Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Obyvatel 23. 9. 2020 07:14

Proč nejdou v nové samoobsluze aktivovat data? Mám aktivované mini, několik měsíců jsem používal jinou SIM kartu, tak jsem si tenkrát nechal deaktivovat data. To se jim musí zase napsat?
Obyvatel
Junior

Odeslat příspěvekod suram 23. 9. 2020 07:18

Asi jim to programuje externí firma a každá funkce něco stojí, v konečném důsledku by to hradili zákazníci navýšením cen v ceníku a to asi nechceš.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 23. 9. 2020 07:47

Re: suram
Ale to snad ne ;-)
anonymni

Odeslat příspěvekod Obyvatel 23. 9. 2020 09:20

Tak v samoobsluze to prý půjde prvního v měsíci.

-- 25. 9. 2020 09:29 --

Už to jde :-)
Obyvatel
Junior

Odeslat příspěvekod tubik 25. 9. 2020 19:06

Aplikace je konecne v Google Play (https://play.google.com/store/apps/deta ... el.emtecko), ale dopadlo to jak jsem cekal - je to jenom prohlizec s webovou samoobsluhou, jediny co to umi navic je, ze pokud jste offline, tak vam vyskoci menu s moznosti poslat FUP reset SMS.
tubik
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 20:12

No tak aplikace sice funguje, ale nedá se nastavit vcelku nic, co by nešlo nastavit ve staré samoobsluze. Jen vizuální změny a né vždy k lepšímu. I vcelku elementární záležitosti je nutné řešit e-mailem či zavoláním na infolinku. Jsem zvědavý ve které pětiletce bude mít emtéčko tu další verzi samoobsluhy a aplikace, která přinese alespoň trochu pokročilejší funkce.

-- 25. 9. 2020 21:15 --

Obyvatel píše:Tak v samoobsluze to prý půjde prvního v měsíci.

-- 25. 9. 2020 09:29 --

Už to jde :-)

Zajímavé, mě tvrdili, že kvůli deaktivaci datového balíčku se bude muset volat na infolinku nebo napsat e-mail. Tak nevím, kde je pravda.
anonymni

Odeslat příspěvekod 790511 25. 9. 2020 20:37

Jsem u Emtéčka nově od tohoto týdne a mám tarif mini, bez datového balíčku (na data mám zatím jinou SIM). Co je to ta aktivace dat, o které tady mluvíte? Nemůžu si pak někdy v případě potřeby jen aktivovat jeden z těch datových balíčků? Proč je v samoobsluze položka "APN internet – LTE" zašedlá a není u ní tlačítko pro zapnutí?
790511
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 9. 2020 21:05

Položku APN Internet - LTE neřešte. Normálně aktivujte balíček, který chcete používat, jednou měsíčně se dá změnit, přičemž platíte poměrnou sumu za dobu, po kterou je konkrétní balíček využíván, ale data máte k dispozici celá. Deaktivovat se dají data jen ke konci měsíce, bohužel jen přes infolinku nebo e-mailem.
anonymni

Odeslat příspěvekod imaster 26. 9. 2020 04:57

Položku APN internet si můžeš nechat aktivovat na infolince. Já si ji nechal aktivovat z důvodu VoLTE volání.
imaster
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 07:11

Se zapnutím datového balíčku se zapne i položka APN Internet LTE ;-)
anonymni

Odeslat příspěvekod Obyvatel 26. 9. 2020 08:42

sullaemail píše:Zajímavé, mě tvrdili, že kvůli deaktivaci datového balíčku se bude muset volat na infolinku nebo napsat e-mail. Tak nevím, kde je pravda.
Kvůli deaktivaci ano, napsat email. Jenže mě pak v samoobsluze chyběla možnost aktivace.
Obyvatel
Junior

Odeslat příspěvekod imaster 26. 9. 2020 08:52

sullaemail píše:Se zapnutím datového balíčku se zapne i položka APN Internet LTE ;-)

Ano, ale po deaktivaci balíčku se položka zase vypne. Alespoň u mě to tak bylo. Protože já internet od Mt používám jen do zahraničí, na doma mám data manii 100GB.
imaster
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marvy 26. 9. 2020 10:52

Daji se data deaktivovat i v prubehu mesice?
marvy
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 26. 9. 2020 11:13

marvy píše:Daji se data deaktivovat i v prubehu mesice?

Nedají, vždy se vypnou až ke konci zúčtovacího období (konec měsíce). Požadavek na vypnutí samozřejmě můžete provést během celého měsíce ;-)
anonymni

Odeslat příspěvekod volnicko 26. 9. 2020 18:15

Pardon, pokud to tu padlo. Nevite, jak je defaultne nastavena sluzba registru zmeškaných hovorů, případně zda lze nastavit?
Tedy nějaké SMS, že mi bylo voláno, když byl telefon mimo signál.

Díky moc.
volnicko
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků