Reklamacia v Orangei

O slovenských operátoroch a ich službách (Orange, T-Mobile SK, O2 a ďalší)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod skyso 27. 12. 2007 21:15

Vec: Stažnosť na nekorektné podávanie informácií, na umele predlžovanie reklamačnej doby,

V roku 2007 vznikla porucha telefonného prístroja značky Nokia 5200. Z informácií, ktoré sme v tom čase mali, pristroj mohla reklamovala manželka. (informácie hovorili o tom, že manželka môže podľa podmienok Orangeu reklamovať prístroj z vlastnosťami vlastníka telefónu). 27.11.2007 bolo volané p. manželke, že daný pristoj sa nepodarilo opraviť, z dôvodu nedodaného náhradného dielca, a že stači ak poda osobné informácie vlastníka (manžela) telefónu a že bude spísaná špecialna reklamácia telefonného prístroja. (tu ma trocha zarazilo to, že osobné údaje pýtal zamestnanec orange cez telefón. To číslo máme uchované.). 30.11.2007 sme prišli do predajne Orangeu s tým, že ako sa má naša reklamácia. S napočudovaním zamestnanec Orangeu nevedel o žiadnej špecialnej reklamácií, nemal záznamy o žiadnej špecialnej reklamácií, ktorá mala byť podľa slov zamestnanca spísaná "cez" telefón. V ten deň bola spísaná "ďalšia" špecialna reklamácia. Výsledok z tejto špeciálnej reklamácie bol taký, že neuznáva sa tá špecialna reklamácia, pretože prvú reklamáciu podávala manželka. A kedže podľa aktuálnych informácií podať reklamáciu ma právo iba vlastník telefónu, alebo nim poverený, notárom overený zástupca, tak ta špeciálna reklamácia bola teda neuznaná. V tom čase zamestnanec Orangeu, ešte stále nebol oboznámený o novom reklamačnom poriadku, a teda odpísal reklamačnému oddeleniu, dôvod odmietnutia špeciálnej reklamácie. Týždeň po tom sme boli s manželkou v Orangei, a pýtali sme sa či došla odpoveď ohľadne odmietnutia reklamácie. V tedy ešte stále nebol zamestnanec oboznámený o novom reklamačnom poriadku, a že reklamáciu posunul vyšie (teda asi vedúcemu predajne). 27.11.2007 som opäť navštívil orange, ako sa má reklamácia. Zamesntanec ma uvedomil o tom, že túto reklamáciu už rieši vedúci, a že výsledok mi oznámia cez telefón. (to isté mi tvrdil počas celého trvania reklamácie). Čo však znamená, že ani p. vedúci predajne nie je oboznámeny o novom reklamačnom poriadku. Opýtal som sa zamestnanca predajne kde môžem osobne vyriešiť tento problem, odkázal ma na linku 905, (myslím si, že je to drzosť nepriamo povedať zákazníkovi, nech si to vyrieši sám.) Na linke 905 ma konečne oboznámili s novým reklamačým poriadkom, ktorý platí podľa slov operátorky od septembra (nevedela mi to presne povedať,
nakoľko dovolal som sa na fakturačné oddelenie). Tam mi povedali, aby som podal sťažnosť na nekorektne podávanie informácií zamestnancov priamo v Orangeu, a že celý, podotýkam
celý ten reklamačný proces mám teda prejsť ešte raz, ak chcem aby sa to vyriešilo.
Nepáči sa mi takýko postoj zamestnancov k tomúto problému.
Naposledy upravil skyso dne 27. 12. 2007 22:32, celkově upraveno 1
***************
Dell XPS m1210 12'1| 1280x800 WXGA | CoreDuo 1,6GHz | 2x512MB 667MHz | 80GB HDD | GeForce 7400Go 256MB TurboCache | 8x/24x DVD/CD RW DL | Webcam | WiFi |
skyso
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MaTTo S 27. 12. 2007 22:25

fuha tak to je mrzute ked je novy reklamacny poriadok od jula 2007 a zamestnanci operatora onom nevedia ani v novembri 2007 .Ale ved svedci to o kvalite operatora a cele je to velky bordel stymi reklamaciami by som povedal len osoba co to kupila a len do orange ... no este doteraz sa ztoho neviem spametat ---
kazdopadne by som na tvojom mieste napisal do orange staznost ako ti aj poradili
MaTTo S
Junior

Odeslat příspěvekod skyso 27. 12. 2007 22:30

to sa chystam na zajtra..len som zvedavy, ci im to prinesiem na usb kluci, lebo prepisovat sa im to isto nebude chciet:)..
***************
Dell XPS m1210 12'1| 1280x800 WXGA | CoreDuo 1,6GHz | 2x512MB 667MHz | 80GB HDD | GeForce 7400Go 256MB TurboCache | 8x/24x DVD/CD RW DL | Webcam | WiFi |
skyso
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Emil99 28. 12. 2007 19:24

A na ktorom predajnom mieste to bolo?Nech tam radsej ani nechodime a nezdrziavame sa.
Emil99
Junior

Odeslat příspěvekod Miko_OSK 30. 12. 2007 10:22

Je to dost komplikovany pripad, v kazdom pripade nic inet ti ani nemohol povedat, len na 905 ta mohol odkazat. No cele mi to pripada ako riadna blbost aj zo strany Orageu ako takeho, bo uz davno plati pravidlo, ze v pripade FO-N mozu do opravy doniest MT aj manzel, manzelka majitela telefonu (je tam nejake bezpodielove vlastnictvo ci co..) V kazdom pripade ti tu reklamaciu nemali dovod stornovat.... A to ze ti predajca volal a tak cez telefon od teba pytal osobne udaje ineho cloveka nebol celkom spravny postup, mal sa cez teba nakontaktovat na vlastnicku telefonu, ju zavolat na predajne miesto (samozrejme musela by prist este ten den, bo on musi vypisat online formular este ten den ako dostane telfon z opravy) - tak ze to vypytal od teba vlastne toto vsetko obisiel....
Miko_OSK
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků