Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dj.kure 24. 1. 2020 15:35

Ale to jo, jen jsem přemýšlel, jestli v tom nemá prsty nějaký "inteligentní filtr" sms zpráv.
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mojmax 24. 1. 2020 21:41

Jojo, to je možné, si pamatuju, že pár let zpátky jsem měl první telefon Xiaomi a nechodily mi potvrzovací SMS tuším z Airbank, rozčíleně jsem jim volal, jak je to možné a bylo mi taktně sděleno, že to je chyba Xiaomi (nebyl jsem první), že ty SMSky nějakým způsobem filtruje, stačilo tam něco nastavit a už to pak fungovalo...
mojmax
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 24. 1. 2020 21:59

že bych měl na třech různých telefonech nastaven filtr SMS?? To asi ne. Tím to nebude. Někdy přijde a někdy SMS nepřijde, už jsem to psal.
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod Lomax 25. 1. 2020 12:54

Napadlo mě, když se to chová pokaždé jinak, nezáleží spíš na značce/modelu telefonu volajícího?

No a kam máte přesměrováno v případě nedostupnosti?
Stačí vytočit *#62# a třeba v síti T-Mobile se dozvím, že mám přesměrováno na +420603123327, což je jejich registr zmeškaných hovorů.
(Update: Ale třeba u Vodafone, i když je služba Zmeškaná volání aktivní, tak v přesměrováních číslo vidět není.)
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 25. 1. 2020 16:07

u O2 se to přesměrovává na číslo 602909000. telefonem to přece nemůže být ani na jedné straně hovoru. Jedině že by měl někdo vypnuto zobrazování čísla, ale to nemá.
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod Lomax 25. 1. 2020 16:21

No, nemůže... to bych si nebyl vůbec jistý. Protože když se podívám na hodnocení tohoto T-Mobile čísla třeba na https://www.vyhledatcislo.cz/cislo/420603123327, jak se tam navzájem ujišťují, že jde o sledování z vesmíru atp., vůbec bych se nedivil, kdyby mobily s pokročilým filtrováním hovorů proti spamu apod. prostě na toto číslo odmítly volat/přesměrovat. (Ale ani nevím, jestli se volající mobil vůbec dokáže dozvědět cíl přesměrování -- že o přesměrování jde IMHO určitě ano, některé to umí signalizovat.)
A to hodnocení čísla O2 taky žádná paráda.
Spíš to tak nebude, ale já bych to vyzkoušel. ;)

A ještě mám jeden nápad, co VoLTE / ne-VoLTE u volajícího z O2?
Kaktus. O 72 % levnější než po (75% a 25%) slevě u Vodafone. Zatím 8 aktivních SIM. :)
Lomax
Junior

Odeslat příspěvekod P3p3k 25. 1. 2020 18:35

A co takhle: nefungovalo vam to nikdy nebo az ted?
A jak jsem psal pred par dny. Na infolince mi rekli, ze o tom problemu vedi. Osobne mam overeno, ze ze ctyr cisel mi ani jednou neprilo upozorneni. A pokud mi volal nekdo dalsi, neprislo ani to. Moc se mi nechce, ale mohl bych zkusit dat simkartu do jineho mobilu a zkusit to tam

EDIT: moje simka v jinem mobilu - nic
jina sim v mem mobilu - upozorneni prislo
P3p3k
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 25. 1. 2020 20:38

pokud si zavolám na emtečko z emtecka, tak mi to prislo. Potom sjem volal z O2 na emtecko a SMS neprisla. Vše bez VoLTE
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 30. 1. 2020 14:08

VoLTE by v tom nemělo hrát roli. Naopak VoLTE je přínos :-) ale je to zvláštní. Hodně zvláštní. Ona teda obecně mobilní síť O2 je taková... začarovaná, zastaralá, ale tohle by fungovat mělo.
Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green | Apple Watch 4 | Vodafone OneNet
Můj referal pro Twisto: PETRM264 (500,- pro oba)
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 31. 1. 2020 13:59

Byly problémy se staršími Samsungy a sítí O2. Pokud se nevyplo v telefonu LTE tak byl telefon většinou nedostupný pro příchozí hovory. Ale dělala to jen síť O2 u TMo ani VF tyto problémy nebyly. A Guru právě radili vypnout 4G v telefonu.
hauzz
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 31. 1. 2020 16:59

to můžu potvrdit, že to tak dělá, ale jen v některých lokalitách. Pokud vypnu 4G, tak internet je k ničemu, tohle prostě není řešení. Řeším to tak, že když mi nesvítí obrazovka, tak mám 2G a po zapnutí telefonu mi to skočí na 4G. Ale na tuhle funkci je potřeba vetšinou neoriginální ROM
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod noi2 3. 2. 2020 11:44

Jak často/rychle aktualizují přehled čerpání a volných minut v samoobsluze? Jsem u nich už pět dní a stále mi to píše žádné čerpání a žádné spotřebované volné minuty.
noi2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petr s 4. 2. 2020 21:23

noi2: Rychle, řekl bych max. v řádu hodin jestli ne do hodiny.

-- 4. 2. 2020 21:29 --

V samoobsluze jde změnit jen internetový tarif. Teda nic jako vypnout internet tam nevidím a to ani nastavit jen denní tarif. Jde internet deaktivovat bez volání a infolinku? (zaměstn. tarif)
petr s
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dj.kure 4. 2. 2020 22:06

Jedině hovor nebo mail :-)
Apple iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green | Apple Watch 4 | Vodafone OneNet
Můj referal pro Twisto: PETRM264 (500,- pro oba)
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod alfas123 5. 2. 2020 06:13

Kedysi to bolo možné, teraz len cez infolinku a ku koncu obdobia
alfas123
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků