Satron - mobilky.cz

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

UPOZORNĚNÍ:
Při zakládání nového tématu v této sekci se řiďte těmito pokyny. Jejich nedodržení může vést k zásahu moderátorů fóra MobilMania.cz
Děkujeme.

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 5. 7. 2007 11:08

Třeba ho jednou opravdu dovezou. A věřím, že se najde vůl, který si ho u nich koupí :)
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martin-N66 7. 7. 2007 15:54

seterwohipikule píše:Třeba ho jednou opravdu dovezou. A věřím, že se najde vůl, který si ho u nich koupí :) /quote]

Si piš :lol: :lol: :lol:
Motorola RAZR2 V8
Martin-N66
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Berunka 8. 8. 2007 13:21

tak nevím co se děje novýho, platební rozkaz na moji žalobu byl vydán, ani to s ním nehlo a jak se do toho zapojila SOS kde je prý podaná žaloba konkrétně na bartka tak sem dneska strávila 2 hodky na policajtech kvůli svědecké výpovědi, takže jde asi do tuhého. chudák, jestli mu tohle stálo za to
Berunka
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Petr_One 8. 8. 2007 13:41

To sem zvědavej, jestli Bartka najdou, ten už je dávno v tahu a myslim, že mu zase pošlou jen předvolání k soudu...
»» Petr_One® ««
Petr_One
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Hlinda 30. 10. 2007 01:21

Satron s.r.o. převzal jako jednatel nějaký pan Sergiy Klishyn z Ukrajiny dne 12.9.2006.
20.9.2006 byla založena firma PAEGA s.r.o. s jednatelkou Marcelou Šmukovou a dne 28.5.2007 je založena firmy MOBILKY s.r.o. s jednatelkou Marcelou Šmukovou.

A jedna spojitost mezi Satron s.r.o. a MOBILKY s.r.o.:
Tel cisla na MOBILKY s.r.o.:
Tel. na pobočku: +420 777 22 33 77, +420 777 55 66 00
Tel. na objednávky: +420 777 222 120, +420 606 205 468
Tel. na splátkový prodej: +420 777 100 108
Tel. na reklamace: +420 777 200 211

Tel čísla na SATRON s.r.o.:
Informace o stavu objednávky na dobírku zjistíte na tel.: 777 222 120
Reklamace: +420 777 200 211
Objednávky: Tel: +420 606 205 468

Čísla jsou stejná, že by se kupovala firma i s mob. čísly? Rozhodně se nesnažím pošpinit firmu MOBILKY s.r.o. nebo PAEGA s.r.o. .Minimalně je to zajímavé.
Hlinda
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Kryštof Korb 30. 10. 2007 07:50

to bych označil skoro až za normalní, že se firma prodá i s telefony ;)
near field | Úplně všechno o NFC.
Kryštof Korb
NokiaManiak
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod spiii 15. 11. 2007 09:50

Lidi ja se Vám divim. Každý z případů co jsem tu četů se dá řesit přez COI. Telefony nejsou levná záležitost a vyplatí se to řesit. Bud staci pohrozit, že s tim pujdete na COI, nebo kdyz to nepomuze tak s tim opravdu jit. Mel jsem kopacky za 2500,- ze Citysportu. Po ctyřech mesicich se rozpadly. Byl jsem to reklamovat a oni mi rekli ze jsem s nima spatne zachazel. Nejprve jsem s nima jednal slusne, ale kdyz to neslo tak jsem sel na COI. Po soudu, ktery jsem vyhral jsem dostal 3500,- za kopacky (jsou tam nejaky procenta urok po prekroceni 30ti denni doby na zaruku) a soud hradili oni. Takže když už od nich někdo neco koupi, nesmi se bat a treba na tom jeste vydela jako ja na tech kopackach..:) hodne stesti..
spiii
Junior

Odeslat příspěvekod Mischelinka.OK 15. 11. 2007 10:34

Tak to Ti vážně skvěle vyšlo ale musí mít člověk odvahu no! :|
Já sem měla od satronu telefon a bohužel i přítel ale oboum se nám ho podařilo prodat a už tam víckrát nepáchneme samozřejmě!
Naco bych tam couvala, když můžu zajet popředu :-)

Alcatel wap -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230 -> Nokia 5800 -> Samsung galaxy S III NEO
Mischelinka.OK
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HONZ4 17. 11. 2007 18:56

Teprve teď jsem si přečetl vaše příspěvky a asi trochu pozdě... V pondělí mi má přijít N95 8GB od mobilky.cz, tak ho zkrátka nepřevezmu a koupím v kamenném obchodě.. Njn blbost=)
HONZ4
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod vaclavbarak 17. 11. 2007 20:41

HONZ4: No tak nepřevezmi balíček vždyť je to tak drahý mobil.
vaclavbarak
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ConPower 17. 11. 2007 20:54

To přece píše, že ho nepřevezme. :D
ConPower
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod Mischelinka.OK 19. 11. 2007 10:27

HONZ4 píše:Teprve teď jsem si přečetl vaše příspěvky a asi trochu pozdě... V pondělí mi má přijít N95 8GB od mobilky.cz, tak ho zkrátka nepřevezmu a koupím v kamenném obchodě.. Njn blbost=)d/quote]


To buď rád, žes narazil na tuto diskuzi včas! :wink:
Naco bych tam couvala, když můžu zajet popředu :-)

Alcatel wap -> Nokia 3310 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230 -> Nokia 5800 -> Samsung galaxy S III NEO
Mischelinka.OK
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod HONZ4 19. 11. 2007 15:04

tak teď mi přišel balíček a nepřevzal jsem ho s tím, že je to chyba a nic jsem si neobjednal :wink: Už jsem si telefon objednal u nás v obchodě, ale příjde mi až tak za 10 dnů... Určitě je to lepší, už je kvůli tomu, že jsem se tam chodil vyptávat a sosal z prodavačů informace.. zaplatím za něj 20 tis. ale lepší než pochybné mobilky 8)
HONZ4
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod senoritac 21. 11. 2007 12:05

také jsem se nechala nachytat firmou Paega- mobilky.cz. Chtěla sem mobil nokia 6267 levander, nikde ho moc neměli, tak sem byla ráda,že je to v Praze a můžu si pro něj dojít. Už při koupi se prodavč choval nestandartně- trochu jak blb, záručák Paega místo Nokia mi přišel trochu divný,ale byla sem ráda,že sem mobil sehnala. Ze stránek nokia sme přehráli firmware ale ouha čeština zmizela a nikde nebyla. tak sme volali do cellnetu zda to přehrají na počkaní, ale dozvěděli sme že za prachy, že mobil je z německa a s každou prkotinou budu muset za nima a ne třeba do cellnetu. tak odstoupení od smlouvy- no ale to bylo snad nejhorší. Tak arogantního, hloupýho a nechutnýho člověka sem ještě nepotkala, takové jednání si snad obcxhodník prostě nemuže dovolit. Samozřejmě s námi vyběhli že to nelze a že nuznají a kdesi cosi. Požádla sem o vyjádření SOS, sepsala odstoupení, ! vyjádření a šla tam is přítelem a trvala na svém .Keců plnou hubu měl, řítlee sme msuela držet aby mu nenatáhl. Prostě děs. Jak se říká,že nejhorší je srážka s blbcem ,tka je to pravda. no ale světe div se, za pár dní dopis od paní jednatelky, že mi vrátí peníze. Ha no ale to jednání to bylo na to snad to nejhorší a opravdu už nikdy nikdy v životě OPRAVDU VARUJU VŠECHNY, DOBŘE SI ROZMYSLETE JESLTI VÁM PÁR STOVEK STOJÍ ZA TY NERVY a těm co již nakoupil,přeji ať jim ten telefon ty 2 roky vydží a už s nimi jednat nikdy nemusejí- je to stejné ˇat je to satron či paega. Na stránkách SOS pod zkušenostmi je sposuta příspěvků a přichátejí nové právě i na firmu Paega
senoritac
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod JoudaSvejk 10. 1. 2008 17:13

Vážení přátelé. Nenašel jsem (možná jsem špatně četl) v této diskusi nic kladného na téma Paega alias Mobilky, proto se cítím povinnen něco připojit. Koupil jsem jejich "zboží ve zvláštním režimu", t.j. použité - viz jejich nákupní řád, aniž bych zaznamenal že použité je. Skutečně myslím jsem nový telefon dostal. Protože jsem se ale bál mít na něj záruku jako na použité, chtěl jsem ho vrátit. Účtenka a jejich řád hovoří jasně. Dokonce bych měl mít záruku omezenější, než praví zákon. Viz čl.VII Nákupního řádu, který praví že u zboží "nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci". A já ten mobil převzal... Velice pozitivní v tomto světle vidím fakt, že jejich zodpovědnost za vady, které se vyskytly před převzetím, trvá 24 měsíců. Viz záruční list.
Říkal jsem si že asi budou nějaké potíže s vrácením ale už při třetí návštěvě mi vyšli vstříc a já mám peníze zpět resp. utracené u konkurence. Šlo jen o to vysvětlit si, zda nabízené zboží je nebo není použité. Nemůže být obojí, vedlo by to totiž k nemožnosti vyhovět prokazatelnosti účetních záznamů jak ukládá Zákon o účetnictví.
Druhou věcí bylo přesvědčit je, že když jdu po ulici a kouknu do krámu tak apriori nepředpokládám použité zboží. I to nakonec naštěstí pochopili a tím mi vyšli vstříc. Že mi nestačilo, že na webu jiné firmy mají vyvěšený Nákupní řád, ani že ho mají v tištěné podobě v rohu za pokladnou v držáku na zdi. Asi také četli §10, odst.6 Zákona o ochraně spotřebitele kde se píše že "Při prodeji použitých...výrobků...musí prodávající na tyto skutečnosti spotřebitele PŘEDEM ZŘETELNĚ upozornit."
Takže lidi nehaňte je, zkuste být trochu objektivní a se svými problémy znovu zajděte do Rumunské. V obchodě nepadlo jediné neslušné slovo a jednání proběhlo myslím v přátelské atmosféře. Mnoho štěstí. Já jsem s nimi spokojen.
JoudaSvejk
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků