Samsung Galaxy S10e, S10, S10+ obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dusan182 20. 11. 2019 13:28

TO anonymius: ano kvuli tomu :)
TO oliver741: kdyz funguje ACR to by mohl i skvalex ne?
dusan182
Junior

Odeslat příspěvekod Gorino 20. 11. 2019 15:52

Prosím Vás koupil jsem si tel Samsung Note 10+ , mám ale problémy s kvalitou sítě, u Samsung s9+ byla síť plná, teď jsem na 2 čárkách. Neustále se mi stává, že při hovoru já druhou stranu slyším , ale oni mně ne.
Máte s tím nějaké zkušenosti ?
Gorino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonymius 20. 11. 2019 16:42

Operator, mas funkcni VoLTE ?
anonymius
Junior

Odeslat příspěvekod Gorino 20. 11. 2019 19:04

Dobrý de, ano mám zapnutý Hovory VoLTE Soukromá a Volte Byznys.
Gorino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vitolexa 21. 11. 2019 08:18

mě pomohlo to jednou přepnout na 3g sítě pouze a po chvilce zpátky na lte, ale to bylo na telefonu s7 edge a operátor o2, od té doby to šlapalo dobře
vitolexa
Junior

Odeslat příspěvekod jinryd 21. 11. 2019 09:44

dusan182 píše:TO anonymius: ano kvuli tomu :)
TO oliver741: kdyz funguje ACR to by mohl i skvalex ne?


ono jde o to, že zatímco na Obchod Play je ACR ve v. 10.0 a je nepoužitelný (špatné nahrávání, nepřiřazování jmen kontaktů) v Galaxy je v.32.9 Samsung unChained, který je použtelný. Není to co bývalo, ale jak psal Oliver741, je to použitelné. Akorát při zapnutém Wi-Fi volání, se ti hovor nenahraje.
Jak to má ošéfovaný skvalex netuším, ale zkusit to můžeš ;-)
"Všichni mluví o tom jak piju, ale nikdo o tom jakou mám žízeň"
jinryd
Junior

Odeslat příspěvekod Mia212 21. 11. 2019 11:27

Zdravím. Mám ten samý problém jako Gorino. Mám 14 dnů samsung galaxy s10e v polovině hovoru mě druhá strana přestane slyšet. Jestli už se toto téma řešilo, můžete prosím napsat číslo stránky? Díky moc
Mia212
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod llubik 21. 11. 2019 12:43

Este poprosim tych co maju s10e . . . mal som ho v ruke, a vsetko ok, ale to zapinacie tlacitko so skenerom odtlackov, to je umiestnene hrozne, aspon za tych 15 min tomu neviem prist na umiestnenie, chytit telefon tak, aby mi to paslo . . . ake s tym mate skusenosti? da sa s tym zit? alebo nejaka ina finta? riesenie? je hrozne vysoko . . .

-- 21. 11. 2019 13:26 --

a ohladne baterie
"App Leveling nabídne čtyři úrovně. V případě, že aplikace nevyužíváte, je na prvním místě jejich „zmražení“. Postupné omezení systémových zdrojů a běhu na pozadí přichází s úrovní dva, která aplikace ukončí do „standby“ režimu. Ve třetím kroku jsou aplikace uspány, takže nemohou komunikovat na pozadí. Po 30 dnech od posledního spuštění aplikace je aktivován systémový App Disabler, který aplikace od zdrojů odstřihne úplně, dokud je znovu ručně nespustíte."
To znamena, ze mam napriklad aplikaciu zdr.poistovne, kam normalne nechodim. Tak po 30tich dnoch jeakosi odstrihnuta. Co sa stane, ked mi poistovna posle notifikaciu, ze mam ist na prehliadku? Apppka nereaguje, kym ju rucne nespustim, to znamena ze notifikacia sa mi nezobrazi? Dost blbe . . . . a riadne.
llubik
Junior

Odeslat příspěvekod bruco 21. 11. 2019 14:32

Si tu apku nastavis, ze sa nema uspavat.
bruco
Junior

Odeslat příspěvekod dejvidek 21. 11. 2019 15:35

Mia212 píše:Zdravím. Mám ten samý problém jako Gorino. Mám 14 dnů samsung galaxy s10e v polovině hovoru mě druhá strana přestane slyšet. Jestli už se toto téma řešilo, můžete prosím napsat číslo stránky? Díky moc

Není potřeba to řešit komplikovaně, zavolej na Samsung, přijedou, telefon si vezmou, dají ti náhradní a po opravě přivezou zpátky. dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod renek1 21. 11. 2019 19:15

Proč by mu měli něco opravovat?? Pokud je to porucha, tak má do 6ti měsíců od koupě nárok na výměnu zboží za nové a né opravu.
Samsung Galaxy S24 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6EtopHzd40Y
Sklo S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=7Vap9u8T7aU
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gorino 22. 11. 2019 10:11

To prosím mohu vyměnit v dané prodejně , nebo někde v autorizovaném obchodu samsung? Děkuji za informaci případně i kde tyto informace ohledně výměny
Gorino
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod renek1 22. 11. 2019 19:30

Výměna do půl roku od koupě je v občanském zákoníku a musí to udělat jakýkoliv obchod a ty solidní to udělají z ruky do ruky a ty ostatní pošlou na standardní posouzení závady do servisu a pokud se závada prokáže, pak ti zboží vymění. Dobré je na tom to, že dostaneš jiné, nové
Samsung Galaxy S24 Ultra 12GB/512GB Titanium Black
Folie S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=6EtopHzd40Y
Sklo S24Ultra: https://www.youtube.com/watch?v=7Vap9u8T7aU
Nativní nahrávání hovorů: https://www.youtube.com/watch?v=A9LRnRvuee4
renek1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod llubik 23. 11. 2019 12:50

NA mojej S7 (A8) sje moznost volby zobrazenia spustenych programov, bud ako prekryvajuce sa listy (cele obrazovky) alebo obycajny zoznam - jeden program uzka lista. Na S10e (A9) som nenasiel ako prepnut zobrazenie jeden program na celej obrazovke na obycajny zoznam . . . aby sa mi zobrazilo viac programov naraz na displeji . . . Google alebo Samsung to odstranili alebo som len zle hladal?
llubik
Junior

Odeslat příspěvekod wolf01 23. 11. 2019 21:03

Dobrý večer,

mám dotaz k síle signálu LTE. Jsem čerstvým vlastníkem S10e a doma mám problém s LTE (T-Mobile). Telefon ukazuje dvě čárky, internet běží, ale když chci volat, tak mi to vypíše hlášku, že "Není registrován v síti". Když tam dám SIM O2, tak vše běží v pohodě. Když dám SIM od T-Mobile do jiného telefonu, tak mám plný signál a vše funguje v pořádku. Když manuálně přepnu režim na 2G, tak se můžu klidně volat. Když jsem ve městě, tak mám plný signál a telefon funguje. Máte nějaké rady?

Děkuji za odpověď
wolf01
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků