.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petyo 28. 4. 2019 19:50

Zajimavá situace. Každopádně řešit přes ČTÚ a ČOI. Co s nima. Oni se ze zákazníkama taky nepářou. A pokud chtějí zrušit smlouvu tak pěkně od začátku. Co je mi do toho, že chtějí doplatit telefon. Ať si ho klidně vezmou zpátky. Jejich chyba.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 4. 2019 09:18

Telefonicka domluva probehla stylem ze polozil zda jsem si to rozmyslela. Sdelila jsem ze ne z duvodu ze byla podana reklamace na jrjich reseni situace. Rekl ze tudiz mi zrusi jednu slevu(kterou mam napsanou ve smlouve, jelikoz mi vraceli penize z vyuctovani tudiz obe dve slevy uznali). Ptala jsem se jakym pravem mohou menit zneni smlouvy bez meho souhlasu. Neodpovedel. Pozadala jsem ze pokud neni tedy kompetentni mi na toto odpovedet prala jsemsi byt prepojena na jeho vedouciho. Jako automat se rozloucil mezi tim co jsem mu opakovala at me prepoji na vedouciho a zavesil. To je opravdu jednani.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 29. 4. 2019 09:36

Ja uz bych si vsechno volani v tomhle pripade nahraval.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod petyo 29. 4. 2019 09:43

Takhle nějak si představuji jednání šmejdů. Klidně bych to poslal i do nějakého pořadu do televize. Třeba je to zaujme.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 4. 2019 09:45

Taky me to napadlo. Ale az potom co jsme hovor ukoncila :-(. Ale oni si vsechny hovory nahravaji.

-- 29. 4. 2019 10:52 --

Jelikoz toto se mnou resi jeste jedna osoba ktrea je dosti v tom sbehla v takovem jedna. Domluvily jsme se ze pockame na vyjadreni reklamace na reklamaci. Jestr se pokousi aby byla kontaktovana vedoucim ale jelikoz uz minuly tyden mela zajem byt vedoucim kontaktovana vedoucim a panem ktery resi prvni reklamaci a ani jeden ji nekontaktoval tak nevim.
Prijde mi nefer platit za jejich selhani at vyssi cenou tarifu ci hodnotu voucheru. Kdyby treba rekli ze pokud u nich zustanu jen s jednou slevou a k tomu jako kompenzaci za vzniklou situaci dostanu slevu treba na koupy telefonu. Prijde mi to mnohem schudnejsi nez toto.
Jo bude to asi jeste zajimave. Kdyz pan mi zmeni uctovani sluzeb bez meho souhlasu.
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petyo 29. 4. 2019 10:02

Oni si hovory sice nahrávají, ale pokud budou svědčit proti nim tak se ta nahrávka 100% ztratí.

-- 29. 4. 2019 10:05 --

Jaroslav Neubauer píše:Dobrý den,

velice se omlouvám za chybu daného pracovníka a rád bych se detailně podíval na možnosti vyřešení tohoto omylu. Prosím, napište na info@o2guru.cz a uveďte tam odkaz na tohle vlákno + telefonní číslo, k němuž jsou vystaveny faktury. Věřím, že se nám podaří nalézt řešení vzniklé situace.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Guru pro Social Media, O2


Vy tohle rozhodně nemáte řešit se zákazníkem. Pokud váš zaměstnanec udělal chybu tak si to řeště s ním. Tady se chováte naoko slušně a přitom se k zákazníkům chováte jak hovada. Kdyby u nás fungovali úřady jak by měli tak by jste už dávno museli své chování změnit a nebo by jste už dávno byli bez frekvencí.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod karolina_h 29. 4. 2019 10:18

Mohu si od sveho operatora (mam jeste predplacenou kartu u nekoho jineho a z toho to cisla vse resim)poridit vypis hovoru a budu pozadovat podle seznamu nahravku. Na to nemohou rici nic.
Dat to do TV je taky k zamysleni. Uvidime jaky postoj jeste k tomu zaujmou u druhe reklamace treba se stim bude zabivat vice kompetentnich lidi(treba i jejich pravni jelikoz pozaduji jen plneni smluvnich podminek ktere plnim a oni nechteji) a budou mit rozumnejsi reseni ktere bude schudne i pro me.

-- 29. 4. 2019 11:40 --

Jen pro informace. Koukala jsem na svuj ucet a byla mi zrusena jedna sleva na tarif bez meho souhlasu (meni podminky smlouvy). Doporuceno operatorem abych vyckala na vyjadreni reklamace a asi jsem VIP jelikoz kdyz volam na infolinku nemusim cekat s automatem ale jsem rovnou prepojena na operatora. Ty jsou tak hodni ze mi setri cas :-)
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 24. 5. 2019 11:07

Tak reklamace na reklamaci neuznana. Nabidka odstoupeni od smlouvy BEZ sankce ale zaplaceni voucheru v hodnote 2500,- za ktery byl zakoupen telefon(voucher je v ramci smlouvy a umozni mi odstoupeni bez placeni ale presto chteji platit neco co je v ramci smlouvy coz muze byt povazovano jako sankce) a kdyz u nich zustanu tak s jejich podminkama a kdyz jsem se zeptala zda neco jako kompenzace za vzniklou chybu tak mi bylo receno ze to je to ze mi uznali a vratili penize za spatne vyuctovani (kdy jsem pozadovala a reklamovala aby mi vyuctovani sedelo s jejich smlouvou)tak to jsou moc hodni ze mi uznali a vratili penize za neco co mam ve smlouve. Je to des me nezajima ze maji bordel v systemu ja se ridim smlouvou ne jejich systemem od toho tam snad maji sve proskolene zamestnance kteri jednaji a uzaviraji smlouvy jmenem spolecnosti. A podle vedouci reklamacniho mel pracovnik pravo mi zrusit jednu tu slevu bez meho souhlasu jen proto ze me o tom informoval ze mi ji rusi. Fakt nahlavu priste to bude neco jibeho
karolina_h
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod karolina_h 24. 5. 2019 17:15

Vedouci reklamacniho mi rekl ze jejich pracovnik mel pravo mi zrusit slevu na kombinaci tarifu jelikoz to jejich system neumoznuje, ale tudiz doslo ke zmene smlouvy bez meho svoleni. Pry stacilo ze me o tom informoval i kdyz jsem stim nesouhlasila. Ale nikde neni ve smluvnich podminkach nenasla ci jsem prehledla ze maji na to pravo. Neresil nekdo zmenu ve smlouve bez jeho souhlasu?
karolina_h
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků