Samsung Galaxy S9, S9+ obecná diskuze

O mobilních telefonech značky Samsung

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

Odeslat příspěvekod adam.jacques 25. 5. 2019 16:13

Ahoj, existuje nějaká možnost jak dostat do stahovací lišty týdenní předpověď počasí (viz screen)? Podařilo se mi tam dostat jen aktuální počasí, nicméně někde na nějakém videu jsem viděl, že to lze. Díky za odpověď. Adam
Přílohy
Screenshot_20190525-160125_One UI Home.jpg
adam.jacques
Junior

Odeslat příspěvekod hannys85 26. 5. 2019 21:39

Za poslední 3 měsíce se mi často stává, že z ničeho nic je má S9 nedostupná. Vždy pomůže až restart telefonu. Používám v telefonu 2 sim karty (obě operátor Tesco mobile). Dělalo mi to jak na Android 8, tak nyní na Android 9. Už jsem dělal factory reset, ale nepomohlo. Je tady někdo, kdo řešil(řeší) podobný problém, popřípadě někdo, kdo poradí, co bych mohl zkusit ? Anebo jedině reklamace ? Tam mi je jasné, že mi sdělí, že se problém neprojevil. Dnes se mi to stalo zase asi po 2 týdnech, je to už hodně obtěžující..Člověk už neví, jaký telefon si koupit, aby ně něho byl spoleh. Děkuji za jakoukoliv radu.
hannys85
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 26. 5. 2019 21:50

A proc hned to musi byt problem telefonu? Muze to byt i problem samotnych simkaret. Tam bych zacal, aktualnost a verze karty. Sam jsem S9 pouzival a nebyl s timto jediny problem. Vystridej operatora/ sim karty. Hlavne, kdyz uz s tim mas problem od Orea.
Momentálně používám..

Samsung Galaxy Note9
Samsung Galaxy Note8
Nokia Lumia 930, Nokial Lumia 830, Nokia Lumia 925
uiqjirka
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sachmar 3. 6. 2019 19:07

Chci se zeptat budou mi chodit aktualizace,mám verzi DBT,ale v telefonu mám verze firmweru XEZ,XEZ,XEZ,XEZ. Myslím tím,když vyjde aktualizace pro DBT tak jestli mi přijde stejně jak vyjde DBT.
Sachmar
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 3. 6. 2019 19:46

U rady 9 se aktualizace ridi podle csc vlozene karty/regionu. Ano, aktualizace chodit budou.
Momentálně používám..

Samsung Galaxy Note9
Samsung Galaxy Note8
Nokia Lumia 930, Nokial Lumia 830, Nokia Lumia 925
uiqjirka
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Reliks 3. 6. 2019 19:54

Protože máš pořád XEZ, flashnutim DBT se ti nezměnilo CSC. Přijde ti aktualizace na české XEZ které máš v tel. S aktualizací DBT to určitě nepřijde.
Reliks
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sachmar 3. 6. 2019 20:27

Děkuji za odpověď,takže si defakto mohu dát z5 verzi XEZ? Tím pádem verze DBT mi je k ničemu.
Sachmar
Junior

Odeslat příspěvekod Reliks 3. 6. 2019 20:35

Já bych to nechal jak to je. Když náhodou nepřijde aktualizace na XEZ, dá se flashnout s pomocí HOME_CSC jakákoli novější Multi_CSC ROM která vyjde.
Reliks
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Sachmar 3. 6. 2019 20:43

Už instaluji XEZ.Budu muset asi akorát čekat než vyjde aktualizace pro XEZ je to tak?
Sachmar
Junior

Odeslat příspěvekod uiqjirka 3. 6. 2019 20:54

Ne, nekdy vyjde stejne, nekdy i drive a nekdy o tyden ci dva pozdeji. Je to kazdy mesic jine.
Momentálně používám..

