Vodafone samoobsluha (problémy, poznatky)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod R.a.l.f 13. 9. 2014 09:39

Neuveritelny jak je popularni tady na MM plivat na vse co se tyka Vodafone. Samozrejme nesouhlasim s plno vecma co se tam deje, ale mam pocit, ze plno lidi ma to kydani spiny jako poslani. Mate moznost jit k uzasne konkurenci, tak proc to neudelate? Vse bych vam zdrazil at platite vic nez nejakych 49 kc...
R.a.l.f
Junior

Odeslat příspěvekod GeneHawkins 13. 9. 2014 09:48

Plácáš blbosti.
GeneHawkins
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Franklin 13. 9. 2014 09:51

Samozřejmě každý normální operátor by si tu změnu samoobsluhy připravil dopředu tak, aby ke dni spuštění služby 13.09.2014 bylo vše 100% funkční.
Franklin
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 14. 9. 2014 14:26

Tak jsem se dnes rovněž setkal s neseriózním jedníním Vodafonu. Jdu si tak na samoobsluhu, která již funguje, a vidím přečerpanou částku. HA, VODAFONE JIŽ KRADE! Volám opěrátora, kdy paní lže, že byla tato záležitost zřízena na základě přání zákazníků a že mi posílali SMS. Tak jsme si tedy chvilku popovídali, konkrétně zahráli hru na pocicajta a zloděje, kdy zloděj bez delších diskusí ustoupil, přiznal, že mi žádná SMS odeslána nebyla a záležitost napravuje. Před ukončemím hovoru opěrátorce sděluji, že mi mohou kdykoli zavolat a že až budou chtít na cokoli zpětnou vazbu, tak jim rád pomohu.

Za tuto boudu na zákazníka bych jim vyměřil pokutu 10% z měsíčního příjmu v ČR. To ale náš stát neudělá, protože korupce. Takže je to opět na nás, koncových spotřebitelích, co vše si necháme líbit.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 14. 9. 2014 15:07

Bari007 píše:Vodafone je firma plná sviňáren, já už se nedivím vůbec ničemu...

Naprostý souhlas. Matka si od nechala přenést číslo od nich k Tesco, neposlali ani obvyklou měsíční fakturu, ani obvyklou SMSku a znepřístupnili pro ono číslo samoobsluhu.

Za měsíc poslali fakturu na 121,20 Kč, současně s tím upomínku (faktura byla zaplacena dříve, než upomínka vůbec došla) a teď si za zaslání upomínky nafakturovali 180 Kč... Na reklamaci odpověděli, že zavolají a budou situaci řešit, je to týden a řešení nikde.
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod malejarda 14. 9. 2014 15:57

Alespoň že už ta samoobsluha funguje a mohl jsem si tu službu "automatické kupování FUPbalíčku" vypnout.
malejarda
Junior

Odeslat příspěvekod z.docekal 14. 9. 2014 16:48

Já jsem ve výpovědi a to vypnutí automatického navyšování FUPu mě nejde vypnout. Ještě týden to vydržím a sbohem. Hlavně, že mi za tu dobu co jsem ve výpovědi, 3 zapnuli hlasovou schránku prevíti.
z.docekal
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 14. 9. 2014 17:51

Tak ja jsem si to pochopitelne ihned vypnul, ale u pritelkyne to nejde. proste to zmenim na zakazat, dam ulozit a nic se nezmeni. Při dalším prihlaseni je ta prasarna porad povolena. :tleskani
Edit: tak přes Chrome to jde. ale to nic na stavu nemeni :-)
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod glock69 14. 9. 2014 19:36

Kde to v samoobsluze mají? Mám zakázané data a o navýšení FUPu jsem nic nenašel. Teda samobsluha víc padala než fungovala...
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod olas11 14. 9. 2014 20:57

Zdravím, chci se zeptat, jeslti opravdu neexistuje nějaká možnost zpřístupnění čísla k převedení k jinému operátorovi dříve, než poslední den následujícího období, nebo jak je přesně ta formulace, zkrátka až někdy 30. října. Příjde mi to uplně na hlavu, pochopil bych kdybych musel doplatit tento měsíc, popřípadě počkat do konce tohoto účtovacího období, ale tohle? Mám tarif (bonus s inkartou) ale nejsem vázán smlouvou, je tedy nějaké řešení? Přejít na předplacenku? Urychlí se tím přenos? Popřípadě musí být na předplacence kredit, jak jsem se někde dočetl? A co se s ním stane? Propadne? Díky...
olas11
Junior

Odeslat příspěvekod Spike26 14. 9. 2014 21:15

Prejit na predplacenku a pak zazadat o CVOP a odejdes 4.den. Jen nevim,jestli te pusti s kreditem 0,- a zda nebudes muset dobit. Ja jsem jeste dobil 200,- a za 4 dny to utratil+zbytek poslal na deti DMS. Nekde se pise,ze mas mit minimalne 5,- kc pri prenosu, ale nevim proc. A nepouzity kretit pochopitelne propadne.
Spike26
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Bari007 15. 9. 2014 07:13

Celá tahle jejich sviňárna má ale i pozitivní dopad na uživatele -> můžeš vypovědět smlouvu z důvodu nesouhlasu s novými podmínkami :twisted:
Bari007
Junior

Odeslat příspěvekod Bari007 15. 9. 2014 10:08

Tak to je pecka, ta jejich nová samoobsluha má asi za cíl odradit těch posledních pár zákazníků, kteří u nich ještě zůstali...

Schválně si někdo zkuste aktivovat nějaký internetový balíček u tarifu, který žádný internet aktivovaný nemá. To prostě nejde, taková nabídka nikde není! Už půl hodiny tady klikám zpomalenou samoobsluhou, ale taková možnost nikde není.
A když jsem si chtěl deaktivovat tu úžasnou novinku v podobě dat nad rámec balíčku, tak to je v části Moje služby, ale dole je potřeba kliknout na malý textový odkaz Aktuální přehled. Zobrazit ale běžně nastavení služeb a měnit tato nastavení asi není v té nové „vylepšené“ samoobsluze možné...
Bari007
Junior

Odeslat příspěvekod mikosuo 15. 9. 2014 11:17

ja teda neviem kde je problem.. deaktivovanie tej novinky som mal za minutu... ani to nemaju nejak zvlast schovane.
mne osobne by to deaktivovat netrebalo kedze 4gb miniem asi s tazkostami ale ako hovorim deaktivujes to za minutu.
mikosuo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Spike26 15. 9. 2014 13:17

Pokud to jde,tak to deaktivujes za minutku. Myslis,ze jsme kreteni a neumime nekolikrat kliknout? Mne to proste na jednom cisle slo hned a na druhem vubec.
Spike26
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků