od Letadlo 7. 12. 2015 22:48
Tak jsem dneska aktivoval jednu Oskartu a moc úspěšně to nedopadlo. Podle instrukcí v novém balení Oskaret, co před 2-3 týdny začali distribuovat, stačí SIMku jenom strčit do telefonu a vše proběhne automaticky, o čemž mi mají poslat SMS. No, tak jsem se přihlásil se SIM do sítě a opravdu - po třiceti minutách mi přišla zpráva, že nastavení mých služeb bylo provedeno. roblém je, že mi nikdy nepřišlo heslo do samoobsluhy.
Pokud postupuji podle instrukcí z webových stránek Oskarty, tedy že zavolám na *30, tak tam také se vše tváří aktivní a nikde mi to nenabídne možnost zvolit si heslo. Dělal jsem to dneska v poledne, tak počkám alespoň 24 hodin, než to začnu nějak reklamovat. Naštěstí je to číslo aktivní, dá se na něj volat a psát a z něj se dá také komunikovat.
Měl někdo podobnou zkušenost?