Microsoft Lumia 640 / 640 XL - obecná diskuze

O mobilních telefonech značek Nokia i Microsoft

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 6. 2015 17:29

Hotovyrado:
No asi na ní kouká a to nemá viď? :-)
Musím mu to zítra říct že je to stydlivka, neboť ztrácí šťávu když se na ní kouká.
Tahle nevěsta není na žádný velký zkoumání :-).
anonymni

Odeslat příspěvekod uiqjirka 23. 6. 2015 17:36

640 z Francie zde nevyreklamujete, tohle je výjimka potvrzující pravidlo o tom, že Lumie nejsou šedivky. Až se Vám pokazí, můžete jí poslat do FR, nic víc...


Vyreklamujes bez potizi v Arvato Stochov, ani jednou nebyl problém.Dokonce ti pro ni prijedou, odvezou a zase privezou zpet at je z Nemecka, Francie, Italie apod.Nejednou praxi několikrát overeno.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hotovyrado 23. 6. 2015 18:12

... je prima, že v dnešní době dělá někdo něco zadarmo, aniž by musel, a ještě si pro výrobek zajedou.... On ten kapitalismus nebude tak prohnilý a dekadentní :-)

Tím mám na mysli, že sama fa Arvato píše, že NEopravuje přístroje mimo CZE distribuci
Мы не оставим города свои! Cвоя история, Cвоя легенда, Cвой путь...
hotovyrado
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 23. 6. 2015 18:35

Objednej si svoz a uvidíš, vynikajici služba, urcis misto kde si mají telefon vyzvednout a místo kam chces po oprave dorucit.V pripade zarucni opravy je svoz zdarma.
EU distribuci berou i po 1.6.2015.Ted tam ma kolega zrovna 930 z Italie na vymenu displeje.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hotovyrado 23. 6. 2015 19:38

uiqjirka > tomu, že berou telefony koupené mimo ČR i podle nových Microsoftích podmínek nevěřím a i kdyby (semtam) jo tak zcela jistě to není nic nárokového, to je stejná (Tvoje) demagogie jako brát za nárokovou nějakou slevovou akci. Oni sami deklarují, že telefony koupené mimo ČR neberou, takže je brát nemusí, tudíž se tímto ohánět není v pořádku
Мы не оставим города свои! Cвоя история, Cвоя легенда, Cвой путь...
hotovyrado
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 23. 6. 2015 19:44

To, že neberou telefony mimo EU mají na webu už několik let, reklamoval sem takto 820 s fakturou z Mediamarktu, kde sem jí kupoval. Takže být tebou, tak už se drobet klidním.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod hotovyrado 23. 6. 2015 19:46

OK, ale není to nic na co by měl zákazník nárok a s čím by mohl počítat při koupi přístroje z ciziny (a nemám problém říct že pokud by někdo měl při reklamování smůlu tak ti, co dnes hřímají o bezproblémovém servise v cizině zakoupených přístrojů budou první kteří se napáleným zákazníkům vysmějí), to za prvé.... za druhé Tvá zkušenost z minula je irelevantní, protože za starých reklamačních podmínek se zahraniční přístroje řešily v ČR běžně, nyní už tomu tak není
Naposledy upravil hotovyrado dne 23. 6. 2015 19:49, celkově upraveno 1
Мы не оставим города свои! Cвоя история, Cвоя легенда, Cвой путь...
hotovyrado
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod foxl 23. 6. 2015 19:47

A nejde teda hlavně o to kde byl telefon koupen, vždyť já můžu koupit lumii v cizině a mám dejme tomu účtenku z Francie a nebo jako šedivku v nějakém obchůdku u nás a sejdou se mi dvě stejné lumie z Francie ale jedna z českou účtenkou a jedna z francouzskou.
foxl
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 23. 6. 2015 19:50

Presne tak.Pokud je telefon z EU, bude opraven zarucne, zadna demagogie, ale realita, na které se nic nezmenilo ani po 1.6.2015
A je uplne jedno, zda jste fyzicky telefon koupili třeba Vy osobne v Italii nebo byl dovezen zdejsim nejakym prodejcem.A nárok na to samozřejmě je.Dokonce jim staci jen emei telefonu bez faktury.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hotovyrado 23. 6. 2015 19:51

foxl - sampzřejmě že jde o tu účtenku, protože zodpovědnost se přenáší na prodejce, tudíž je jaksi rozdíl, zdali je to krámek vedle v ulici kam telefon odneseš v rámci obědové pauzy v práci, nebo někde u Středozemního moře

-- 23. 6. 2015 20:56 --

uiqjirka píše:Presne tak.Pokud je telefon z EU, bude opraven zarucne, zadna demagogie, ale realita, na které se nic nezmenilo ani po 1.6.2015
A je uplne jedno, zda jste fyzicky telefon koupili třeba Vy osobne v Italii nebo byl dovezen zdejsim nejakym prodejcem.A nárok na to samozřejmě je.Dokonce jim staci jen emei telefonu bez faktury.

Omyl... Od 1.6. je jediný partner pro reklamaci Lumií prodejce, servisní síť Nokia je zlividována.... To, že to (možná) někdo vezme dnes jednak nemusí platit napořád a vždy.

Ofiko vyjádření MS...

UPOZORNĚNÍ - změna Microsoft (Nokia) od 1.6.2015

Společnost Microsoft (dříve Nokia), se nečekaně rozhodla změnit systém řešení oprav na náklady výrobce (záruční opravy) a podpory svých výrobků. Proto s platností již od 1.6.2015 ruší celou servisní sít autorizovaných partnerů poskytující rychlý záruční servis a poradenství na náklady výrobce v českých a slovenských městech (dříve známé jako Nokia Care Point). V případě poruchy vašeho výrobku Microsoft (Nokia) či požadavků na dotazy a podporu kterou očekáváte ZDARMA, tak musíte kontaktovat svého prodejce a spoléhat na vyřešení vašeho problému na dálku do 30 dnů.

Od 1.6.2015 tedy nebude možné vám poskytnout váš oblíbený rychlý ani expresní (do 1 hodiny) záruční servis na vašem výrobku Microsoft (Nokia) na náklady výrobce. Tato služba již nebude dostupná v žádném městě na území CZ a SK. Pozáručních (placených) zásahů se tato změna netýká.

žádáme tímto zákazníky Microsoft (Nokia), aby od 1.6.2015 nezasílali/nedodávali výrobky určené na záruční opravu do servisů označených "Nokia Care Point" , jelikož již tyto nebudou moci tento požadavek obsloužit. Nově nutno řešit individuálně s vaším prodejcem či jiným způsobem.
Мы не оставим города свои! Cвоя история, Cвоя легенда, Cвой путь...
hotovyrado
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod npor 23. 6. 2015 20:17

No dobrá, pokud se s telefonem něco stane a v ČR ho neopraví, tak se pošle do Francie, nebo tam kam mi určí Amazon. Mezi tím si stejně koupím jiný a tady ten až se vrátí tak buď půjde na Aukro, nebo do šuplíku. Pokud se má něco pokazit, tak se to pokazí, atd...

Další věc, že jsem sice nečetl jak si to zařídil MS po 1.6. ale podle mě je velký rozdíl mezi opravou na náklady výrobce a záruční opravou. Záruka řeší vady na na věci, pokud jsem je způsobil já, na záruku mi nic neopraví. Ale pokud to šlo na výrobce, tak se pravděpodobně opravovalo i to co si způsobil sám uživatel svojí neopatrností.
npor
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod uiqjirka 23. 6. 2015 20:26

Od 1.6. je jediný partner pro reklamaci Lumií prodejce, servisní síť Nokia je zlividována


To je znama zprava, netyka se Arvato, to je centralni servis (zadny Nokia Care Point) a to zruseno není a tam chodi všechny nokie + microsofti telefony (které das prodejci) a i ty je tam muzes poslat napřímo.Zruseny byly servisni site, jako CellNet a tyhle ruzne servisni pobočky/partneri.Toto se netyka ARVATO STOCHOV, to není Nokia Care Point.
uiqjirka
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 23. 6. 2015 20:46

hotovyrado píše:Omyl... Od 1.6. je jediný partner pro reklamaci Lumií prodejce, servisní síť Nokia je zlividována....

A Arvato....
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod hotovyrado 23. 6. 2015 21:20

aha, díky
Мы не оставим города свои! Cвоя история, Cвоя легенда, Cвой путь...
hotovyrado
Uživatel deaktivován
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nery 25. 6. 2015 20:40

Tak se mi vrátila ze záruční opravy Lumia 640. Vadný přístroj jsem odeslal prodejci, který ho zřejmě dál poslal do servisu. Lhůta opravy těch dvanáct dní, což považuji za vyhovující. Zamrzelo jen to, že jsem v telefonu nechal SD kartu, která se mi nevrátila. No čert to vem, moje blbost. V protokolu o opravě mám uvedeno, že byl vyměněn nějaký kablik, sluchátko a přístroj byl uveden do továrního nastavení. No a teď po uvedení do provozu se mi načítají aktualizace systému. Tak bych rád věděl, jestli tedy pokaždé po uvedení přístroje do továrního nastavení se znovu načítají systémové aktualizace. Tím nemyslím aktualizace aplikací.
Nery
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků