Jestli je to CZ distribuce, tak bych to donesl/zaslal do offiko servisu. Případně je možnost využít "Moje Galaxy" od samsungu. Servis si vyzvedne zařízení na předem domluvené adrese a doveze zase zpět. Po dobu opravy je nabídnuto náhradní zařízení. (problém může být pokud se reklamace zamítne/neuzná atd. chtějí ty cesty myslím proplatit)
https://www.samsung.com/cz/mojegalaxy/Přítelkyně dávala S8 do offiko servisu samsung Brno. V pátek odpoledne předáno, úterý dopoledne vyřízeno - rychlost dobrá a co jsem slyšel, tak do týdne mají většinu reklamací vyřízenou. Bohužel v našem případě nás odbyli tím, že závadu způsobuje app třetí strany. Mobil se chová normálně, baterie drží a cca. při 30% se začne z ničeho nic rychle vybíjet - např. z 30% skočí na 12% a během chvilky 1% a vypne se. Podle mě je vadná baterie a kapacitu v servise asi nikdo ani neměřil, takže teď se zkouší telefon v čistě továrním nastavení bez obnovených dat a pokud to bude dělat i nadále, tak to tam půjdu vyřídit sám.