Emtéčko v síti O2 - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Virtual2015 31. 1. 2018 13:21

Možná by bylo dobrý se probudit, od 7. 1. nastala změna pravidel, kdy toto již možný není.
Virtual2015
Junior

Odeslat příspěvekod Zek205 31. 1. 2018 14:34

Dnes jsem vycerpal data. Kdyz si je resetuju, prevede se mi nevycerpana cast do dalsiho mesice nebo propadnou?
A druha vec. Asi jsem spatne hledal, ale nenasel. Kde nastavim upozorneni na dochazejici data? Prisla mi jen sms, ze jsem je zcela vycerpal. To zjistim i bez te sms. A bez dat si dalsi neporidim.. Reset dat pomoci SMS stale neni mozny?
Nokia Lumia 1020 WP8.1 + Nokia Lumia 620 WP8.1/W10M + Nokia Lumia 820 WP8.1 + Samsung Monte + SE Xperia E15i Android 2.3
Zek205
Junior

Odeslat příspěvekod tttppp40 31. 1. 2018 15:11

Zek205 : Dokup reset FUP se převádí do dalšího měsíce (aspoň dle informací infolinky)
Dokup musíš udělat předtím než se vycerpaji data. Žádná SMS nefunguje.
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 31. 1. 2018 17:14

Pánové, podívejte se do samoobsluhy Emtéčka. Internet jde jen zapnout, tlačítko vypnout, tam již není. Bavil jsem se s operátorkou a řekla mi, že to jinak nejde. A vypnou ho až na konci měsíce, je to tak napsané v všeobecných podmínkách.
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod Virtual2015 31. 1. 2018 17:21

jak jako "A vypnou ho až na konci měsíce, je to tak napsané v všeobecných podmínkách."???

Tahle věta mně nijak nedává smysl...

Na základě čeho ho jako "vypnou až na konci měsíce"? Na zákldě telefonátu, když sám vypnout nejde?

Tak proč proboha nende tento požadavek dát i v samoobsluze?! S tím, že to rovněž tak vypnou až na konci měsíce?
Virtual2015
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 31. 1. 2018 18:10

tak se podívej do samošky, jestli ti jde datový balíček vypnout. Datový balíček jde jen změnit.

Zde je psáno o tom konci měsíce:
III.7. Cena balíčku bude účtována vždy poměrně v rozsahu odpovídajícím části kalendářního měsíce od aktivace
balíčku do konce tohoto kalendářního měsíce. Dojde-li ke změně (velikosti) balíčku, bude (i) cena původního
balíčku účtována vždy poměrně v rozsahu odpovídajícím části kalendářního měsíce od jeho aktivace do dne
změny (velikosti) balíčku a (ii) cena nového balíčku účtována vždy poměrně v rozsahu odpovídajícím části
kalendářního měsíce ode dne změny (velikosti) balíčku do konce tohoto kalendářního měsíce. Cena FUP reset
bude účtována vždy v plné výši.

https://emtecko.cz/trz/dokumenty/_cenik ... 1_2018.pdf
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod Obyvatel 31. 1. 2018 18:36

Chápete tu úpravu webu, kde je asi týden už jen Flexi tarif? Na fejsbuku sice ujištují, že běžné tarify jsou dostupné i nadále, ale jen na infolince. Odkaz "trz" sice funguje, ale jen když o něm víte. Aby to nakonec nedopadlo jak s FUP resetem ... :pozor
Obyvatel
Junior

Odeslat příspěvekod tttppp40 31. 1. 2018 19:53

Taky mi přijde že Emtéčko nějak "divně čaruje". Chvíli publicita a pak zase krok zpět. Podle mě za tím stojí O2. Úprava webu trvající 3 měsíce je blbost. Uvidíme co bude....... Zatím zůstávám.
tttppp40
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 1. 2. 2018 12:11

Obyvatel: FUP reset byla od začátku z mého pohledu kravina. Bylo jasné, že k tomu nabádají v podstatě neoficiálně. Takže se ani nedivím, že jim to O2 zatrhlo. Na druhou stranu i po této změně vyjdou 3 GB dat u tarifu Internet v mobilu M (FUP 1,5GB) na 209 Kč. Přímo u O2 stojí tarif v základu s 1,5GB dat 199 Kč. Nemám problém tuto férovou cenu platit.

tttppp40: Neřešil bych. Služby fungují, nově objednat talé jdou. A jestli odkaz opět "schovali", tak je to určitě po intervenci síťového operátora, tady O2... Není se čemu divit - O2 Family také funguje jen po zadání kódu.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod tttppp40 1. 2. 2018 12:49

TrustNo1: Jó také mi přijde výhodné platit za 15 GB na 2 měsíce 687,- tj. za 7,5 GB 343,- měsíčně. Dokup FUP resetem se nespotrebovana data převádí normálně do dalšího měsíce. Teď jsem 31. dokoupil 5 GB a dnes vidím že mám k dispozici 9,9 GB. Akorát mě zaráží ten jejich marketing a jeho prudké a poměrně časté změny. Jestli po 31.3 zase změní ceník dat k horšímu, tak už jen z principu, se půjdu rozhlédnout jinam.
tttppp40
Junior


Odeslat příspěvekod dj.kure 7. 2. 2018 19:20

V samoobsluze to od doby resetu FUPu nejde. Takže buďto zavolat, nebo napsat na info@emtecko.cz a je to. Na obojí reagují v rámci pár minut, maximálně hodin.
Jen pozor na to, že k deaktivaci internetu dojde až na konci měsíce. Vždy.
dj.kure
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Virtual2015 19. 2. 2018 01:36

Když na začátku roku dělali změnu ohledně dat k mnohem horšímu, tak avizovali aspoň jednu pozitivní zprávu - že bude možné aspoň 1x za měsíc tarif změnit, tedy např. od 1. 2. mít aktivovaných 5 GB a např. 15. 2. přepnout na 10 GB, takže budete půlku měsíce platit za 5 GB a druhou půlku za 10 a dostanete přitom 15.

Jsem jedinej, komu ta změna v samoobsluze nejde, a píše to, že za tento měsíc jsem už aktivoval, tudíž další nemůžu?
Virtual2015
Junior

Odeslat příspěvekod sNOWu 19. 2. 2018 09:58

Nelze v jeden měsíc aktivovat dva tarify. Ty jsi aktivoval dva. Jeden 1.2 a potom 15.2.
sNOWu
Junior

Odeslat příspěvekod mikemiky 19. 2. 2018 10:05

Chci se zeptat, je nejaky problem, kdybych chtel preves pod emtecko jako jedna osoba 8 simkaret? Nebo to je omezeno nejakym poctem?
mikemiky
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků