Samsung Galaxy S20,S20+ obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 10. 5. 2020 14:13

Volný prodej.
A e-SIM (místo nanoSIM).
Radek.Hulan
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šťastnýMajk 10. 5. 2020 15:30

No, napadá mě jestli není chyba v S20 od operátora, kde chodí aktualizace později. Jestli Vás ještě mohu poprosit jakou máte verzi softwaru? U mě to je G980FXXU1ATD3 / G980FOXM1ATD3 / G980FXXU1ATCT. Úroveň opravy zabezpečení 1. Dubna 2020
šťastnýMajk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod miromen4 10. 5. 2020 17:02

A maš u Vodafone v samoobsluze Muj Vodafone, sekce Služby-Volani a SMS aktivovanou tuto službu ?
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šťastnýMajk 10. 5. 2020 17:25

Jasně ,že mám... jde o to ,že v telefonu to není k nalezení.. přítelkyně má A51 a má to v nabídce nastavení... to samé v mém galaxy S8 také je... teď jsem byl ve Vodafonu a nepomohli mi.. odkázali mě na linku výrobce.. volal jsem na linku péče Samsung a taky jim to přijde divné.. nicméně vzal si od mne IMEI a budou to konzultovat s technikem...
šťastnýMajk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod miromen4 10. 5. 2020 17:27

Hm opravdu divne. Tak snad se problem vyřeši.
A asi marne, ale co zkusit restart připadně risknout wipe cache či čistou instalačku. Nebo jestli maš po ruce druhou sim kartu.
FOCUS 1.5 EB
miromen4
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 10. 5. 2020 17:47

šťastnýMajk píše:No, napadá mě jestli není chyba v S20 od operátora, kde chodí aktualizace později. Jestli Vás ještě mohu poprosit jakou máte verzi softwaru? U mě to je G980FXXU1ATD3 / G980FOXM1ATD3 / G980FXXU1ATCT. Úroveň opravy zabezpečení 1. Dubna 2020


Software krapet novější, z 1. května. Dorazil už někdy kolem 26. dubna :)
Radek.Hulan
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šťastnýMajk 10. 5. 2020 19:04

Provedl jsem obnovení továrního nastavení.. stále stejné... wipe cache jsem teda nezkoušel.. každopádně děkuji všem co se mi snaží pomoci.. je to opravdu zvláštní aby jeden a ten samý model to v nabídce mel a druhy ne.. s pánem co jsem komunikoval z péče Samsung měl před sebou S20 a dělali jsme přesně to samé... já tam stále postrádám onu položku VoLTE... Nicméně si počkám na vyjádření od technika SAMSUNG a pak dam vědět jak jsem dopadl..
Přílohy
Screenshot_20200510-184608_Call settings-01.jpeg
šťastnýMajk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Libb 10. 5. 2020 19:05

padytest píše:Nestává se někomu, že když máte aktivní okno FB messengeru někde po straně obrazovky a máte telefon zamčený a zhasnutý, pak vám přijde zpráva, vy se přihlásíte otiskem a rovnou se ten messenger sám otevře? Stává se mi to poslední cca 2 týdny, předpokládám, že to bude aktualizací messengeru, ale uplně mě to vytáčí. Nestává se to pokaždé, ale jen někdy.
Má někdo stejný problém?


Nemáš náhodou hodinky od Samsungu? Pokud jo, tak Wear, Oznámení, rozšířené, inteligentní přenos

-- 10. 5. 2020 19:07 --

šťastnýMajk píše:Dobří lidé... můžete mi poradit.. přešel jsem z Galaxy S8 na S20..... kupoval jsem přímo od operátora (Vodafone) zjistil jsem, že mi v S20 nejde VoLTE... V S8 jsem VoLTE zapnul v NASTAVENÍ - PŘIPOJENÍ - MOBILNI SÍTĚ - HOVORY VoLTE.... Když se dostanu v S20 do nastavení MOBILNÍ SÍTĚ, tak položka HOVORY VoLTE chybí... povedlo se někomu zprovoznit na S20 VoLTE? Můžete se vy kdož vlastníte S20 mrknout zda tam tu položku máte?


Teď čtu článek, že Vodafoce má nějaké problémy se sítí, nemůže to souviset? Že by třeba VoLTE zrovna u tebe vypadlo?
Libb
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šťastnýMajk 10. 5. 2020 19:30

Tím to není.... když prehodim SIM do S8, VoLTE funguje...
šťastnýMajk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod drabek06 10. 5. 2020 19:52

U mojí S20 s Vodafone SIM tam to šoupátko mám. O několik stran zpět zde někdo řešil stejnej problém jako ty, ale jak to vyřešil nevím . . .
Přílohy
Screenshot_20200510-195142_Call settings.jpg
drabek06
Junior

Odeslat příspěvekod šťastnýMajk 10. 5. 2020 20:09

Máte S20 z volného prodeje nebo také od operátora? Vážně, ze bych nebyl sám !? Na lince péče Samsung jsem byl první s tímto problémem.. listoval jsem zpět, ale nenašel.. jen někdo měl problémy s eSIM..
šťastnýMajk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 10. 5. 2020 20:14

Já mám e-SIM a v pohodě.
Firmware z 1. května

Screenshot_20200510-201309_Call settings.png
Radek.Hulan
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drabek06 10. 5. 2020 20:23

Zapnul jsem teď i eSIM od T-mobile a taky tam volba je. Telefon je z Alzy.
Přílohy
Screenshot_20200510-202125_Call settings.jpg
drabek06
Junior

Odeslat příspěvekod deglaser 10. 5. 2020 22:50

šťastnýMajk - Nic si s toho nedělej mam to samé s20 od vodafonu a Volte tam nemam. Ale vložím tam kartu od t-mobile nebo o2 a Volte tam je. Jenom je problém s kartou vodafone.
Samsung Galaxy S10e
deglaser
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod šťastnýMajk 10. 5. 2020 23:43

To není možný... teď jsem teda zkusil dát taky SIM t-mobile a najednou tam položka VoLTE je, ale zmizela položka WiFi volání.. nějak tomu nerozumím... ať mi někdo vysvětlí proč v S8 pracuje jak má a v S20 ne.. myslel bych ,ze prodávané telefony od Vodafonu budou pracovat bezchybně i s jejich SIM kartami. Zítra zkusím zajít znova na prodejnu, ať mi dají novější kartu co to provede.. jestli se to tím vyřeší, vřelé diky DEGLASEROVI... už jsem přemýšlel, že jim ho vrátím..
šťastnýMajk
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků