www.novymobil.cz - FOTO - Motorola MPX200

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod cmoudina 12. 6. 2005 20:05

Váhal jsem ,jestli to sem mám napsat, ale kéž je moje blbost varováním pro ostatní.Toužil jsem po Motorola MPX200.Už delší dobu jsem srovnával ceny, obchody...Objednal jsem na výše uvedeném E-shopu, Soukupův hlas v úvodu po přihlášení na stránku je tak důvěryhodný... :tleskani Pravda - cena 3600 mi MĚLA něco napovědět, ale na odkazu k telefonu žádná varování nebyla, záruka 2 roky - vše vypadlo seriosně.Po dvou dnech mobil přišel PPLkem - DĚS...
Krabice se španělským popisem/....prodáváme telefony určené pro výhradně pro český trh... :pozor2 /, krabice jako když krávě z huby vypadla - na obálce s krabicí "pečeť "- uvnitř vše v sáčcích, které byly cca 2M používaly k uschování mastnejch šroubů, nebo svačin - bez kabelu, bez karty/ netu bez upozornění na změnu obsahu balení/, no a na 1 a 2 stránce českého návodu nalepenej asi 1 cm dlouhej SOPEL zelené barvy :twisted:
Největší překvapení ale skrýval telefon - jasná šedivka s O operatorem napůl počeštěná a s takovou vůlí v kloubu, že už ji v tý jižní americe, nebo kde to ten borec sehnal museli používat aspoň půl roku....
Přiznám se, že po úvodní frustraci a 1/4 přemejšlení jakej jsem debil :shock: jsem okamžitě volal na číslo uvedené na prodejce - nebere, na druhé číslo - nebere - po 10 minutách - "u lékaře" jen SMS.Následně jsem tedy l hodině majitele e-shopu konečně zastihl.Bylo mi sděleno následující:
1. vůle v kloubu a nutnost domáčknutí v krajní otevřené poloze až máte pocit, že něco zlomíte je NORMÁLNÍ a nereklamovatelná - "lidi to furt reklamujou, ale zbvytečně".
2. obsah balení se soplem v návodu ? - "my jsem to nevěděli, že ty telefony budou v tomhle stavu"...??????? :twisted: - kabel -
ten už se tam dávno nedává....záruku máte u GSMOBIL - to by mne
zajímalo co by mi v gs mobilu na tuhle šedivku řekli...to by se mi
asi pěkně vysmáli.
3. tón toho pána byl docela vostrej - "nechte mně domluvit, já Vám k tomu něco řeknu a vy se pak k tomu vyjádřete".... no prostě d...l.
No už to zkrátím:
Telefon jsem nevracel, jelikož už nevěřím tomu, že bych své peníze dostal zpátky, spíš bych neměl ani telefon, ani peníze - prodal jsem ho s malou slevou na inzerát - asi si řeknete moje škoda, ale prostě důvěru k dalším transakcím s tímhle E-shopu už jsem v sobě nenašel.
Takže u http://www.novymobil.cz přátelé já teda už NIKDY.......
Naposledy upravil cmoudina dne 22. 6. 2005 20:53, celkově upraveno 2
cmoudina
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Monik@ 12. 6. 2005 21:38

MAM NAPROSTO STEJNOU ZKUSENOST :twisted:
Páni z novehomobilu.cz si snad vazne mysli, ze zakaznik je naprosty debil, ktery nepozna pouzivany mobil(odreny, bez samolepek na display, bez chybejiciho prislusenstvi, sloupana a ponicena krabice) od mobilu noveho!!!!! NEZKUTECNE !!!!
zbozi od novehomobilu.cz JIZ NIKDY VICE !!!!!!!!!!!!! :x :twisted:
iPhone 16GB (14.11.2008 - ? )
Monik@
Junior

Odeslat příspěvekod Monik@ 12. 6. 2005 21:42

Telefon jsem nevracel, jelikož už nevěřím tomu, že bych své peníze dostal zpátky, spíš bych neměl ani telefon, ani peníze - prodal jsem ho s malou slevou na inzerát - asi si řeknete moje škoda, ale prostě důvěru k dalším transakcím s tímhle E-shopu už jsem v sobě nenašel.
Takže u http://www.novymobil.cz přátelé já teda už NIKDY.......[/quote]

-------------------------------------------------------------------------------------

Ja jim ho zaslala zpet na reklamaci ( po xxx telefonatech) a penize mi vratili !!!!!! No jeste aby ne!!!
iPhone 16GB (14.11.2008 - ? )
Monik@
Junior

Odeslat příspěvekod mobilman 12. 6. 2005 21:56

cmoudina píše:Váhal jsem ...../quote]


se divim ze jste to vubec prevzal. ja veskere zasilky kuryrni sluzby prebiram tak ze nejdrive zkontroluji obal a obsah, a teprve potom kdyz mam vse rozbalene podpisu prevzeti - pokud je neco v neporadku a je to malickost napisu jen upozorneni k prevzteni, kdyz parkrat byl v neporadku i obsah prevzeti jsem nepodepsal a doplnil jen informaci o poskozeni a celou zasilku si dotycny ridic zase odvezl zpet....
je fakt ze se tento zpusob par firmam uz nelibil ale druha opakovana zasilka uz byla vzdy v poradku, takze se mi tenhle zpusob prebirani stale vyplaci dodnes ;-)
mobilman
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Driver 12. 6. 2005 23:03

Jo jedině tak, i když co se týče PPL, tak s nima mám takový zkušenosti, že jsem si pak pro zásilku musel jet autem 100km :twisted: :twisted: :twisted: Protože jsem si nechal poslat zásilku na vesnici (hodně lidí nás tam zná, stačilo se někoho zeptat) a řidič údajně nenašel naše číslo domu - pěkná kravina!!!

Jinak o novymmobilu už jsem podobných věcí pár četl, proto bych tam taky nic nekoupil. A vůbec nakupování přes e-shop je vždycky risk. Já bych mobil kupoval jedině v prodejně a vyzkoušel bych si ho tam.
Das Auto
Driver
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dejvidek 13. 6. 2005 07:16

cmoudina píše:Telefon jsem nevracel, jelikož už nevěřím tomu, že bych své peníze dostal zpátky, spíš bych neměl ani telefon, ani peníze. /quote]

Po přečtení této věty sem si přišel, že to píše někdo nenormální. Proč se proboha nedomáháš svých práv? Máš 14 dní na to, aby si zboží bez udání důvodu vrátil a dostal peníze zpátky. Tvoje výmluva je trapná, velmi trapná a budí podezření, že tahle "kauza" je zcela vymyšlená. Máš alespoň nějaké fotky toho co ti přišlo a v jakém stavu?
dejv
dejvidek
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod cmoudina 13. 6. 2005 16:07

nenormální ? Kde v sobě bereš tu sílu a oprávnění určovat, kdo je a kdo není normální a čí výmluva je a není trapná - jsi pánbůh ?
Když už si teda tykáme... :twisted:
Nebo, že by promovaný psycholog ?
Rozhodně jsem to sem nedával proto aby ses k tomu zrovna ty vyjadřoval - to nebyl příspěvek JENOM pro tebe....
Jak jsem se rozhodl je moje věc - to laskavě neřeš - je to myšleno jen jako varování pro ostatní - pro někoho "normální" a jasně zvládnutelná situace, pro někoho, kdo ale na netu nenakupuje a mohl by se do podobné situace LEHCE dostat odstrašující případ.
E-shop s mobilama nevlastním, aby sis nemyslel, že tady likviduju konkurenci.
Až budu potřebovat psychologickou pomoc a rozbor osobnosti tak se na tebe určitě obrátím, dost mě překvapilo, že něco takového místo ev. podpory je schopen zdejší moderátor.
cmoudina
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ten co naletel 13. 6. 2005 16:24

Monik@ píše:Ja jim ho zaslala zpet na reklamaci ( po xxx telefonatech) a penize mi vratili !!!!!! No jeste aby ne!!!


Jaky byl postup?
Naposledy upravil ten co naletel dne 13. 6. 2005 17:08, celkově upraveno 3
ten co naletel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Luke 13. 6. 2005 16:37

O tom že pan Peca (majitel novymobil.cz) je nesolidni a ulhany pán, tak o tom zcela nepochybuju z mnoha zkušeností, hlavně na starém fóru MM. Ale že by prodával dovozové telefony, tomu se mi příliš věřit nechce (i když možné je vše). Byl jsem osobně navštívit ten jeho krcálek na návsi ze kterého to řídí a i když bych si v takovém (obchodě) nic nekoupil, tak jsem si všiml jen telefonů CZ distribuce.

Tedy nechci v žádném případě obhajovat novýmobil ale styl a obsah příspěvku autora této diskuze vě mě nevzbuzuje ani trochu důvěry.
Navíc jak tu napsal moderátor, zákazník má svá práva a já bych na jeho místě zboží jednoduše vrátil. Prostě této povídce nevěřím...
Luke
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ten co naletel 13. 6. 2005 16:37

Mam uplne stejnou zkusenost. Stary mobil a na zarucaku je ke vsemu ze byl vyskladnen 30.5.2005 firmou gs mobil ale jako Motorola MPx 200 BAZAR. nekdo v novymobil si dal namahu,aby bilou korekcni paskou zakamufloval to slovicko bazar. maji nas totiz za totalni blbce.

!!!takze pokud nakupujete na novymobil.cz, tak necekejte novy ale stary mobil!!!
ten co naletel
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod J-o-U 13. 6. 2005 16:54

Špatná reklama je pořád jenom reklama :wink: :twisted:
J-o-U
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod monduha 13. 6. 2005 18:09

dejvidek píše:.... Máš 14 dní na to, aby si zboží
monduha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cmoudina 13. 6. 2005 18:13

přiznám se, že jsem netušil, kolik vzbudím nedůvěry.....
pravděpodobně jsem si to všechno měl vyfotit, nahrát hlasový záznam, udělat kopie z faktury, záručního listu a ještě počkat na výpis z měsíčního vyúčtování T-mobilu - no a pak to sem hezky všechno hodit, obrázek po obrázku - to asi těžko, že :shock:
kdo chce ať věří, kdo nechce ať nevěří - reakce podobně postižených výše hovoří za vše howghhhhh :hm

P.s. to monduha: račte si přečíst podmínky reklamace na novymobil - vše je trochu jinak :pozor2
cmoudina
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod J-o-U 13. 6. 2005 18:27

http://www.spotrebitel.cz Jinak pravo na vraceni zbozi ma zakaznik u kazdeho "bezdotekoveho" nakupu, tedy eshopy, teleshoping, zasilkove sluzby atd...
J-o-U
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Ukulelembo(smazano) 13. 6. 2005 18:27

monduha píše:Ale nikde nemůžu najít, z čeho to vyplývá. Pročetla jsem Zákon o ochraně spotřebitele, ale nikde jsem to nenašla.o/quote]


Obcansky zakonik (§53)
Ukulelembo(smazano)
Junior

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků