Obchodní podmínky kasa.cz - lhůta vrácení zboží (14dnů)

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod tom-cz 13. 4. 2005 14:27

Podle zákona mám právo při zásilkovém obchodu odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Docela mě vyvedl z míry text ze stránek kasa.cz:

http://kasa.cz/index.php?0:5
Pokud jste již zboží obdržel-a a převzal, zašlete jej zpět na naší adresu uvedenou v sekci kontakt a to za následujících podmínek

* musí byt v původním nepoškozeném obalu
* nesmí být použité
* musí být nepoškozené,
* musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.)
* s originál dokladem o koupi


Mělo by to být tak, že si třeba koupím telefon, týden používám, pak zjistím že mi nevyhovuje a chci ho vrátit. Na telefonu nebudou žádné oděrky, ale bude použitý. Podle předchozího textu nemám právo telefon vrátit. Myslím že na toto nemají právo. Co si myslíte vy?
Nevím jestli to je kec nebo ne ale na konci je větička o tom že obchodní podmínky připravovali ve spolupráci se Sdružením obrany spotřebitelů ČR.
tom-cz
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gloe 13. 4. 2005 15:55

S tvym tvrzenim souhlasim, ale jinak nefim. Asi by to chtelo se zeptat nakyho pravnika, policie CR nebo zavolat primo jim do obchodu.
Gloe
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iwigirl 13. 4. 2005 21:50

Minimálně tím,že požadují vrátit výrobek v původním neporušeném obalu,porušují zákon.Toto ustanovení se týká pouze audio a video nahrávek.
A u toho používání si nejsem úplně jista,odpověď dodám později,nemám při ruce moudré knihy.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Object 15. 4. 2005 16:45

"Nepoškozeném" a "neporušeném" je dost velký rozdíl....
Podle mne je znění podmínek korektní, protože příslušné paragrafy Obchodního zákoníku mají za úkol postavit na roveň zákazníky, kteří jsou znevýhodněni vůči nakupujícím v kamenném obchodě tím, že si zboží nemohou při koupi "vlastnoručně ověřit". V žádném případě mu nemá zajistit nadstandardní postavení, třeba právě možnost 14ti denního bezplatného testování... Ochrana tedy zajišťuje zákazníkovi provést "pasivní" výběr zboží a vrátit třeba obuv či oblečení, které je mu malé/velké, má jinou barevnost než v katalogu ap. a u mobilu je to podobné.
Object
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dejvidek 16. 4. 2005 10:51

Gloe píše:...policie CR...

Co má společného Policie ČR se vztahem kasa.cz a zákazník? :D
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod iwigirl 16. 4. 2005 18:27

zmizel mi odsud prispevek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!byl v nem odkaz na konkretni zakon,kde lze vycist podminky vraceni zbozi zakoupeneho prostrednictvim dalkove komunikace.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 16. 4. 2005 18:52

iwigirl píše:zmizel mi odsud prispevek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!byl v nem odkaz na konkretni zakon,kde lze vycist podminky vraceni zbozi zakoupeneho prostrednictvim dalkove komunikace.


Během dneška probíhá stěhování fóra na nový server. Bohužel ale došlo k tomu, že některé příspěvky z dnešního dopoledne zmizely. Za způsobené problémy se omlouváme.
Zdeněk L.
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Asspenn 17. 4. 2005 09:20

iwigirl píše:Minimálně tím,že požadují vrátit výrobek v původním neporušeném obalu,porušují zákon.Toto ustanovení se týká pouze audio a video nahrávek.
A u toho používání si nejsem úplně jista,odpověď dodám později,nemám při ruce moudré knihy.,/quote]


Myslíš že z tebe bude dobrý právník, když se často snažíš v záplavě ostatních slov nejakého suverénního tvrzení nenápadně zaměnit to nejpodstatnější? Na nepozorné nebo povrchně čtoucí to má bezpochyby žádoucí účinek, tady to ale není zapotřebí. Že nepoškozený obal není totéž co neporušený už tě někdo upozornil přede mnou. Rozčilovat se s řádkou vykřičníků nad zmizelým příspěvkem ti taky jde hezky, co takhle ještě naučit se napsat aspoň sorry když je tvůj příspěvek nepravdivý a zavádějící a někdo tě na to upozorní?

A na druhé straně bez chytrých knih (zato s celým netem k dispozici :lol: ) nevíš, jak je to s použitím během 14denní lhůty? Rozhodně neslouží k ověřování vlasností a technických parametrů výrobku. Naprosto přesně to popsal Object.
Prý je chytré učit se z vlastních chyb. Přijde mi chytřejší učit se z chyb jiných, nejlíp pak z chyb těch chytrých, a vlastní radši nedělat.
Asspenn
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 17. 4. 2005 09:53

A ja tu na to odpovidala,omlouvala jsem se a vysvetlovala to.Jenze ten prispevek zmizel.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod iwigirl 17. 4. 2005 09:58

a co se týče mých znalostí-ačkoliv nepředpokládám,že by tě to zajímalo-ty,které mám,mám zatím převážně z vlastní iniciativy,protože s platným právem ve škole teprve začínáme.Takže asi tak.Za rok ti tu vysypu z rukávu veškeré potřebné info.Aspoň se ale snažim pomoct.
iwigirl
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků