Samsung Galaxy Note 10, Note 10+ obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

Odeslat příspěvekod Mobil-man 24. 12. 2019 13:20

Tak jo, upgrade proveden a žádné chyby se snad neprojevily. Zjistil jsem jen, že se mi vymazalo nastaveni always on displaye, zmizel profil v adapt sound (rozšířené možnosti zvuku) a přenastavila se preference SIM karet ve správci dual sim.
Uvidím, jaký vliv bude mít upgrade na výdrž baterii.
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod VolumePJ 25. 12. 2019 08:35

Android 10 už vypuštěn i od operátora O2, včera dorazila OTA a dobrý, všechno běží jak má
VolumePJ
Junior

Odeslat příspěvekod Ferko14 26. 12. 2019 20:39

Zdravím.V októbri som si zakúpil Note 10+.Keď som mal pri telefonovaní telefón blízko pri uchu t.j som hovoril priamo do jeho mikrofónu nikto s kým som telefonoval na kvalitu hovoru nič nereklamoval.Ak som však mal telefón ďalej ako pol metra a viacej bol som vždy upozornený že prichádzajúci zvuk je zahuhňaný s ozvenou nízkej nezrozumiteĺnej úrovne až s výpadkami čomu som neveril pretože všetky moje videá,hlasový záznamník a volania cez Skype a WhatsApp sú zvukovo kvalitné t.j. miktofón v mobile je v poriadku.Tento problém mám len keď volám cez mobilnú sieť (Orange).Skúsil som prehodiť SIM kartu do druhého slotu a to isté.Vymenil som SIM kartu od iného operátora (O2) tiež to isté.Stretol sa niekto prosím s takýmto problémom?
Nasiel som na internete (v angličtine) niekoĺko majiteĺov tohoto telefónu ktorí majú tie isté problémy a tiež nevedia čo s tým iba konštatujú že sa to môže byť závada softvérova alebo HW.

https://us.community.samsung.com/t5/Not ... d-p/861964

Ďakujem za odpoveď
Ferko14
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Andyss 26. 12. 2019 20:57

Zkus vypnout hovory přes VoLTE.Jestli to nepomůže.
Andyss
Junior

Odeslat příspěvekod Ferko14 26. 12. 2019 21:08

To som skúšal nepomôže to
Ferko14
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vitolexa 28. 12. 2019 17:07

Tak největší problém co jsem zjistil je s náramkem mi band na andr 9 šel v poho a nikdy se neodpojil a když jsem přišel k telefonu tak se okamžitě připojil.nyni na andr 10 neustále vypadává a to ikdyz jsem u telefonu a pro připojení musím otevřít telefon a dát spárovat. Nevím zda je chyba ve mě a nebo v telefonu.
vitolexa
Junior

Odeslat příspěvekod purmenskyv 29. 12. 2019 09:36

Tak s náramkem problém nemám a funguje stejně takže chybu hledej u sebe
purmenskyv
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vitolexa 29. 12. 2019 23:15

Ja si to myslel asi zkusím udělat reset wifi a bluetooth snad to pomůže
vitolexa
Junior

Odeslat příspěvekod z.docekal 30. 12. 2019 00:37

Vitolexa zkontroluj toto
Screenshot_20191230-002649_Mi Fit.jpg
z.docekal
Junior

Odeslat příspěvekod vitolexa 30. 12. 2019 09:49

Dík už to asi funguje ja instaloval nove mit fit a asi zapoměl něco potvrdit od rána to vypadá dobře
vitolexa
Junior

Odeslat příspěvekod JamesLurk 30. 12. 2019 18:54

Zdravim pánové, dnes jdu po ulici, poslouchám hudbu přes Spotify, když v tom sluchátka utichnou a já si myslím že se v nich vybila baterka, nicméně po vytáhnutí telefonu a pohledu na displeji jsem se zhrozil. Na telefonu právě probíhal modrý bootloader s nápisem "mazání" a telefon sám od sebe provedl WIPE, samozřejmě včetně neuložených a nezálohovaných dat a tisíců fotek v paměti, zkrátka naběhl jako nový po koupi, prostě ZLÝ SEN v reálu. Kritická chyba poslední aktualizace, nepovedená aktualizace na Android 10 (dělal jsem ho bez formátu), HW problém či cílené napadení nějakého z mých účtu či blbá srandička někoho z okolí? To se už asi nedozvím, nicméně hedná se o velice závažnou záležitost, tak nevím jestli to mám zkusit řešit přímo se Samsungem a zkusit zjistit co se stalo, či jen (již učiněno) změnit veškerá hesla s dvoufázovým ověřením a doufat, že se to podruhé nestane?
JamesLurk
Junior

Odeslat příspěvekod pepapepapepa 30. 12. 2019 19:48

Ted jsi mě vystrašil už dělám zálohu.
pepapepapepa
Junior

Odeslat příspěvekod Mobil-man 31. 12. 2019 06:44

Nejvíc pravděpodobná verze se mi jeví vzdálené smazání přes Google či samsung účet. Oba to umí udělat dálkově... Stačí se do těch účtů dostat. Měl si tam silné heslo a 2f autorizaci?
Mobil-man
Junior

Odeslat příspěvekod JamesLurk 31. 12. 2019 07:53

Hesla jsem měl normální (rozuměj pamatovatelné), né vyloženě 12345 ale ani žádný TOP key, za poslední dva roky snad 5 x měněné. Dvoufázové ověření bylo vypnuto, tak tady možná bude achillova pata. Může se však jednat i o cokoliv dalšího, tak dávejte pozor.
JamesLurk
Junior

Odeslat příspěvekod Mobil-man 31. 12. 2019 12:14

Přijde mi to zvláštní, protože i když člověk chce vynutit wipe prostřednictvím telefonu či vzdáleně (google/samsung účet), vždy to chce heslo či kód pro odemknutí telefonu.
Mobil-man
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků