Jeden o voze, druhý o koze
Je nad slnko jasnejšie, že v konečnom reťazci je zodpovednosť za nekvalitu len a len u výrobcu
Je nad slnko jasnejšie, ale len niektorým, že značná časť mobilov Orange je bez záruky, a to je dobre, keď budú vedieť viacerí, prečo je tomu tak, stačí prieskum trhu a pohyb mobilov.
Je nad slnko jasnejšie, že dávam ruky preč od mobilov Orange, ktoré majú potvrdený záručný list po 1.7.2007. Zatiaľ som nestretol človeka, ktorý by mi mobil daroval, alebo chcel predať, a chcem na svoje náklady zaplatiť splnomocnenie u notára (nechce poskytovať citlivé údaje iným osobám, ako rodné číslo, číslo občianskeho preukazu a pod. - teda osobné údaje). Ale ani ja by som to neurobil ani blízkej rodine do 3. pokolenia, tobôž iným osobám
Je nad slnko jasnejšie, že Orange si sám komplikuje situácie a je len na čase a jeho zákazníkoch, ako sa v tom zorientujú.
Záver:
už nie som Orange a ani nemám nutkanie sa s nimi doťahovať o tom, čo je jasné každému sedliakovi, mne to je jasné (i
de ale o princíp a spokojnosť mnohých v Orange, ktorí čusia, lebo majú strach)