Samsung Galaxy Note9
Samsung Galaxy Note8
Nokia Lumia 930, Nokial Lumia 830, Nokia Lumia 925
uiqjirka
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dede 5. 6. 2019 05:41

hannys85 píše:Za poslední 3 měsíce se mi často stává, že z ničeho nic je má S9 nedostupná. Vždy pomůže až restart telefonu. Používám v telefonu 2 sim karty (obě operátor Tesco mobile). Dělalo mi to jak na Android 8, tak nyní na Android 9. Už jsem dělal factory reset, ale nepomohlo. Je tady někdo, kdo řešil(řeší) podobný problém, popřípadě někdo, kdo poradí, co bych mohl zkusit ? Anebo jedině reklamace ? Tam mi je jasné, že mi sdělí, že se problém neprojevil. Dnes se mi to stalo zase asi po 2 týdnech, je to už hodně obtěžující..Člověk už neví, jaký telefon si koupit, aby ně něho byl spoleh. Děkuji za jakoukoliv radu.


Nevím, jestli je to ještě aktuální, ale tohle je problém Teska. Měl jsem 3 simky v rodině a dělali to dvě. Vyřešit se to nepodařilo, protože jejich podpora je zcela mimo a výsledkem bylo, že navíc zneprovoznili Samoobsluhu. A když si přečteš diskuzi o nich, tak mají v "nabídce" i jiné problémy. Radši uteč pryč.
dede
Junior

Odeslat příspěvekod szoustal 5. 6. 2019 08:56

Stejný problém i emtéčko. Znám spoustu lidí co jsou i několikrát denně bez signálu. Pomůže jen restart telefonu. Zajímavé, že to nedělá všem, ale jen nějakému procentu zákazníků. U nás v okolí má emtéčko většina a ostatní bez problému. Dělá to tak cca měsíc, měsíc a půl.
szoustal
Junior

Odeslat příspěvekod Karel01 5. 6. 2019 13:24

Zdravím,
včera proběhla aktualizace telefonu Galaxy S9 ( přiznám se, že mě uniklo o jakou aktualizaci se jednalo)
Mám v telefonu 2x sim (Vodafone a T-mobile). Před aktualizací se mě zobrazoval signál u obou karet a pak jednou data (znak LTE). Po připojení k wi-fi se LTE změnilo na wifi.
Nyní po aktualizaci se mě zobrazují data 2x, jednou LTE a jednou LTE nad kterým je Vo)).
Po připojení k wifi mě zmizi LTE, ale LTE Vo)) zůstává. V telefonu mám nastavenou preferenci pro data – připojování přes Vodafone.
Volání přes wifi ( WLAN-Call) mám u obou karet vypnuto.
Když se připojím k wifi, tak bych neměl být na mobilních datech u žádné karty.
Může mě to někdo objasnit. Díky
Karel01
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod FeShiNe 5. 6. 2019 14:11

To VoLTE je Voice over lte. Přenos hovorů lze uskutečnit přes LTE, i když jsou data vypnutá. Pokud volaný disponuje technologií VoLTE, tak dochází k rychlejšímu spojení hovorů a vyšší kvalitě přenášeného zvuku.

Lze vypnout v nastavení-připojení-mobilní sítě, ale nevidím k tomu důvod. Volání přes VoLTE nemá vliv na spotřebu dat a přináší výše zmiňovanou řadu výhod.
FeShiNe
Junior

Odeslat příspěvekod dejvidek 5. 6. 2019 21:50

hannys85 píše:Za poslední 3 měsíce se mi často stává, že z ničeho nic je má S9 nedostupná. Vždy pomůže až restart telefonu. Používám v telefonu 2 sim karty (obě operátor Tesco mobile)

Používám v S9+ současně SIM karty Vodafone a O2, problém za více než rok tohoto rázu nemám. Pokud sem někdy měl problém se SIM v minulosti, řešil sem to obratem výměnou SIM na prodejně, chápu ale že u "operátorů" jako je Tesco a podobné sračky je výměna SIM to poslední co chceš řešit.
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků