Stránka 1 z 1

Čína, nejsou schopni provést záruční opravu

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 8. 2016 12:54
od vojtechsindelar
Zdravím,
koupil jsem si mobil (UMI Iron Pro) z Geekbuying.com. Po pár měsících přestaly fungovat tlačítka hlasitosti a blblo LTE. Poslal jsem to na záruční opravu. Když jim telefon došel, napsali mi, že už se nevyrábí a že ho nemůžou opravit. Nabídli mi, že mi dají slevu na jinej telefon a nebo vrátí 40 dolarů (telefon stál 150). Má s tím někdo zkušenosti? 40 dolarů je směšné protože oni jsou za opravu telefonu zodpovědní měli by vrátit plnou částku...

Re: Čína, nejsou schopni provést záruční opravu

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 8. 2016 13:33
od roy1
Jestli si platil přes PayPal a od koupě neuplynulo ještě 180 dní, otevři spor a požaduj fullrefund, šance na úspěch 99%. Pokud si bláhově platil jinak anebo už uplynula lhůta, musíš vyjednávat, Číňan je obchodník, nejlépe se dohodnout na jiném modelu s tvým mírným doplatkem, těch 40$ od nich je málo.

Re: Čína, nejsou schopni provést záruční opravu

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 8. 2016 13:43
od Marus
Já bych to viděl následovně:
1) Rozluč se se $150. Principiálně, prostě na ně zapomeň, uvidíš, že se ti uleví.
2) Pokud jsi platil přes paypal a je to do půl roku, dej dispute.
2a) Dispute ale nemusí vyjít.
3) Pokud je to více než půl roku (co kryje paypal), máš smůlu. Nikdo číňana nepřesvědčí k tomu, aby ti vrátil telefon, nebo plnou částku.
4) Zeptej se jich, kolik stojí oprava + poštovné zpět. Pouvažuj, jestli ti to stojí za to. EDIT: Sory nečetl jsem správně, že tě už poslali k šípku

Jinak, měl jsi smůlu. Telefon, pokud se pokazí do půl roku, je docela slušná šance nějak vyreklamovat. Po této době už je to ve hvězdách.

Re: Čína, nejsou schopni provést záruční opravu

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 8. 2016 14:15
od opasino
I kdyz je sance mala, zkusil bych vyjednat alespon o nekolik dolaru vice. Holt tyto nakupy jsou vzdy rizikem. Ale nedelej si tezkou hlavu, prijit se da daleko o vic a to i nakupem v CR.