Robbert: Ano je to tak.
Podívej se do manuálu ke svému telefonu...já třeba u posledního telefonu našel v manuálu, že telefon nemám používat v teplotách pod 0°C a baterii nevystavovat teplotám pod +5°C
Dobré co? Ale takto funguje téměř každá dnešní elektronika a hlavně baterie.
A obecný princip kondenzace je snad každému jasný a jak ho co nejvíc eliminovat ?!?
Nenechat jakoukoliv elektroniku promrznout a když následně přejdu s přístrojem do teplejšího prostředí, tak ideálně ve vypnutém stavu a nechat i několik hodin vyrovnat teploty.
Nejhorší je studený mobil z mrazu, přejít s ním do vytopené místnosti a začít na něm hrá hru, případně jinou činost, při které se extrémně zahřívá...kondenzace je téměř zaručena a následné problémy při reklamaci taktéž.
jito píše:Reklamace byla zamítnutá z důvodu,cituji: Vnik neznámé kapaliny do telefonu.Pečeť indikující vnik kapaliny uvnitř telefonu aktivována.
Servis, který ti zamítá záruku, by ti měl poskytnou fotky jako důkaz...ne jen fotku červeného WATER LABELu (normálně je bílý, při kontaktu s tekutinou trvale zčervená), ale i fotku poškozené části telefonu.
Z praxe mohu prozradit, že u nás v servisu aktivovaný water label NIKDY nebyl důvodem k zamítnutí reklamace, jen vodítkem/nápovědou pro servisního technika, že se má zaměřit na hledání poškození kapalinou.
Pošli nám sem fotky na posouzení, díky.