Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vterra 3. 9. 2020 12:15

Samoobsluhu mají, kvalitu VPN neumím posoudit, ale firmám rozhodně Emtéčko NEDOPORUČUJI z důvodů finančních služeb. 1) Nelze hradit platební bránou. Prostě ji nemají. 2) Pokud nestihnete zaplatit včas, pokutují Vás 100 Kč, což je v pořádku, ale zároveň zablokují i příchozí hovory a SMS, takže nemůžete ke svému elektronickému bankovnictví a tím ani zaplatit !!!! 3) Pravděpodobně záměrně prodlužují opětovné zapojení s odůvodněním, že ani druhý den nemají platbu na účtě, což není možné. Taktéž vám uzavřou samoobsluhu s fakturou. 4) Telefon v takovém případě nelze ani přesměrovat. Tato situace téměř nemá řešení a jde zjevně o celkem nepochopitelnou strategii.
vterra
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Milos 3. 9. 2020 15:44

Kvalita VPN je dobrá a faktury platím inkasem, takže problém s pozdě zaplacenou fakturou jsem nikdy řešit nemusel.

Zablokování všech hovorů i SMS (i těch příchozích) mi přijde hodně zvláštní :shock:
Milos
Junior

Odeslat příspěvekod hexacore 3. 9. 2020 18:28

vterra píše:Samoobsluhu mají, kvalitu VPN neumím posoudit, ale firmám rozhodně Emtéčko NEDOPORUČUJI z důvodů finančních služeb.


Tak ono staci mit dobrou platebni moralku a neprehlizet vyzvy o nezaplacene sluzbe. Ihned druhy den po splatnosti nikomu nic neblokuji. Byl jsem u nich temer 2 roky.
hexacore
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod rmrf 3. 9. 2020 18:34

vterra píše:Samoobsluhu mají, kvalitu VPN neumím posoudit, ale firmám rozhodně Emtéčko NEDOPORUČUJI z důvodů finančních služeb. 1) Nelze hradit platební bránou. Prostě ji nemají. 2) Pokud nestihnete zaplatit včas, pokutují Vás 100 Kč, což je v pořádku, ale zároveň zablokují i příchozí hovory a SMS, takže nemůžete ke svému elektronickému bankovnictví a tím ani zaplatit !!!! 3) Pravděpodobně záměrně prodlužují opětovné zapojení s odůvodněním, že ani druhý den nemají platbu na účtě, což není možné. Taktéž vám uzavřou samoobsluhu s fakturou. 4) Telefon v takovém případě nelze ani přesměrovat. Tato situace téměř nemá řešení a jde zjevně o celkem nepochopitelnou strategii.


Ten kdo platí včas, žádné problémy patrně nepociťuje. Firma, která neplatí včas, je poněkud nedůvěryhodná.
rmrf
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Ludmila.Stanova 3. 9. 2020 21:20

Potom je nedůvěryhodných 80% firem. Placení po splatnosti je bohužel normální. Mnohdy jsou v tom firmy nechtěně, protože čekají na zaplacení svých faktur, aby mohly zaplatit zase svoje závazky... Pracuji celý život jako fakturantka nebo na obdobných pozicích a ještě jsem snad nepracovala ve firmě, která by aspoň někdy neplatila po splatnosti. :-/
A něco k tématu - jestli pár dní po splatnosti blokují příchozí hovory a SMS, tak to je trochu moc, a to nejen pro firmy.
Ludmila.Stanova
Junior

Odeslat příspěvekod suram 3. 9. 2020 23:33

No asi se nechtějí dostat do druhotné platební neschopnosti a platit pozdě svým dodavatelům a zaměstnancům?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod sullaemail 4. 9. 2020 05:34

Ludmila.Stanova píše:Potom je nedůvěryhodných 80% firem. Placení po splatnosti je bohužel normální. Mnohdy jsou v tom firmy nechtěně, protože čekají na zaplacení svých faktur, aby mohly zaplatit zase svoje závazky... Pracuji celý život jako fakturantka nebo na obdobných pozicích a ještě jsem snad nepracovala ve firmě, která by aspoň někdy neplatila po splatnosti. :-/
A něco k tématu - jestli pár dní po splatnosti blokují příchozí hovory a SMS, tak to je trochu moc, a to nejen pro firmy.

Platit po splatnosti normální není!
Datum splatnosti je nejzazší termín, do kdy musí být peníze na účtu dodavatele. Takže zablokování služeb, pár dní po splatnosti, je naprosto v pořádku. Holt nesu zodpovědnost za to, že jsem buď nezodpovědnej idiot nebo vychcanej hajzlík...
sullaemail
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 4. 9. 2020 10:04

Souhlas, ze platit po splatnosti by nemelo byt normalni. Ale treba to blokovani prichozich hovoru a SMS hned po splatnosti bych nemel rad. Jednou mi na dovolenou Vodafone poslal upozorneni, ze jsem nezaplatil. A nakonec z toho byla chyba inkasa u Vodafonu, ktera se pry stane jednou za sto let :)
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410M, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Ludmila.Stanova 4. 9. 2020 12:09

Místo normální jsem měla použít slovo běžné.
Ludmila.Stanova
Junior

Odeslat příspěvekod petr s 20. 9. 2020 19:58

Kód: Vybrat vše
Vážení zákazníci, máme pro Vás příjemnou zprávu �dnes byla na našem webu https://samoobsluha.emtecko.cz/Login spuštěna nová verze samoobsluhy a s tím je spojena i nová mobilní aplikace. �
Společnostem Obchod Play a AppStore jsme obratem zaslali požadavek na zveřejnění mobilní aplikace, jakmile bude vše ověřeno, můžete si aplikaci stáhnout přímo ve svém telefonu

A já si říkal proč přestala jít aplikace od dj.kure
petr s
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 20. 9. 2020 20:04

docela pozdě, když poměrně dost lidí odešlo na Datamánii
Nick Cave
Pokročilý

Odeslat příspěvekod radim 20. 9. 2020 21:31

To ale není vina samošky, tam jsou důvody úplně jiné.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tubik 21. 9. 2020 10:04

Schvaleni appky na Play Store nejak trva... ale podle screenshotu na Apple Store to vypada jenom jako wrapper webove samoobsluhy, snad to bude umet i neco navic, kdyz jim to tak trvalo.
tubik
Junior

Odeslat příspěvekod sullaemail 21. 9. 2020 13:04

Na Google Play aplikace pořád není!
Nebo se špatně koukám?...
sullaemail
Junior

Odeslat příspěvekod P3p3k 21. 9. 2020 22:03

To nove prihlaseni do samoobsluhy mi chvili trvalo. Porad jsem do radku pro tel. cislo psal telefonni cislo...
Meli by se rozhodnout, jestli chteji uzivatelske jmeno nebo tel. cislo..
Alcatel OT - Alcatel 301 - Samsung Monte - Xperia E15i - Lumia 620 - Lumia 820 - Lumia 1020 - Pixel 3a - Pixel 4a
P3p3k
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků