foxl - sampzřejmě že jde o tu účtenku, protože zodpovědnost se přenáší na prodejce, tudíž je jaksi rozdíl, zdali je to krámek vedle v ulici kam telefon odneseš v rámci obědové pauzy v práci, nebo někde u Středozemního moře
-- 23. 6. 2015 20:56 --uiqjirka píše:Presne tak.Pokud je telefon z EU, bude opraven zarucne, zadna demagogie, ale realita, na které se nic nezmenilo ani po 1.6.2015
A je uplne jedno, zda jste fyzicky telefon koupili třeba Vy osobne v Italii nebo byl dovezen zdejsim nejakym prodejcem.A nárok na to samozřejmě je.Dokonce jim staci jen emei telefonu bez faktury.
Omyl... Od 1.6. je jediný partner pro reklamaci Lumií prodejce, servisní síť Nokia je zlividována.... To, že to (možná) někdo vezme dnes jednak nemusí platit napořád a vždy.
Ofiko vyjádření MS...
UPOZORNĚNÍ - změna Microsoft (Nokia) od 1.6.2015
Společnost Microsoft (dříve Nokia), se nečekaně rozhodla změnit systém řešení oprav na náklady výrobce (záruční opravy) a podpory svých výrobků. Proto s platností ji od 1.6.2015 ruší celou servisní sít autorizovaných partnerů poskytující rychlý záruční servis a poradenství na náklady výrobce v českých a slovenských městech (dříve známé jako Nokia Care Point). V případě poruchy vašeho výrobku Microsoft (Nokia) či požadavků na dotazy a podporu kterou očekáváte ZDARMA, tak musíte kontaktovat svého prodejce a spoléhat na vyřešení vašeho problému na dálku do 30 dnů.
Od 1.6.2015 tedy nebude možné vám poskytnout váš oblíbený rychlý ani expresní (do 1 hodiny) záruční servis na vašem výrobku Microsoft (Nokia) na náklady výrobce. Tato služba ji nebude dostupná v žádném městě na území CZ a SK. Pozáručních (placených) zásahů se tato změna netýká.
žádáme tímto zákazníky Microsoft (Nokia), aby od 1.6.2015 nezasílali/nedodávali výrobky určené na záruční opravu do servisů označených "Nokia Care Point" , jelikož již tyto nebudou moci tento požadavek obsloužit. Nově nutno řešit individuálně s vaším prodejcem či jiným způsobem.
Мы не оставим города свои! Cвоя история, Cвоя легенда, Cвой путь...