od e1 14. 12. 2006 11:57
(2) Reklamácia sa uplatňuje v podniku, ktorý službu poskytol. Ak bola reklamácia podaná úradu, úrad takú reklamáciu bezodkladne postúpi podniku, proti ktorému sa reklamácia podáva. Právo na reklamáciu nemožno v reklamačnom poriadku obmedziť, ak bolo uplatnené v lehote učenej v reklamačnom poriadku; táto lehota nesmie byť kratšia ako 30 dní. Podnik je povinný písomne oznámiť účastníkovi výsledok prešetrenia jeho reklamácie v lehote uvedenej vo vššeobecných podmienkach, ktorá nesmie byť dlhššia ako 60 dní, inak sa reklamácia považžuje zauznanú.
Tento odstavec nepíše o tom že reklamácia je 60 dňová iba v prípade že je podaná cez úrad, ale o tom, že reklamácia je všeobecne maximálne 60 dňová, s tým, že keď táto reklamácia sa podá úradu, tak, tento ju postúpi ďalej, a je tam ešte informácia, že aký minimálny čas má zákazník na spätné podanie reklamácie kde zákon určuje, že minimálna doba na spätnú reklamáciu je 30 dní, čo je inak smiešne málo, ale tu operátor spätne akceptuje reklamáciu aj na dlhší čas (viem že u Orange sú to 3 mesiace).