Vyber noveho telefonu pro praci

Srovnávání telefonů a hodnocení obchodů s telefony

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Ve fóru rozjíždíme nový bazar. Pojďte prodávat, nakupovat nebo měnit

UPOZORNĚNÍ:
Při zakládání nového tématu v této sekci se řiďte těmito pokyny. Jejich nedodržení může vést k zásahu moderátorů fóra MobilMania.cz
Děkujeme.

Odeslat příspěvekod romannet 5. 11. 2019 12:27

Zdravim, muj telefon odchazi pomalu do vecnych lovist a uprimne po velmi dlouhe dobe jsem tedy nucen si vybrat nejakou adekvatni nahradu. Bohuze na dnesnim trhu me vesmes nic moc nezaujalo a kdyz uz ano, tak cenove je to opravdu hodne (note 10/10+) a tam si potrebuju byt jisty ze investovane penize mi za to stoji. Popisu tedy jak telefon pouzivam, co od nej cekam a budu rad za kazdou radu/zkusenost.
Pracuju jako manager, takze telefon mam vesmes neustale v ruce: emaily, web, hudba, ale i excel, word, appky, ruzne nastroje na vypocty, x telefonatu denne, x zprav denne, 3 firemni komunikatory, video cally, chaty apod proste rekneme od rana do vecera neustale neco. Z toho duvodu potrebuju nasledujici:
– dostatecne velky display (hlavne dlouhe maily, excely..)
– aby se nezadychal + propojeni snad s cimkoliv, cloud, pc atd
– vydrz baterky – ocekavani je ze rano odpojim a do vecera funguju, ne ze v 11 dopoledne resim ze mam 40% baterky a nemuzu pouzit navigaci v aute aby se mi telefon nevyhulil.
chapu ze s temito pozadavky to nebude telefon za 5k, ale zase si nejsem jisty jestli note nebo note+ neni za tu cenu zbytecny. Budu rad za prakticke zkusenosti, navrhy. Nejsem predpojaty vuci nejakym znackam, nepotrebuji nutne velke padlo, ale proste pracovni nastroj. dekuji
romannet
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 5. 11. 2019 12:35

na práci Note 10+ jasná volba, jinak co se týče dlouhé výdrže, tak Asus Zenfone 6 případně nově představený Xiaomi Mi Note 10 Pro
Nick Cave
Pokročilý

Odeslat příspěvekod romannet 5. 11. 2019 12:58