Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Milos 26. 9. 2020 20:59

Emtéčko má na SIM kartách standartně aktivovanou službu Registr zmeškaných hovorů.

Tuto službu by mělo jít aktivovat nebo deaktivovat klíčovým slovem ZHO A (aktivace) nebo ZHO D (deaktivace) odeslaným přes SMS na číslo 999111.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod 790511 16. 10. 2020 18:06

Minulý měsíc jsem přešel k Emtéčku. Hned jsem si nastavil inkasní platbu. Dostal jsem první fakturu se splatností do 16.10., ale dodneška se inkaso neprovedlo. Je to normální? Na faktuře ani není uvedeno, že si peníze strhnou inkasem.
790511
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Doc. Chocholoušek 16. 10. 2020 19:15

Asi záleží, kdy přesně byla nastavena - jestli se jim stačilo dostat do zúčtovacího systému. Já to přenastavoval na konci minulého měsíce a vše proběhlo dobře. Strhávají to tuším tak kolem 14., opravdu až těsně kolem splatnosti. A pak samozřejmě záleží, jestli je vše správně nastaveno v bance...
Doc. Chocholoušek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod 790511 16. 10. 2020 20:04

Nastavoval jsem to 21. září. Na jejich webu jsem sice nikde nenašel informace o nastavení inkasa, ale předpokládám, že platí to bankovní spojení, co mají uvedeno dole na titulní stránce.
A je to opravdu tak, že při nastaveném inkasu se o tom na faktuře nic nepíše?
790511
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 16. 10. 2020 20:32

na faktuře nebývá uvedena inkasní platba, pokud první platba neproběhla, musíš zaplatit převodem z účtu, informuj se na info@emtecko.cz, další už by měli strhávat sami, pokud máš svolení k inkasu i v bance
Nick Cave
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirys 17. 10. 2020 07:36

790511 píše:Nastavoval jsem to 21. září. Na jejich webu jsem sice nikde nenašel informace o nastavení inkasa, ale předpokládám, že platí to bankovní spojení, co mají uvedeno dole na titulní stránce.
A je to opravdu tak, že při nastaveném inkasu se o tom na faktuře nic nepíše?

V samoobsluze je kolonka na nastaveni inkasa ... Tam zadáš z kterého ůčtu to mají stáhnout ...
jirys
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 790511 17. 10. 2020 10:09

Jo, to je mi jasné a to jsem samozřejmě udělal, když píšu, že jsem si nastavil inkaso. Ale nikde jasně nepíšou, jaké číslo účtu se má zadat při povolení inkasa v bance. Zadal jsem tam tedy to, které mají uvedeno dole na webu.
790511
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jirys 17. 10. 2020 11:31

tak potom je nejlepší zavolat přes týden na infolinku .
Nemám
jirys
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zantovsky 17. 10. 2020 14:55

790511 píše:Jo, to je mi jasné a to jsem samozřejmě udělal, když píšu, že jsem si nastavil inkaso. Ale nikde jasně nepíšou, jaké číslo účtu se má zadat při povolení inkasa v bance. Zadal jsem tam tedy to, které mají uvedeno dole na webu.


Jo, to je správné číslo účtu pro inkaso.
zantovsky
Junior

Odeslat příspěvekod tomus 20. 10. 2020 14:53

Dle informací Emtéčka na Facebooku, již konečně opět lze vypnout internetový balíček i přes samoobsluhu, už tedy není nutné volat nebo mailovat operátorovi. :-)
tomus
Junior

Odeslat příspěvekod alfas123 21. 10. 2020 05:20

Po zdražení základu z 4 Kč na 25 Kč, už to nie je výhodné ako predtým na parkovanie čísel. Mal by niekto odporúčanie na alternatívu?
alfas123
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod peta809 21. 10. 2020 07:07

Třeba Kaktus za 50 Kč na rok, nebo nulový tarif od Vodafonu.
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ondrej1 21. 10. 2020 07:10

Používám Kaktus za 50 Kč na rok.
Ondrej1
Junior

Odeslat příspěvekod alfas123 21. 10. 2020 07:55

Ako funguje ten kaktus, prosim?
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ze.us 21. 10. 2020 08:28

Skvele, je to predplacenka, takze staci dobit na webu kartou 50 Kc a nic nemusis utracet.
ze.us
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků