od Raziel-CZ 14. 9. 2014 14:26
Tak jsem se dnes rovněž setkal s neseriózním jedníním Vodafonu. Jdu si tak na samoobsluhu, která již funguje, a vidím přečerpanou částku. HA, VODAFONE JIŽ KRADE! Volám opěrátora, kdy paní lže, že byla tato záležitost zřízena na základě přání zákazníků a že mi posílali SMS. Tak jsme si tedy chvilku popovídali, konkrétně zahráli hru na pocicajta a zloděje, kdy zloděj bez delších diskusí ustoupil, přiznal, že mi žádná SMS odeslána nebyla a záležitost napravuje. Před ukončemím hovoru opěrátorce sděluji, že mi mohou kdykoli zavolat a že až budou chtít na cokoli zpětnou vazbu, tak jim rád pomohu.
Za tuto boudu na zákazníka bych jim vyměřil pokutu 10% z měsíčního příjmu v ČR. To ale náš stát neudělá, protože korupce. Takže je to opět na nás, koncových spotřebitelích, co vše si necháme líbit.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.