Záručná výmena neopraviteľného mobilu v T-Mobile

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod paulo78 3. 3. 2008 23:32

Ako postupuje,alebo by mal postupovat mob.operator, v tomto pripade T-Mobile,ked mobil v zarucnej dobe neni mozne opravit,teda uznali ho ako neopravitelny,alebo oprava by bola pre nich narocna (napr. doska...atd..).
Samozrejme,asi ponuknu nahradny telefon. Daju zakaznikovy uplne novy,alebo možu dat už pouzivany,podobnej alebo tej istej znacky? Lebo ide napr. o K800,ktoru mam od nich zobratú pred 1 a pol rokom na akciu, a tento model tam uz neni v ponuke(je tam k810, to by nevadilo). Ponuknu mi uplne novy vyrobok? alebo pozeraju na cas ,ktory ho uz mam?

Ake mate s tymto skusenosti, prosim o vsetky nazory.
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mademan 3. 3. 2008 23:46

Musia ponuknut novy vyrobok, aj ked ten, co bol opravovany uz v ponuke nie je. Niekedy sa stane, ze pozicaju docasne (asi) pouzivany telefon, ale to je iny pripad.
AMD Athlon X2 4000+,2 GB RAM, GF EN8600GT 256 MB, 250 GB Seagate, LG GSA-H12L
Nokia 6230i+512 MB A-DATA
Mademan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paulo78 3. 3. 2008 23:54

Lebo mám skusenosť z reklamaciou LCD monitora, kde som odovzdal v zaruke pokazeny, uznali ho ako neopravitelny, a dali mi inu znacku, pouizity,a argumentovali tým.že hodnota toho vyrobku uz po roku a 9 mesiacoch, neni taka ako bola pri kupe. SOI to vyriesila pokutou, a vratili mi peniaze. Viem toto je ina kategoria, mobily...preto sa pytam , ake maju ludia skusenosti s podobnymi pripadmi - v T-MOBILE SK.
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eugen 4. 3. 2008 00:30

musia ti dat NOVY - taky isty, alebo mozno keby sa s tebou dohodli iny (podobny) NOVY.

moj brat raz stale reklamoval alcatel 735 v tmobile, lebo s nim dokola nieco bolo, dokonca to mal na pausal s 2r viazanostou a ked to reklamoval uz asi tretikrat, tak im tam nechal telefon aj vsetko a vratili mu zan prachy (len akciovu "korunku" samozrejme) ale dokonca zrusili aj cely pausal aj celu viazanost, takze s tym mal vsetkym "pokoj".


§ 623 OZ
Pri výskyte neodstrániteľnej vady, ktorá bráni riadnemu užívaniu veci na daný účel, má spotrebiteľ právo buď na výmenu veci alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie peňazí). Záleží len na kupujúcom, či si uplatní právo na výmenu alebo vrátenie peňazí. Ak si však zvolí jedno z týchto práv, nemôže už túto voľbu sám jednostranne meniť.


http://www.soi.sk/_old/rspotreb/zoznam/ ... .04.04.htm
eugen
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod netopier222 4. 3. 2008 11:35

ak majú ten istý model ponuknu ti ho ( samozrejme nový )ak sa model ktorý je reklamovaný už nepredáva, vrátia ti peniaze vyberieš si nový a opäť sa zaviažeš. Aspoň ja teda mám takú skúsenosť :-)
netopier222
Junior

Odeslat příspěvekod paulo78 14. 3. 2008 20:03

tak nakoniec ho opravili za 6 (!) dní,teda presnejšie nahrali new soft,ale jeho verzia sa mi nezdá nová. (R1JC002, 070122, cxc1250210 T-MOB sk)
TV Sony KD-49XF9005---Sony Soundbar HT-SF200--Sony Xperia XZ3
paulo78
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vikiman 24. 3. 2008 15:59

Mam rovnaku skusenost v T-Mobile a s mobilom N 6280, na akciu. 3x opravovany a zase pokazeny (rok od kupy), v T-Mobile som ziadal novy. Ze v ziadnom pripade, a ani iny podobny nedaju. Tak chcem vratenie aspon kupnej (akciovej) ceny 1490Sk - ze iba ak odstupim od zmluvy o pripojeni ... no to je realita z januara 08.
Som sa stazoval kde sa dalo - 2x na SOI, v predajni, priamo do T-Mobilu ... SOI nedokazala nic vyriesit, ze to presetrili a predajca neporusil zakon ..., z T-Mobilu prisla oficialna odpoved, ze NEMAM narok na vymenu neopravitelneho akcioveho mobilu za novy, mam narok len na vypoved zmluvy o pripojeni - teda pridem o svoj (vyhodny) pausal.
Ale este nemam chut sa vzdat, mozno pojdeme aj na sud. Takze sa mi pripadne ozvi, aby sme boli viaceri.

Moja rada - uz ziadny (drahy) akciovy mobil s viazanostou od T-Mobilu - ak sa zacne kazit, mas smolu.

viac na mojom blogu:
http://www.viktorgajdos.blog.sme.sk
Vikiman
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod bazarMM 10. 4. 2008 09:21

Bohuzial, to co urobil T-Mobile je plne v sulade so zakonom... Zakon o ochrane spotrebitela, resp. uprava spotrebitelskych zmluv v Obcianskom zakonniku od roku 2007 ustanovil povinnost, ze v pripade, ak sa odstupi od kupnej zmluvy z dovodu uspesnej reklamacie vady tovaru - co je aj tento pripad - zo zakona automaticky zanika aj kazda zmluva, ktora je s touto zmluvou "vzajomne zavisla", co je v tomto pripade (aj) podla nazoru SOI Zmluva o pripojeni, na zaklade ktorej operator poskytuje sluzby. Takze zaloba na sud nic nevyriesi - v podstate nie je koho zalovat, operator postupuje v tomto pripade striktne tak, ako mu uklada zakon, v pripade uspesneho odstupenia spotrebitela od kupnej zmluvy na telefon sa automaticky zrusila aj zmluva o pripojeni - zakaznik tak pride o pripadne benefity, zlavy na sluzby a dokonca aj o telefonne cislo, ak hned neuzavrie novu zmluvu s tym istym cislom. Treba si tiez uvedomit, ze operator Vam zmluvu o pripojeni nezrusil, nevypovedal ani inak neukoncil, tento stav nastava priamo zo zakona a opetrator i Vy ho musite len akceptovat, nie je to ukon ktorejkolvek zo zmluvnych stran.
bazarMM
Kolemjdoucí


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků